Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hadde ikke de grådige reklamefolkene skrudd opp volumet i reklamepausene, hadde jeg hørt reklamen som bakgrunnsstøy.

Men når de stiller volumet så høyt at familiemedlemmer klager i reklamepausene, bruker jeg Mute-knappen.

 

Kunne ikke sagt meg mr enig. Har droppet tv helt på grunn av de endeløse og uttalige jævla reklamene jeg. Ser bare kjøpte filmer og tv-seriebokser nå.

Lenke til kommentar

Haha. Bare å finne fram joggebuksa da.

 

Det når man spiser noe klissete, og håret kommer konstant i veien. Enormt irritasjonsmoment.

 

Prøv å spise suppe eller grøt (eller lignende retter som skal spises med skje) når du har helskjegg (inkl bart). Halvparten ender i skjegget.

 

Jeg hater folk som hater at folk stanger i murer.

 

Jeg hater folk.

Lenke til kommentar

Haha. Bare å finne fram joggebuksa da.

 

Det når man spiser noe klissete, og håret kommer konstant i veien. Enormt irritasjonsmoment.

 

Prøv å spise suppe eller grøt (eller lignende retter som skal spises med skje) når du har helskjegg (inkl bart). Halvparten ender i skjegget.

 

Prøv å spise suppe eller grøt (eller hva som helst annet) når du har helskjegg og meget langt hår. Helst ute når det blåser som faen, og hårstrikken ligger igjen hjemme. Suksess!

Lenke til kommentar

Haha. Bare å finne fram joggebuksa da.

 

Det når man spiser noe klissete, og håret kommer konstant i veien. Enormt irritasjonsmoment.

 

Prøv å spise suppe eller grøt (eller lignende retter som skal spises med skje) når du har helskjegg (inkl bart). Halvparten ender i skjegget.

 

Prøv å spise suppe eller grøt (eller hva som helst annet) når du har helskjegg og meget langt hår. Helst ute når det blåser som faen, og hårstrikken ligger igjen hjemme. Suksess!

 

Mulig det er noe gærent med meg, men jeg spiser sjelden suppe eller grøt utendørs, spesielt ikke om det blåser mye.

Lenke til kommentar

Mobilen min. Gleder meg til jeg skal kjøpe ny. Og da blir det Samsung Galaxy S2. :love:

 

Grunnen til at mobilen min irriterer meg er at Wifi slår seg av i tide og utide, nettleseren lever sitt eget liv, kopierer jeg for mye tekst på én gang crasher den (nettleseren), batteriet er utilregnelig (akkurat nå viser det ca. 80% fullt, men det står "connect your charger". Og hver gang jeg ringer noen får jeg beskjed om at det er mindre enn 15% igjen, men så snart jeg legger på går det fra rødt til grønt), telefonen selv har en tendens til å enten slå seg av uten videre, eller klikke slik at jeg må ta ut og inn batteriet for å restarte.

 

:hrm:

Endret av Therawyn
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...