Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Gjest medlem-1432

Denne forferdelige kulda. Og varmepumper er faen meg så oppskrytt! har den på MAX (30 grader) alikevel er det så kaldt at jeg har satt meg rett under den, i tillegg til ullpled og lue og tjukk genser. Håpløst. Tenkte jeg skulle gjøre litt forskjellig i leiligheten, men det er rett og slett for hustrig. Faen for et slit. Blir i dårlig humør av dette.

 

Forhåpentligvis begynner det å bli litt varmt her inne om ett par timer. :roll: Med her inne mener jeg stuen. Kjøkkenet og badet og gangen er bare å glemme. :roll:

 

Jeg hater å fryse, HATER det.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jesusfolk som prøver å huke tak i deg på gata uten at du har bedt dem om å si noe som helst. Om jeg ikke har spurt dere om noe, er jeg heller ikke interessert! Lær de ordene en gang for alle! :mad:

 

Gud, så pinlig(høhø). Hva gjorde du?

 

Jeg sa at jeg ikke var interessert. Så gikk jeg videre. De sa ikke noe tilbake, de snudde seg vel for å se etter noen andre å hive seg over.

Lenke til kommentar

At influensa slår til hver romjul, siste 3 årene.....Er det et tegn?

 

9 av 10 ganger tar jeg feil nøkkel, når jeg låser meg inn hjemme. 2 nesten like nøkler!

Er det et tegn?

Religionforumet er den veien ---> *klikk*

Alt trenger ikke være et tegn! :)

ja, men når det er tredje året på rad så er det ikke bare tilfeldigheter lenger. Alle tegn har nødvendigvis ikke noe med religion å gjøre.

 

For eksempel at brødskiva alltid faller med pålegget ned på gulvet kan forklares med at det er det som er den tyngste siden.

 

Jeg kan anbefale deg å ta av nøkkelen å sette den på andre siden i samme nøkkelring eller finne en ekstra ring. men ser ikke helt problemet. Er det feil nøkkel så er det jo alltid den andre som er riktig.

 

Alt handler om fysikk og matematikk!

Endret av trespiser
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...