Gjest medlem-1432 Skrevet 27. desember 2011 Del Skrevet 27. desember 2011 Denne forferdelige kulda. Og varmepumper er faen meg så oppskrytt! har den på MAX (30 grader) alikevel er det så kaldt at jeg har satt meg rett under den, i tillegg til ullpled og lue og tjukk genser. Håpløst. Tenkte jeg skulle gjøre litt forskjellig i leiligheten, men det er rett og slett for hustrig. Faen for et slit. Blir i dårlig humør av dette. Forhåpentligvis begynner det å bli litt varmt her inne om ett par timer. Med her inne mener jeg stuen. Kjøkkenet og badet og gangen er bare å glemme. Jeg hater å fryse, HATER det. Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 27. desember 2011 Del Skrevet 27. desember 2011 Jesusfolk som prøver å huke tak i deg på gata uten at du har bedt dem om å si noe som helst. Om jeg ikke har spurt dere om noe, er jeg heller ikke interessert! Lær de ordene en gang for alle! Lenke til kommentar
Metaldude Skrevet 27. desember 2011 Del Skrevet 27. desember 2011 Hadde et hyggelig besøk av stormen Dagmar 1. juledag. Hun tok med seg strømmen noen timer og ødela for internetten i nabolaget. Den har vært nede til i dag. Altså 2 dager. I tillegg så er det downtime på Star Wars serverne. Uff, det har vært helt grusomt. Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 27. desember 2011 Del Skrevet 27. desember 2011 Vil du snakke om det? 6 Lenke til kommentar
Metaldude Skrevet 27. desember 2011 Del Skrevet 27. desember 2011 Jeg har grått ut det meste, men det er godt å vite at du er her for meg. Tusen takk! Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 27. desember 2011 Del Skrevet 27. desember 2011 Gypsy, tror du trenger et mannfolk til å varme deg opp! Lenke til kommentar
Pungrotta Crash Skrevet 27. desember 2011 Del Skrevet 27. desember 2011 ikke kjøp NOE på europris :!: Fyrverkeri er konge der! Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 27. desember 2011 Del Skrevet 27. desember 2011 Herregud for ei jævla drittjul. Stress, stress, stress, stress, stress, kan du jobbe 3 timer lengre, stress, stress, stress, blir forkjølet, stress, stress, stress. 1 Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 27. desember 2011 Del Skrevet 27. desember 2011 Jesusfolk som prøver å huke tak i deg på gata uten at du har bedt dem om å si noe som helst. Om jeg ikke har spurt dere om noe, er jeg heller ikke interessert! Lær de ordene en gang for alle! Gud, så pinlig(høhø). Hva gjorde du? Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 27. desember 2011 Del Skrevet 27. desember 2011 Det ene brevet jeg faktisk trenger i morgen har jeg klart og rote bort. Alt annet av post/reklame ligger her. Fy faen... 1 Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 27. desember 2011 Del Skrevet 27. desember 2011 Alle offentlige institusjoner lever fremdeles i fortiden, og insisterer på å bruke papirer. På tide å bytte til e-post, da trenger man aldri å rote bort noe igjen. Men det offentlige, slik som NAV og sykehusene, bruker fremdeles telefax. Helt utrolig! Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 27. desember 2011 Del Skrevet 27. desember 2011 Strekk i muskler som jeg trodde hadde dødd ut med dinosaurene! Bare gi meg en muskel i hver arm og et par store i hvert ben så slipper jeg dette tøvet! Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 28. desember 2011 Del Skrevet 28. desember 2011 Jesusfolk som prøver å huke tak i deg på gata uten at du har bedt dem om å si noe som helst. Om jeg ikke har spurt dere om noe, er jeg heller ikke interessert! Lær de ordene en gang for alle! Gud, så pinlig(høhø). Hva gjorde du? Jeg sa at jeg ikke var interessert. Så gikk jeg videre. De sa ikke noe tilbake, de snudde seg vel for å se etter noen andre å hive seg over. Lenke til kommentar
Target.Aquired Skrevet 28. desember 2011 Del Skrevet 28. desember 2011 At influensa slår til hver romjul, siste 3 årene.....Er det et tegn? 9 av 10 ganger tar jeg feil nøkkel, når jeg låser meg inn hjemme. 2 nesten like nøkler! Er det et tegn? Lenke til kommentar
Karina Hulesangerhule Skrevet 28. desember 2011 Del Skrevet 28. desember 2011 (endret) At influensa slår til hver romjul, siste 3 årene.....Er det et tegn? 9 av 10 ganger tar jeg feil nøkkel, når jeg låser meg inn hjemme. 2 nesten like nøkler! Er det et tegn? Et tegn på at du f.eks kan sette en nøkkelring på den ene nøkkelen? Endret 28. desember 2011 av Karina Hulesangerhule Lenke til kommentar
trespiser Skrevet 28. desember 2011 Del Skrevet 28. desember 2011 At folk misforstår og ikke tar meg på alvor Lenke til kommentar
Occi Skrevet 28. desember 2011 Del Skrevet 28. desember 2011 At influensa slår til hver romjul, siste 3 årene.....Er det et tegn? 9 av 10 ganger tar jeg feil nøkkel, når jeg låser meg inn hjemme. 2 nesten like nøkler! Er det et tegn? Religionforumet er den veien ---> *klikk* Alt trenger ikke være et tegn! Lenke til kommentar
trespiser Skrevet 28. desember 2011 Del Skrevet 28. desember 2011 (endret) At influensa slår til hver romjul, siste 3 årene.....Er det et tegn? 9 av 10 ganger tar jeg feil nøkkel, når jeg låser meg inn hjemme. 2 nesten like nøkler! Er det et tegn? Religionforumet er den veien ---> *klikk* Alt trenger ikke være et tegn! ja, men når det er tredje året på rad så er det ikke bare tilfeldigheter lenger. Alle tegn har nødvendigvis ikke noe med religion å gjøre. For eksempel at brødskiva alltid faller med pålegget ned på gulvet kan forklares med at det er det som er den tyngste siden. Jeg kan anbefale deg å ta av nøkkelen å sette den på andre siden i samme nøkkelring eller finne en ekstra ring. men ser ikke helt problemet. Er det feil nøkkel så er det jo alltid den andre som er riktig. Alt handler om fysikk og matematikk! Endret 28. desember 2011 av trespiser Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå