Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Sliter med min Desire HD selv, plutselig finner den ikke SIM-kort og jeg må reboote, unexpected reboot i tide og utide, plutselig kræsjer core.android.process, 3G/HSDPA har jeg når telefonen føler for det, og generelt liker jeg ikke nye Sense i nyeste oppdateringen.

 

Så nå er det tilbake til iPhone.

Da blir det et svært trist liv. Har en iPhone 4S her, og har bare kjipe problemer. :thumbdown:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Mobilen min. Gleder meg til jeg skal kjøpe ny. Og da blir det Samsung Galaxy S2. :love:

 

Grunnen til at mobilen min irriterer meg er at Wifi slår seg av i tide og utide, nettleseren lever sitt eget liv, kopierer jeg for mye tekst på én gang crasher den (nettleseren), batteriet er utilregnelig (akkurat nå viser det ca. 80% fullt, men det står "connect your charger". Og hver gang jeg ringer noen får jeg beskjed om at det er mindre enn 15% igjen, men så snart jeg legger på går det fra rødt til grønt), telefonen selv har en tendens til å enten slå seg av uten videre, eller klikke slik at jeg må ta ut og inn batteriet for å restarte.

 

:hrm:

 

 

Sliter med min Desire HD selv, plutselig finner den ikke SIM-kort og jeg må reboote, unexpected reboot i tide og utide, plutselig kræsjer core.android.process, 3G/HSDPA har jeg når telefonen føler for det, og generelt liker jeg ikke nye Sense i nyeste oppdateringen.

 

Så nå er det tilbake til iPhone.

 

Bytt ROM begge to, eller få deres stakkars lokale techsupport til å gjøre det for dere! Stock-ROM er for teitinger!

 

http://forum.xda-developers.com/

Endret av Gavekort
Lenke til kommentar

Problemet er at jeg har denne her, men jeg er ikke noe smartere på mobil-ROMs av den grunn:

 

 

tech_support_cheat_sheet.png

 

 

Gå å plag den datakyndige kompisen din.

 

Irriterer meg at alle blir helt derp på maskinvare nå som AMD/ATI slipper HD 7000-serien sin. Selv Hardware.no klarer å skrive Radeon 7000 istedet for Radeon HD 7000-serie.

 

Dette er Radeon HD 7000-serien:

 

amd-radeon-hd-7970.jpg

 

Dette er Radeon 7000:

 

17832d1270278936-ati-radeon-7000-64mb-pci-vga-video-card-ati-radeon-7000-video-card.jpg

 

Lenke til kommentar

Ikke enig.

Macen min er mye mer ustabil enn Windows 7 og Ubuntu på de andre maskinene mine.

 

Mac er ikke problemfritt.

Mac er enklere hvis du allerede har bestemt deg for Mac, for da er det ikke så mange leverandører å holde styr på.

 

Mac er IKKE bedre.

 

Jeg har ikke opplevd en maskin som fryser fullstendig i verken Windows eller Linux de siste månedene. Men Macen klarte det av seg selv.

 

Mac er sikkert bedre for noen. Men problemfri er den ikke.

Endret av Mannen med ljåen
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det er banning i kirken det jeg sier nå, men Windows 7 er faktisk et veldig godt operativsystem som ikke lider av de grusomme feilene som Linux- og Unix-systemer (OSX er et Unix-system) kan få. Er det noe feil med Windows, så er det stort sett en idiot som har sittet med keyboardet. Er det noe feil med resterende operativsystem, så er det enten filsystemet ditt som har gått bananas, kernelen som har blitt panisk, herpen som har blitt derped eller noe annet fullstendig obskurt som har skjedd fullstendig av seg selv etter en oppdatering som ble rullet ut for noen timer siden.

 

Jeg er rimelig neckbearded (Les: Glad i Linux), men de feilene som Windows har, blir lett rettferdiggjort.

 

*Vente på at Lycantrophe skal komme å grille meg*

Endret av Gavekort
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Fordi jeg er nysgjerrig, hvordan fikser man det om det er herpen som har blitt derped?

 

Omkompilerer kernelen, gjenoppbygger filsystemet, omkonfigurerer Xorg, støvsuger tastaturet og river av deg håret. Dette er selvsagt kun når ting går fryktelig galt.

 

Linux er som å kjøre en motorsykkel og Windows er som en bil. Skjer det noe galt, så kan du tenkte deg hva som skjer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...