Gjest medlem-1432 Skrevet 25. desember 2011 Del Skrevet 25. desember 2011 Øl, konjakk, akkevitt og fulle mannfolk. Blir dårlig med julefilmer i dag. Lenke til kommentar
Notelitten Skrevet 25. desember 2011 Del Skrevet 25. desember 2011 Øl, konjakk, akkevitt og fulle mannfolk. Min perfekte julaften. 1 Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 25. desember 2011 Del Skrevet 25. desember 2011 Bare håper dem gir seg til kvelden, så jeg får sovet uten bråk. Skal kjøre 30 mil i morgen. Vil ikke være trøtt.. Lenke til kommentar
Lolliken Skrevet 25. desember 2011 Del Skrevet 25. desember 2011 EA og Origin, fy faen. Verre drittselskap skal man lete lenge etter. Jeg skal vedde på at de ikke bryr seg en halv dritt om kundene sine. Har kommet fram til samme konklusjon, sekundet før jeg droppet å kjøpe SWTOR. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 25. desember 2011 Del Skrevet 25. desember 2011 Åpenbar trolling.. Med mindre man er en bortskjemt pappagutt fra Bærum med langt blondt hår selvfølgelig, da kan alt være mulig. Like trist er det uansett Du kjenner nok ikke til dagens ungdom... Samme folka som fikk rundt 80-120 lapper til konf og har brukt opp mesteparten allerede. Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 25. desember 2011 Del Skrevet 25. desember 2011 Åpenbar trolling..Med mindre man er en bortskjemt pappagutt fra Bærum med langt blondt hår selvfølgelig, da kan alt være mulig.Like trist er det uansett Haha, kjenner til den typen. Kjenner mange sånne selv, og de er irriterende som fy. Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 25. desember 2011 Del Skrevet 25. desember 2011 At sarkasme ikke funker på internett.. Lenke til kommentar
Occi Skrevet 25. desember 2011 Del Skrevet 25. desember 2011 At sarkasme ikke funker på internett.. Gjør det ikke??? Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 25. desember 2011 Del Skrevet 25. desember 2011 Ingen som skjønner noe av det virker det som (i detect a note of sarcasm here?) Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 25. desember 2011 Del Skrevet 25. desember 2011 Fy faen for en drittjul. Jeg, mamma, tante og fetteren min skulle ta toget til Otta for feire jul der. Fetteren min dukka ikke opp, så vi måtte dra uten han. Alle var enige i at det ikke var vårt problem at han ikke kom. Så får vi melding rundt 14 fra fetteren min, som sa at han måtte jobbe julaften og at han var ferdig da, og at vi kunne komme og hente han. Da fikk mamma, tante og bestemor for seg at de skulle betale for taxi. Taxi fra Moelv til Otta. Endte opp med at jeg måtte kjøre 30 mil for å hente han, også ble de sure når jeg var trøtt og sliten når jeg var på Otta igjen. Og de var villige til å betale flere tusen for taxi, men jeg trengte ikke å få mer enn 200,-. 3 Lenke til kommentar
GuitarHero Skrevet 25. desember 2011 Del Skrevet 25. desember 2011 Åpenbar trolling.. Med mindre man er en bortskjemt pappagutt fra Bærum med langt blondt hår selvfølgelig, da kan alt være mulig. Like trist er det uansett Du kjenner nok ikke til dagens ungdom... Samme folka som fikk rundt 80-120 lapper til konf og har brukt opp mesteparten allerede. Lol! Kan du ikke screenshotte dt også sladder du bort navnet. Hadde vert gøy å se om du kødda der eller ikke.. Lenke til kommentar
Quote Skrevet 25. desember 2011 Del Skrevet 25. desember 2011 (endret) DAGMAR BLÅSER PÅ MEG. Sinnsyk vind her nå, bor litt nord på Vestlandet rett ved kysten. Vet ikke om det er Dagmar eller Cato jeg merker nå, men i følge nyhetene kan jeg forvente kraftigere vind i løpet av kvelden, damn. Litt kult også. edit; Er nok Dagmar jeg merker, da Cato er langt oppi nord. edit2: Sitter jo på jobb, og så ser jeg ut av vinduet. Der triller det jammen meg en stor henger til bil forbi (som vi leier bort). Endret 25. desember 2011 av Quote Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 25. desember 2011 Del Skrevet 25. desember 2011 Jævla logitech harmony dritt som jeg faen ikke får logget inn på, og som ikke gidder å synkronisere med kontrollen når jeg var innlogget! 1 Lenke til kommentar
Kea Skrevet 25. desember 2011 Del Skrevet 25. desember 2011 Strømmen har gått FEM fuckings ganger i dag. Jeg har aldri opplevd sånt drittvær som dette før. Hvorfor måtte mamma absolutt bosette seg i den absolutt vestligste byen i Norge? 1 Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 25. desember 2011 Del Skrevet 25. desember 2011 (endret) Jeg merker ingenting til været. Bor i Bergen, sitter i en kjeller med datamaskinen min og hører på musikk. Endret 25. desember 2011 av Kaymeerah 1 Lenke til kommentar
ErikBlodøks Skrevet 25. desember 2011 Del Skrevet 25. desember 2011 at jeg er så dårlig på helligdager og slikt. Har man fri imorgen f.eks? (plz svar) Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 25. desember 2011 Del Skrevet 25. desember 2011 (endret) ^ 2. Juledag er vel også alle butikker o.l stengt. Så ja, du har vel fri. On-topic: Mamma sitt mas i juletiden. Hun er mer stresset i mellom 22-26. desember en det jeg er på et helt år. Endret 25. desember 2011 av Vertical^ Lenke til kommentar
Kea Skrevet 25. desember 2011 Del Skrevet 25. desember 2011 Jeg merker ingenting til været. Bor i Bergen, sitter i en kjeller med datamaskinen min og hører på musikk. Fint for deg... Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 25. desember 2011 Del Skrevet 25. desember 2011 Eg har vore utan straum i 3 timar. Kjekt med ubegrensa 3G på smartphonen. Men ganske kjipt å måtte drite med levande lys... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå