;_; Skrevet 28. desember 2011 Del Skrevet 28. desember 2011 (endret) For noen ubrukelige mennesker. Nei? De gjør det jo bare med biler som er feilparkerte. (Den svarte bilen under er parkert midt i veien) Forstår virkelig ikke hvordan dere kan bli irriterte over noe slikt, videoene hadde passet bedre i "Ting som er hyggelige og gjør deg glad" spør du meg. Endret 28. desember 2011 av ;_; Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 28. desember 2011 Del Skrevet 28. desember 2011 Det er hyggelig at 3-4 jævla "rebellar" går rundt og brukar fysisk vald mot folk kun pga feilparkering? Jævla avskyelig å prøve å vere lovens lange arm, og gjere kva faen ein vil kun fordi andre gjer noko du ikkje likar. 6 Lenke til kommentar
;_; Skrevet 28. desember 2011 Del Skrevet 28. desember 2011 Det er hyggelig at 3-4 jævla "rebellar" går rundt og brukar fysisk vald mot folk kun pga feilparkering? Jævla avskyelig å prøve å vere lovens lange arm, og gjere kva faen ein vil kun fordi andre gjer noko du ikkje likar. Så ikke at de (som i "rebellene") gikk til angrep først noen gang jeg, hvor i videoen(e) skjer det? Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 28. desember 2011 Del Skrevet 28. desember 2011 (endret) Det er de selv som klipper videoene, selvfølgelig viser de at de begynner...... De provoserer hvertfall noe skikkelig. Folk kan parkere hvor det passer, jeg driter i det. Bare ikke rør bilen min. Endret 28. desember 2011 av Amberlamps Lenke til kommentar
Occi Skrevet 28. desember 2011 Del Skrevet 28. desember 2011 Å være så jævlig som de voksne drittungene der er pga. noen andre feilparkerer er helt feil angrep på en slik sak som det der. Patetisk. 1 Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 28. desember 2011 Del Skrevet 28. desember 2011 Rettsystemet i Norge behandler drapsmenn bedre enn personer som feilparkerer i Russland. Hva faen? Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 28. desember 2011 Del Skrevet 28. desember 2011 De eier jo ikke folkeskikk! burde blitt tauet inn av onkel blå 2 Lenke til kommentar
Quote Skrevet 29. desember 2011 Del Skrevet 29. desember 2011 Irriterer meg over at det skal være så jævla klurete å få radiospilleren ut av bilen. Fikk det til enkelt og greit første gang, men måtte ta den inn igjen da CD-spilleren jeg fikk ikke fungerte. Når jeg nå fikk en ny CD-spiller og skal fjerne radiospilleren, så går det ikke. Tror det er et klips som har bøyd seg. :\ Lenke til kommentar
""" Skrevet 29. desember 2011 Del Skrevet 29. desember 2011 Kjøleskapet mitt har tatt kvelden. Hva i alle dager skal jeg gjøre med øllen fremover nå? Jævlig kjipt! Lenke til kommentar
Quote Skrevet 29. desember 2011 Del Skrevet 29. desember 2011 Kjøleskapet mitt har tatt kvelden. Hva i alle dager skal jeg gjøre med øllen fremover nå? Jævlig kjipt! Øl kan du plassere utendørs hvis du har mulighet til det. Maten kan du spise nå. Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 29. desember 2011 Del Skrevet 29. desember 2011 (endret) Jeg er drittlei av norske butikker som har SALE Importerer de reklameplakatene fra USA? På norsk heter det "salg", med "g" på slutten. Dessuten driver butikkene med salg hele året. Hva skulle ellers en butikk drive med? Endret 29. desember 2011 av Mannen med ljåen 2 Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 29. desember 2011 Del Skrevet 29. desember 2011 Kjøleskapet mitt har tatt kvelden. Hva i alle dager skal jeg gjøre med øllen fremover nå? Jævlig kjipt! Øl kan du plassere utendørs hvis du har mulighet til det. Maten kan du spise nå. Akkurat DET spørs på naboene. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 29. desember 2011 Del Skrevet 29. desember 2011 (endret) Kjøleskapet mitt har tatt kvelden. Hva i alle dager skal jeg gjøre med øllen fremover nå? Jævlig kjipt! Barentsburg har løsningen; Boksen du ser på det nederste vinduet til høyre er et kjøleskap. Endret 29. desember 2011 av Vertical^ Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 29. desember 2011 Del Skrevet 29. desember 2011 Kjøleskapet mitt har tatt kvelden. Hva i alle dager skal jeg gjøre med øllen fremover nå? Jævlig kjipt! Ta deg en fyllekule. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 29. desember 2011 Del Skrevet 29. desember 2011 Har ikke vinterjakke, ikke vintersko, og i dag spjæra det siste paret jeans som fortsatt passet. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 29. desember 2011 Del Skrevet 29. desember 2011 Haha. Bare å finne fram joggebuksa da. Det når man spiser noe klissete, og håret kommer konstant i veien. Enormt irritasjonsmoment. Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 29. desember 2011 Del Skrevet 29. desember 2011 (endret) 200-kroners's grensa!!!! Endret 29. desember 2011 av Rudde93 2 Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 29. desember 2011 Del Skrevet 29. desember 2011 Har ikke vinterjakke, ikke vintersko, og i dag spjæra det siste paret jeans som fortsatt passet. Du må slutte å trene... Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 29. desember 2011 Del Skrevet 29. desember 2011 (endret) Jeg hater å måtte strekke meg etter fjernkontrollen hver gang det er reklamepause. Hadde ikke de grådige reklamefolkene skrudd opp volumet i reklamepausene, hadde jeg hørt reklamen som bakgrunnsstøy. Men når de stiller volumet så høyt at familiemedlemmer klager i reklamepausene, bruker jeg Mute-knappen. Jeg muter all reklame for å unngå hørselsskade og klaging. Håper at det i fremtiden kommer en app til Smart-TV som gjør det automatisk. Eventuellt at TV-kanalene har samme lydstyrke hele tiden. EDIT: Obama har signert en lov mot det. Håper det blir forbudt å brøle reklamene i Norge også. http://usgovinfo.about.com/b/2010/12/20/obama-signs-tv-commercial-volume-law.htm Endret 29. desember 2011 av Mannen med ljåen 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå