Diskutant Skrevet 17. oktober 2010 Del Skrevet 17. oktober 2010 Når folk sier "jeg har bursdag" i "Ting som er hyggelige og gjør deg glad" og de 20 gratulasjonsinleggene deretter. sikter du til noen? Det er jo gøy, da! Irriterer at jeg har aaalt for mye å gjøre nå denne uken... Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 17. oktober 2010 Del Skrevet 17. oktober 2010 Når moderatorer får (mangen) pluss for å minne om å holde oss til emnet / etter han har slettet innlegg / gjort andre modereringer! Og når han har splittet en tråd?? What the suck?? Lenke til kommentar
Pentumsmart Skrevet 17. oktober 2010 Del Skrevet 17. oktober 2010 Helgen går ALT FOR FORT! ARGH, ER NØDT TIL Å SITTE STILLE Å STIRRE INN I VEGGEN FOR Å FÅ DEN SÅ TREG SOM JEG VIL HA DEN! 2 Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 17. oktober 2010 Del Skrevet 17. oktober 2010 [#2001] Beklager, serveren har for stor last til å tjene din forespørsel, vennligst prøv igjen om et øyeblikk :wallbash: :wallbash: :wallbash: :wallbash: Hahha jAAAAAA Utrolig irriterende!! 1 Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 17. oktober 2010 Del Skrevet 17. oktober 2010 Jeg begynner virkelig å bli lei av den konstante ustabiliteten til dette forumet. 4 Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 17. oktober 2010 Del Skrevet 17. oktober 2010 Lånte PS3en til søstra mi i helga. Fikk en telefon om at hun ikke fikk riktig lyd da hun skulle se film. Så hun gikk på noen (alle) innstillinger, bla. "tilbakestill alt" elns. Skal bli artig å se om boksen i det hele tatt er i en del. Lenke til kommentar
NoNamesLeft Skrevet 17. oktober 2010 Del Skrevet 17. oktober 2010 At det er skole imorgen igjen 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 17. oktober 2010 Del Skrevet 17. oktober 2010 Irriterer meg over årstider. Om sommeren savner jeg snø, om vinteren savner jeg sommer. Kunne ikke alt bare vært helt stabilt, sånn at jeg ikke visste hva annet jeg kunne ønske meg Irriterer meg over regn som smeller inn i vinduet mitt når jeg prøver å sove, helvetes drit. OG JA, JEG BOR I BERGEN. Lenke til kommentar
Javisst Skrevet 17. oktober 2010 Del Skrevet 17. oktober 2010 Musa på datamaskinen lager en sånn sykt høyfrekvent tinnituslyd når den er i bruk... Enormt irriterende... Lenke til kommentar
Kaarerekanraadi Skrevet 17. oktober 2010 Del Skrevet 17. oktober 2010 Aslak Nore er irriterende. Hva får han til å tro at han vet noe om alt mulig? Er det fordi han er sønn av Kjartan Fløgstad at han kommer så mye på trykk? Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 (endret) Jeg fant en helt sinnsykt morsom og gøyal nettserie. Problemet er, den er 8 år gammel og jeg skulle ha lagt meg for 4 timer siden. edit: btw det er www.somethingpositive.net i tilfelle noen andre har lyst til å ødelegge morgendagen. Endret 18. oktober 2010 av Cowboy Bob 1 Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 Når folk skriver at de irriterer seg over serveren bare for å få mange pluss, og når det går i oppfyllelse... Lenke til kommentar
thadon Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 Sov omtrent nada i kveld, aner heller ikke hvorfor da jeg var trøtt i 23-tiden i går. Kommer til å bli en treitg dag i dag føler jeg. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 At rike og bortskjemte politikere vil sette opp prisen på såkalt usunn mat. Er jo selvfølgelig ikke noe å tenke på når du har en årslønn på 700 000,-. 2 Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 Når folk skriver at de irriterer seg over serveren bare for å få mange pluss, og når det går i oppfyllelse... Er det virkelig så ille at andre får plusser? Virker som du er helt addict jo, "andre får plusser, buhuhuh". 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 Ikke lett å være ung vet du, vil gjerne ha positiv oppmerksomhet osv. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 Irriterer meg at folk faktisk bryr seg om plusser. Plussytemet er allerede så ødelagt at det ikke teller lengere. 1 Lenke til kommentar
Puke Nukem Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 Sov omtrent nada i kveld, aner heller ikke hvorfor da jeg var trøtt i 23-tiden i går. Kommer til å bli en treitg dag i dag føler jeg. Dette irriterer meg også, sov ca null i natt jeg også...... Kommer til å bli en laaaaaaaaang dag Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 Skole! Har så lite kontroll å hvordan hverdagen min går. Jeg vil JOBBE og gjøre noe jeg faktisk har lyst til! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå