Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er banning i kirken det jeg sier nå, men Windows 7 er faktisk et veldig godt operativsystem som ikke lider av de grusomme feilene som Linux- og Unix-systemer (OSX er et Unix-system) kan få. Er det noe feil med Windows, så er det stort sett en idiot som har sittet med keyboardet. Er det noe feil med resterende operativsystem, så er det enten filsystemet ditt som har gått bananas, kernelen som har blitt panisk, herpen som har blitt derped eller noe annet fullstendig obskurt som har skjedd fullstendig av seg selv etter en oppdatering som ble rullet ut for noen timer siden.

 

Jeg er rimelig neckbearded (Les: Glad i Linux), men de feilene som Windows har, blir lett rettferdiggjort.

 

*Vente på at Lycantrophe skal komme å grille meg*

Bedre sent enn aldri, hva?

 

W7 er ikke det spøtt bedre på akkurat det der. I motsetning er det mulig å fikse problemer på *nix (not counting OS X), samt at man slipper ødelagte instillinger dersom ting skulle gå føyken.

 

Windows kan forøvrig få feil uten å gjøre noe, det skjer ikke på linux. Siden systemet er lukket for brukeren må han SELV inn med root for å tulle til. Historien er motsatt på Windows.

 

Sist jeg rørte Windows klarte den forøvrig å skrive over bootloaderen min OG sin egen idet den bootet etter sikkerhetsoppdateringer. Hurra. \o/

 

W7 er ikke spesielt godt, det er en vista bugfix.

 

---

 

Litt til: Når du i tillegg nevner rekompilering av kjernen (hallo, da har du ganske spesielle problemer) og alt det du nevnte: det er da en positiv ting at du har muligheten. Det har man ikke på Windows.

Endret av Lycantrophe
Lenke til kommentar

Det irriterer meg så inni hampen at internetten min detter ut av og til på grunn av en melding som det står følgende "IP adresse konflikt funnet" og når det skjer så fungerer ikke internett og jeg vet ikke hva det kommer av. Jeg har sikkert norges tregest internett med 3G modem fra telenor og kontantkort med grense på 500 megabyte før hastigheten går ned til 100 kbs og det vil si at jeg sitter med ca 15 kbs innfart i gjennomsnitt. Det fører til at jeg blir forsinket i livet mitt og det gjør meg enda mer irritert enn det jeg er i fra før. Så irritert at det går over til depping. Fanden!

Lenke til kommentar

Omkompilerer kernelen, gjenoppbygger filsystemet, omkonfigurerer Xorg, støvsuger tastaturet og river av deg håret. Dette er selvsagt kun når ting går fryktelig galt.

 

Hehe, GMA500 much? :p

 

Har opplevd problemer med begge operativsystemene, men de verste problemene som krever reinstallasjon eller timevis med roting i menyer har alltid i Windows. Problemene mine med Linux er mer eller mindre den jævla ATi driveren.

 

Scifi filmer som handler om alternative virkeligheter (hvis jeg kan si det på den måten) hvor AI har tatt over verden.

 

Uten Skynet ville ikke Cameron Philips eksistert.

 

My argument is better than yours.

Lenke til kommentar

Helvetes MMORPG death penalty... Jeg skjønner for så vidt ppenget med å tvinge oss til å vente i et halv minutt før vi kan respawne når vi dør i Old Republic, men hva i helvete er greia med at vi må vente sinnsykt lenge neste gang? Først var det to minutter, noe som er irriterende nok i seg selv. Men så må jeg vente i ti minutter før jeg kan respawne? Seriøst? Kan noen forklare meg hva i svarte faen poenget er? Jeg ser ikke en eneste grunn til hvorfor jeg må vente så forpult lenge annet enn å irritere vettet av meg. Jævla drittpenalty...

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Nå har ikke jeg spilt et MMORPG siden RuneScape når jeg var sånn 12, haha, så jeg vet ikke. Men en noe åpenbar grunn til det kan vel være at du skal tenke mer over hva du gjør, være mer nøye og sette mer pris på å være i live?

 

Er det som er digg med skytespill, du begynner igjen etter sånn fem sekunder. Litt lengre hvis det er en litt mer avansert gametype enn deathmatch.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

At det alltid er noe drit som ikke fungerer med PCen min. Er så drittlei av å fikse ting :(

Løsning

 

macfaggotry.jpg

Spar meg. Jeg ser absolutt ingen grunn til å bytte til Mac. For min del vil det kun skape flere problemer enn det ville eventuelt løst.

Endret av Occi
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...