Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

At det alltid er noe drit som ikke fungerer med PCen min. Er så drittlei av å fikse ting :(

Løsning

 

macfaggotry.jpg

Spar meg. Jeg ser absolutt ingen grunn til å bytte til Mac. For min del vil det kun skape flere problemer enn det ville eventuelt løst.

 

Å jadda, Mac er bare pesten i forhold til Linux/Windows/Hva faen annet nerde-OS du bruker.

 

Merkelig at jeg da som Mac-bruker ikke har hatt noen problemer enda. Ah, godt jeg er kvitt den jævla PC-møkken.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

At det alltid er noe drit som ikke fungerer med PCen min. Er så drittlei av å fikse ting :(

Løsning

 

macfaggotry.jpg

Spar meg. Jeg ser absolutt ingen grunn til å bytte til Mac. For min del vil det kun skape flere problemer enn det ville eventuelt løst.

 

Å jadda, Mac er bare pesten i forhold til Linux/Windows/Hva faen annet nerde-OS du bruker.

 

Merkelig at jeg da som Mac-bruker ikke har hatt noen problemer enda. Ah, godt jeg er kvitt den jævla PC-møkken.

 

u-mad-11518-1298062748-1.jpg

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Henger meg på den, ass. Det er et udødelig premiss og en høyst interessant (og eventuell) problemstilling.

Scifi filmer som handler om alternative virkeligheter (hvis jeg kan si det på den måten) hvor AI har tatt over verden.

 

Uten Skynet ville ikke Cameron Philips eksistert.

 

My argument is better than yours.

Det er ikke det at jeg syns slike filmer er dårlige. Grunnen til at de irriterer er at jeg liker ikke tanken på self-aware AI. Eller konsepter som f.eks. Matrix. Det er skremmende.

_________________________________________________________________

 

On another note, så irriterer det meg at jeg gikk til butikken i går for å kjøpe tøymykner, og da jeg kom ut igjen hadde jeg rasket med meg diverse småting, men selvfølgelig glemt tøymykner. :wallbash:

Endret av Therawyn
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Å jadda, Mac er bare pesten i forhold til Linux/Windows/Hva faen annet nerde-OS du bruker.

 

Merkelig at jeg da som Mac-bruker ikke har hatt noen problemer enda. Ah, godt jeg er kvitt den jævla PC-møkken.

 

Og du nekter å åpne øynene for muligheten at man kan få problemer uavhengig av OS? Gi meg 10 min med Macen din, så skal jeg vise deg at jeg kan skape like mye problemer med den som jeg gjør med min installasjon av Arch.

 

Det er som oftest ikke OSet mitt som knekker sammen (har faktisk ikke opplevd det en eneste gang enda), men det er når jeg bare skal "fikle litt" og knekker systemet mitt.

 

EDIT: Slik som jeg ser på det, så er det slik:

 

WinNT: OSene som irriterer meg på hvert eneste hjørne når jeg prøver å fikse noe, men det viser seg ofte at den eneste fiksen er å reinstallere. Problemene varierer mellom egenskapt og merkelige problemer som kommer ut av ingenting.

 

Linux/Unix: OSene er greit å drive med når det ikke funker lengre, og det er kun på ett tidspunkt at jeg har gitt opp og reinstallert istedenfor. Problemene jeg har hatt så langt har alltid vært menneskeskapt (meg).

 

Mac går under Unix, fordi det er basert på den kjernen. Jeg har ikke prøvd Mac, men jeg er 100% sikker på at det kan krasje det óg når man roter rundt med systemet. De fleste dataproblemer er uansett relatert til drivere, og hvis det er problemet så er Windows faktisk det mest stabile.

Endret av Kaymeerah
Lenke til kommentar

Ja. Sinnsykt irriterende reklamer.

Du er en sinnsykt irriterende reklame.

Ohh, burn azz.

 

Det irriterer meg så inni hampen at internetten min detter ut av og til på grunn av en melding som det står følgende "IP adresse konflikt funnet" og når det skjer så fungerer ikke internett og jeg vet ikke hva det kommer av. Jeg har sikkert norges tregest internett med 3G modem fra telenor og kontantkort med grense på 500 megabyte før hastigheten går ned til 100 kbs og det vil si at jeg sitter med ca 15 kbs innfart i gjennomsnitt. Det fører til at jeg blir forsinket i livet mitt og det gjør meg enda mer irritert enn det jeg er i fra før. Så irritert at det går over til depping. Fanden!

På tide å oppgradere litt kanskje?

Lenke til kommentar

Kjendiser som får sånn sinnssykt ros for at de kommer i form og går gjennom sånn body transformation til roller og slikt, som at de har gjort noe heeelt amazing. Hadde bare alle hatt 2 personlige trenere, 3-4 kokker som fikser perfekt kosthold til deg, tjenere og folk til å masere deg hver dag osv..

Endret av Carlgutt
Lenke til kommentar

Hele familien min er visst samlet seg hos bestemoren min oppi nord. Dem kunne i det minste spurt om ikke jeg og ville være der på nyttårsaften. Kjipinger.

 

Det der er alvorlig bedriten oppførsel av familien din, hadde tatt de 2 minutter på telefonen for å spørre om du ville. Personlig hadde jeg gitt klar beskjed.

Lenke til kommentar

Hele familien min er visst samlet seg hos bestemoren min oppi nord. Dem kunne i det minste spurt om ikke jeg og ville være der på nyttårsaften. Kjipinger.

 

Det der er alvorlig bedriten oppførsel av familien din, hadde tatt de 2 minutter på telefonen for å spørre om du ville. Personlig hadde jeg gitt klar beskjed.

 

Kanskje man burde ta et hint. Virker veldig snodig at familien ikke sier i fra til deg i vertfall, om du var velkommen. Kanskje de tenkte at du er ung og sikkert vill være ute med venner og feste?

Endret av Carlgutt
Lenke til kommentar

At det alltid er noe drit som ikke fungerer med PCen min. Er så drittlei av å fikse ting :(

Løsning

 

macfaggotry.jpg

Spar meg. Jeg ser absolutt ingen grunn til å bytte til Mac. For min del vil det kun skape flere problemer enn det ville eventuelt løst.

Å jadda, Mac er bare pesten i forhold til Linux/Windows/Hva faen annet nerde-OS du bruker.

 

Merkelig at jeg da som Mac-bruker ikke har hatt noen problemer enda. Ah, godt jeg er kvitt den jævla PC-møkken.

Har jeg påstått at det ikke fungerer for deg? Nei. Det jeg sier er at Mac ikke vil kunne fungere for meg. Dessuten er mye av problemene mine relatert til hardware, noe inget OS eller oppsett slipper unna.

 

Igjen; jeg ser absolutt ingen grunn til å bytte til Mac.

Endret av Occi
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...