Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

For noen ubrukelige mennesker.

 

Nei? De gjør det jo bare med biler som er feilparkerte.

 

(Den svarte bilen under er parkert midt i veien)

SqjO0.jpg

 

Forstår virkelig ikke hvordan dere kan bli irriterte over noe slikt, videoene hadde passet bedre i "Ting som er hyggelige og gjør deg glad" spør du meg.

Endret av ;_;
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er hyggelig at 3-4 jævla "rebellar" går rundt og brukar fysisk vald mot folk kun pga feilparkering? Jævla avskyelig å prøve å vere lovens lange arm, og gjere kva faen ein vil kun fordi andre gjer noko du ikkje likar.

Så ikke at de (som i "rebellene") gikk til angrep først noen gang jeg, hvor i videoen(e) skjer det?

Lenke til kommentar

Irriterer meg over at det skal være så jævla klurete å få radiospilleren ut av bilen. Fikk det til enkelt og greit første gang, men måtte ta den inn igjen da CD-spilleren jeg fikk ikke fungerte. Når jeg nå fikk en ny CD-spiller og skal fjerne radiospilleren, så går det ikke. Tror det er et klips som har bøyd seg. :\

Lenke til kommentar

Jeg hater å måtte strekke meg etter fjernkontrollen hver gang det er reklamepause.

 

Hadde ikke de grådige reklamefolkene skrudd opp volumet i reklamepausene, hadde jeg hørt reklamen som bakgrunnsstøy.

Men når de stiller volumet så høyt at familiemedlemmer klager i reklamepausene, bruker jeg Mute-knappen.

 

Jeg muter all reklame for å unngå hørselsskade og klaging.

Håper at det i fremtiden kommer en app til Smart-TV som gjør det automatisk.

Eventuellt at TV-kanalene har samme lydstyrke hele tiden.

 

 

EDIT:

Obama har signert en lov mot det.

Håper det blir forbudt å brøle reklamene i Norge også.

 

http://usgovinfo.about.com/b/2010/12/20/obama-signs-tv-commercial-volume-law.htm

Endret av Mannen med ljåen
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...