Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Jeg er ingen pingle :mad:

Men når det blir så sterkt så smaker jo dessuten maten ingenting, altså smaken, det blir bare sterkt og kjennes ut som den brenner i halsen og munnen.

Jo, du er en pingle. Prove me wrong, ta opp en video der du faller 10 meter og overlever. ;)

Det er sant at noen matretter forsvinner smaken på hvis det blir for sterkt, men det betyr at personen som lager maten for sterk er en dårlig kokk, ikke at sterk mat ikke er godt.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-1432

Kommer jo ann på. Taco f.eks, er jo sterkt nok, men du kjenner jo all smaken i maten ellers óg!

Jeg vil nå egentlig ikke karaktisere taco som spesielt sterk mat. Har jo selvfølgelih mild tacosaus til, og da blir det akkurat passe. :yes:

Jo, du er en pingle. Prove me wrong, ta opp en video der du faller 10 meter og overlever. ;)

Det er sant at noen matretter forsvinner smaken på hvis det blir for sterkt, men det betyr at personen som lager maten for sterk er en dårlig kokk, ikke at sterk mat ikke er godt.

Trenger ikke være pingle om man dør i et 10meters fall da.. Jeg står fast ved min mening at sterk mat er ikke godt. Sikkert mange som er enige med meg. ;)

Lenke til kommentar

Da har du ikke smakt noe fra en skikkelig kinaresturant, dessverre har man ikke mange av dem i Bergen. :thumbdown:

Bare tullet :p Har ikke spist på kinesisk resturant så vidt jeg kan huske da, har for det meste gått i Indisk når jeg har vært på resturant. Som ikke er så veldig ofte, beklageligvis. Spiser jeg ute så går det bare i kebab eller andre ting fra Bergen Kebab.

Irriterer meg over at dagen nesten er over (legger meg 23 til 00), jeg som har det så artig nå.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Jo, da er man ganske pinglete.

Nei, ingen er enig med deg.

Hvor lang tid tar det for deg å forstå at jeg troller? :tease:

Du din.. slutt å troll! RAPPOTERT! :ph34r:

Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Jaha, hahahaha. Du må da la folk få lov å ha det litt gøy når du er så sårbar på slikt, gjør det egentlig bare for å lære deg en lekse. ;)

eh at..hæ? sårbar? lekse? Nei nå preikar du tull!

Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Les tråden litt da, nå får jeg egentlig følelsen at du "turned the table" og prøver å trolle meg istedenfor. :!:

:whistle:

I går ble en diamant eller en annen sort blinkestein solgt for cirka 300 mill. Helvetes rikinger, håper de dør hele gjengen.

Satt å leste om det nå og tenkte på om jeg skulle nevne det her faktisk. 300 millioner for en stein fy faen jeg blir kvalm, det er jo absurd.

at jeg ikke har vunnet på lotto enda.. :thumbdown:

Lenke til kommentar

Jeg går førsteåret på VGS og ligger på rundt 4 i norsk, og allikevel blir jeg kvalm av å lese aviser. Kan ikke folk bare lære seg å skrive for helvete? Jeg blir så jævla forbanna av alle disse jævla idiotene som lever av å skrive som noen forpulte bavianer.

• Liker 3
Lenke til kommentar

I går ble en diamant eller en annen sort blinkestein solgt for cirka 300 mill. Helvetes rikinger, håper de dør hele gjengen.

Jealousy much? Edelsteiner er strålende investeringer og samt et status-symbol. Med dagens urolige marked så ville jeg også investert pengene mine i gull eller edelsteiner.

Hadde jeg bare hatt 300 millioner...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...