Gjest Skrevet 31. desember 2011 Del Skrevet 31. desember 2011 Send over et par da. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 31. desember 2011 Del Skrevet 31. desember 2011 Jobb til kl 11 i dag. Tørr påstå jeg "vinner" dagens FML. Jaja, tid til å reise ut etterpå og er bra betalt i alle fall. Regner med du mener 23:00. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 31. desember 2011 Del Skrevet 31. desember 2011 Fint for deg, da er du berget over påsken. Når folk har så mye penger.. det er faenmeg urettferdig! arrrg. Jeg vil også ha så mye penger. http://tb.no/nyheter...ksEnabled=false og de som har mye penger bruker det bare på dritt Lenke til kommentar
Occi Skrevet 31. desember 2011 Del Skrevet 31. desember 2011 (endret) Stemmer TMB. Endret 31. desember 2011 av Occi Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 31. desember 2011 Del Skrevet 31. desember 2011 Da gjør vi det enkelt. Gi meg masse penger. Jeg bruker det bare på smarte ting. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 31. desember 2011 Del Skrevet 31. desember 2011 I butikker står alltid noen i veien akkurat der jeg skal og se. Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 1. januar 2012 Del Skrevet 1. januar 2012 Irriterer meg over at jeg går og grubler så fælt over jobbrelaterte ting. Vettasøren om jeg vil fortsette eller omskolere meg. Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 1. januar 2012 Del Skrevet 1. januar 2012 Når jeg endelig har blitt vandt til å skrive 2011 på forskjellig shit så blir det 2012 1 Lenke til kommentar
Karina Hulesangerhule Skrevet 1. januar 2012 Del Skrevet 1. januar 2012 (endret) satans fittekanin har lyst til å slenge den i veggen og hive den på bålet hater hater hater den!! Endret 1. januar 2012 av Karina Hulesangerhule 1 Lenke til kommentar
Stappi Skrevet 1. januar 2012 Del Skrevet 1. januar 2012 Når jeg endelig har blitt vandt til å skrive 2011 på forskjellig shit så blir det 2012 hahaha, du er ikke alene om å irritere deg over det Lenke til kommentar
Karina Hulesangerhule Skrevet 1. januar 2012 Del Skrevet 1. januar 2012 Nei Han skal kastreres om 11 dager. satser på at han blir bedre etter det Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 1. januar 2012 Del Skrevet 1. januar 2012 satans fittekanin har lyst til å slenge den i veggen og hive den på bålet hater hater hater den!! Send den i posten til meg, jeg fikser den for deg. Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 1. januar 2012 Del Skrevet 1. januar 2012 At jeg kjenner denne personen, irriterer meg.. vet ikke om jeg skal le, grine, eller synes synd på han, og usikker på om jeg skal slå til han neste gang jeg treffer han eller ikke..... Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 1. januar 2012 Del Skrevet 1. januar 2012 (endret) Nå har ikke jeg spilt et MMORPG siden RuneScape når jeg var sånn 12, haha, så jeg vet ikke. Men en noe åpenbar grunn til det kan vel være at du skal tenke mer over hva du gjør, være mer nøye og sette mer pris på å være i live? Er det som er digg med skytespill, du begynner igjen etter sånn fem sekunder. Litt lengre hvis det er en litt mer avansert gametype enn deathmatch. Men å vente i ti minutter før jeg får lov til å våkne opp igjen? Hva er poenget? At jeg skal "sette mer pris på å være i live" er bullshit. Vi snakker et spill der jeg fikk torturere hjelperen min litt, har slaktet hundrevis av fiender, drept sivilie, drepte en fyr rett foran øynene på sønnen hans, lot en hel drøss uskyldige folk bli brutalt drept fordi jeg ikke fikk betalt for å redde dem, latt folk sulte i hjel, droppet å hente medisin til dødsskyke folk, dømt en kjerring til å bli torturert i veldig mange år og så videre. Hva har "sette pris på å være i live" med det å gjøre? Endret 1. januar 2012 av vikingkylling Lenke til kommentar
m0ffe Skrevet 1. januar 2012 Del Skrevet 1. januar 2012 når jeg allerede har tatt frokostblanding og sukker i skålen, får å så gå til kjøleskapet for å finne ut at det er tomt for melk.. 1 Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 1. januar 2012 Del Skrevet 1. januar 2012 Frokost? Å herregud, klokka er såpass ja. Lenke til kommentar
CapitalSheep Skrevet 1. januar 2012 Del Skrevet 1. januar 2012 Jeg er glad jeg ikke er den eneste. Irriterer meg at jeg sover til kl 16-17 av ukjente grunner. Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 1. januar 2012 Del Skrevet 1. januar 2012 Endelig hjem, og det er morgen. Siste fridag blir sovet bort. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 1. januar 2012 Del Skrevet 1. januar 2012 Fint for deg, da er du berget over påsken. Når folk har så mye penger.. det er faenmeg urettferdig! arrrg. Jeg vil også ha så mye penger. http://tb.no/nyheter/jeg-ma-fa-kunne-bruke-penger-pa-hva-jeg-vil-1.6690980?localLinksEnabled=false Skikkelig urettferdig ass. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå