Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Åpenbar trolling..

 

Med mindre man er en bortskjemt pappagutt fra Bærum med langt blondt hår selvfølgelig, da kan alt være mulig.

 

Like trist er det uansett :(

Du kjenner nok ikke til dagens ungdom...

 

Samme folka som fikk rundt 80-120 lapper til konf og har brukt opp mesteparten allerede.

Lenke til kommentar

Fy faen for en drittjul.

 

Jeg, mamma, tante og fetteren min skulle ta toget til Otta for feire jul der. Fetteren min dukka ikke opp, så vi måtte dra uten han. Alle var enige i at det ikke var vårt problem at han ikke kom.

Så får vi melding rundt 14 fra fetteren min, som sa at han måtte jobbe julaften og at han var ferdig da, og at vi kunne komme og hente han.

Da fikk mamma, tante og bestemor for seg at de skulle betale for taxi. Taxi fra Moelv til Otta.

 

Endte opp med at jeg måtte kjøre 30 mil for å hente han, også ble de sure når jeg var trøtt og sliten når jeg var på Otta igjen.

Og de var villige til å betale flere tusen for taxi, men jeg trengte ikke å få mer enn 200,-.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Åpenbar trolling..

 

Med mindre man er en bortskjemt pappagutt fra Bærum med langt blondt hår selvfølgelig, da kan alt være mulig.

 

Like trist er det uansett :(

Du kjenner nok ikke til dagens ungdom...

 

Samme folka som fikk rundt 80-120 lapper til konf og har brukt opp mesteparten allerede.

 

Lol! Kan du ikke screenshotte dt også sladder du bort navnet. Hadde vert gøy å se om du kødda der eller ikke..

Lenke til kommentar

DAGMAR BLÅSER PÅ MEG. Sinnsyk vind her nå, bor litt nord på Vestlandet rett ved kysten. Vet ikke om det er Dagmar eller Cato jeg merker nå, men i følge nyhetene kan jeg forvente kraftigere vind i løpet av kvelden, damn.

 

Litt kult også.

 

edit;

Er nok Dagmar jeg merker, da Cato er langt oppi nord.

 

edit2:

Sitter jo på jobb, og så ser jeg ut av vinduet. Der triller det jammen meg en stor henger til bil forbi (som vi leier bort).

Endret av Quote
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...