Sk!ppy Skrevet 26. desember 2011 Del Skrevet 26. desember 2011 Vet jeg burde dra til tannlegen, men tannleger gir meg totalt noia. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 26. desember 2011 Del Skrevet 26. desember 2011 I unboxing videoer hvor folka slenger det de åpener fra esg. arrghghgh! man skal ikke behandle tinga sine sånn, spesielt ikke når de er nye! det er supervanlig at de gjør det i unboxing videoer. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 26. desember 2011 Del Skrevet 26. desember 2011 Dragen: Høy fem! 1 Lenke til kommentar
Bordplate Skrevet 26. desember 2011 Del Skrevet 26. desember 2011 I unboxing videoer hvor folka slenger det de åpener fra esg. arrghghgh! man skal ikke behandle tinga sine sånn, spesielt ikke når de er nye! det er supervanlig at de gjør det i unboxing videoer. Hvem gidder å se "Unboxing"-videoer med mindre det er for å sjekke om noe er inkludert i esken? Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 26. desember 2011 Del Skrevet 26. desember 2011 (endret) I unboxing videoer hvor folka slenger det de åpener fra esg. arrghghgh! man skal ikke behandle tinga sine sånn, spesielt ikke når de er nye! det er supervanlig at de gjør det i unboxing videoer. Hvem gidder å se "Unboxing"-videoer med mindre det er for å sjekke om noe er inkludert i esken? vet ikke.... ...Nå vet jeg heller ikke hvorfor du tror jeg ser på unboxing videoer.. eh.. det ble rart formulert. jeg vet ikke hva du tror grunnen til at jeg ser på unboxing videoer er Endret 26. desember 2011 av Tsjuden Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 26. desember 2011 Del Skrevet 26. desember 2011 Flott med ny flatskjerm. Jeg liker den godt. MEN FY SØREN FOR EN LUKT! Da jeg pakket den ut av eska, luktet det som den berømte "blårøyken" som alle på elektrolinja har opplevd. Skikkelig stram elektrolukt. Jeg synes at elektroprodusenter bør tenke grundig gjennom hvilke stoffer de benytter i produksjonen, og dessuten bør de ha et "avluftingskammer" der nyproduserte apparater kan stå og "lufte seg" før de pakkes i esker. Jeg har pakket opp mange apparater i mitt liv, inkludert to flatskjermer i den senere tid. Ingen stinket som denne. Lenke til kommentar
Occi Skrevet 26. desember 2011 Del Skrevet 26. desember 2011 Elektronikkprodukter syns jeg pleier å lukte godt, og jeg har pakket opp maaange selv uten å reagert på dårlig lukt. Merkelig :\ 4 Lenke til kommentar
Kea Skrevet 27. desember 2011 Del Skrevet 27. desember 2011 Og du irriterer alle andre. Fint, da skal jeg ikke plage dere mer. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 27. desember 2011 Del Skrevet 27. desember 2011 (endret) Ikke ta deg nær av disse nissene. Endret 27. desember 2011 av medlem-1432 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 27. desember 2011 Del Skrevet 27. desember 2011 - At det ikke fulgte med noen måte å feste den nye SSD-disken min i kabinettet på - At jeg var tom for både borrelås og dobbeltsidig tape - At jeg ikke får enabla "super-admin" i Win7 - At jeg ikke finner igjen bokmerkene mine som jeg sikkerhetskopierte i forrige uke Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 27. desember 2011 Del Skrevet 27. desember 2011 En SSD kan ristes rundt inne i kabinettet uten problemer Bare å koble den i og la den ligge nederst i kabinettet til du har et freste. Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 27. desember 2011 Del Skrevet 27. desember 2011 Den eneste DVD-spilleren min med HDMI er defekt. Den som virker har bare SCART. IKKE kjøp DVD-spillere på Europris, folkens. Lenke til kommentar
Karina Hulesangerhule Skrevet 27. desember 2011 Del Skrevet 27. desember 2011 ikke kjøp NOE på europris :!: 1 Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 27. desember 2011 Del Skrevet 27. desember 2011 jo, godteri. Det er ganske billig der. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 27. desember 2011 Del Skrevet 27. desember 2011 Deprimert. God bedring! Lenke til kommentar
Quote Skrevet 27. desember 2011 Del Skrevet 27. desember 2011 (endret) Elektronikkprodukter syns jeg pleier å lukte godt, og jeg har pakket opp maaange selv uten å reagert på dårlig lukt. Merkelig :\ Lukten av ny elektronikk er herlig! Irriterer meg over at nettet mitt forsvinner ofte. Bondenett <3 Endret 27. desember 2011 av Quote Lenke til kommentar
CFM Skrevet 27. desember 2011 Del Skrevet 27. desember 2011 At jeg har en hel haug med flatpakka møbler fra IKEA som skal skrus opp. At det skal være så enkelt, men alikevel så frustrerende... Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 27. desember 2011 Del Skrevet 27. desember 2011 jo, godteri. Det er ganske billig der. Ja, og potetgull. Fekk raska med med 4 sørlandschips for 40 kroner før jul For å ikkje gå heilt off topic: døgnrytma for til helvete så snart det blei ferie. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 27. desember 2011 Del Skrevet 27. desember 2011 Jeg kjøpte en pakke med salte fisker på Europris, og ble griseskuffa da det bare var Ritz-kjeks i fiskeform og ikke sånne Maarud salte fisker (som er saltpinner i fiskeform). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå