Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Den store diskusjonen om hvorvidt regjeringsbygget skal rives eller restaureres irriterer. Det er både totalvrak og dritstygt.

Enig, på tide å oppgradere

Til dere som ønsker å rive blokka så blir jeg irritert over at det betyr at dere lar Breivik vinne enda mer.

 

Nei, la oss bygge opp blokka igjen og ta den i bruk. Den er et symbol!

 

Oslo er en drittstygg by i fra før så det at blokka er stygg gjør ingenting. Den er finere enn mye annet i Oslo.

 

Mye av bygningsmassen i Oslo ser jo ut som det er satt sammen av gamle brakker og at de som bygde måtte bruke det dem hadde.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Arrrrrrrrghhhhhhh! Jeg HATER ryggen min! Haterhaterhaterhaterhater!

 

Beklager til Necrosodomic Proctólogo, Dragen og Lycantrophe.

 

Skal jeg ta deg med ut i bakgården og avlive deg? Jeg har sett friskere mennesker på sykehuset!

Bare fordi jeg har en skjev ryggrad, dårlig syn og random depresjoner trenger du da ikke avlive meg.

Lenke til kommentar

Arrrrrrrrghhhhhhh! Jeg HATER ryggen min! Haterhaterhaterhaterhater!

 

Beklager til Necrosodomic Proctólogo, Dragen og Lycantrophe.

 

Skal jeg ta deg med ut i bakgården og avlive deg? Jeg har sett friskere mennesker på sykehuset!

Bare fordi jeg har en skjev ryggrad, dårlig syn og random depresjoner trenger du da ikke avlive meg.

 

Såså! Jeg bare spøker med deg, siden du alltid har et eller annet som feiler deg når du skriver her. harhar.gif

Lenke til kommentar

Ok, la oss få dette klart én gang for alle. Denne tråden heter "Ting som irriterer så grenseløst!". Nå har det seg slik at smerte irriterer meg grenseløst, mer enn noe annet. Ergo er det en grunn for meg til å poste her. Ikke for å få sympati, men få ut irritasjon. Er det greit? Greit.

 

Edit: Å måtte skrive dette irriterte meg veldig.

Edit2: Og så kan jeg legge til at jeg enkelt og greit har en del helserelaterte problemer grunnet at jeg satt i ro i ca. 5 1/2 år og alltid har hatt et usunt forhold til mat.

Edit3: Ja, jeg vet det er min egen feil, men det gjør det ikke mindre irriterende.

Endret av Therawyn
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Kjente jeg ble jævla irritert over denne videoen! Rebelske hipster"ungdom" som tar saken i sine egne hender og klistrer på noe helvette på bilen fordi man feilparkerer.

 

http://www.youtube.com/watch?v=svTnLaxwiOM&feature=related

 

Han i denne filmen skulle hatt et skikkelig slagvåpen og slått til de jævlene noe skikkelig.

Endret av Amberlamps
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Denne her var bare fantastisk, når han peker at hun hora skal plukke av klisteret :!: Liker også når han holder på å rive henne inn i bilen, og så er a skikkelig tøff når hun har kommet seg unna.

 

http://www.youtube.com/watch?v=6xiDfotSBKs&feature=player_profilepage

 

Mer om dette:

 

StopHAM(eng. StopCad) - a group of young people who make creative activities in order to solve a problem on the roads of Russia, and of course for fun.

 

Kjenner jeg dør litt inni meg.

Endret av Amberlamps
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...