trespiser Skrevet 24. desember 2011 Del Skrevet 24. desember 2011 hurr r u sure and r u not celebrating also wai not Selvfølgelig er jeg sikker, og nei, jeg feirer ikke jul. Try trolling someone else. feirer du ikke jul så er du heller ikke nordmann. 3 Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 24. desember 2011 Del Skrevet 24. desember 2011 hurr r u sure and r u not celebrating also wai not Selvfølgelig er jeg sikker, og nei, jeg feirer ikke jul. Try trolling someone else. feirer du ikke jul så er du heller ikke nordmann. Og årets siste super uintelligente kommentar går til.... *TRAM TRAM TRAM* DEEG 8 Lenke til kommentar
Analmeth Skrevet 24. desember 2011 Del Skrevet 24. desember 2011 Jula er digg. Seiler på andres stress og hysteri mens jeg gafler i meg god mat og drikke, gir selv bare gaver til de aller nærmeste. 1 Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 24. desember 2011 Del Skrevet 24. desember 2011 "FIKK EN IPAD OG EN JAKKE FRA CANADA GOOSE! OGSÅ FIKK JEG 8000 KRONER!"-statuser på Facebook irriterer. 9 Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 24. desember 2011 Del Skrevet 24. desember 2011 feirer du ikke jul? er du opprinnelig norsk eller har du blitt hjernevasket? Hjernevasket til å ikke feire jul? Det er nok omvendt. 1 Lenke til kommentar
Lolliken Skrevet 24. desember 2011 Del Skrevet 24. desember 2011 hurr r u sure and r u not celebrating also wai not Selvfølgelig er jeg sikker, og nei, jeg feirer ikke jul. Try trolling someone else. feirer du ikke jul så er du heller ikke nordmann. Gratulerer til årets tulling. Gå å troll på itavisen eller noe. 1 Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 25. desember 2011 Del Skrevet 25. desember 2011 Klarte å skrape borti sykkelen med bilen som betyr så alt for mye for meg. Nå skal jeg grine. 1 Lenke til kommentar
Occi Skrevet 25. desember 2011 Del Skrevet 25. desember 2011 (endret) Klarte å skrape borti sykkelen med bilen som betyr så alt for mye for meg. Nå skal jeg grine. Såså, en sykkel er lett å lakkere, det går nok bra skal du se. Fra spøk til saklighet; jeg kondolerer. Endret 25. desember 2011 av Occi 1 Lenke til kommentar
Kea Skrevet 25. desember 2011 Del Skrevet 25. desember 2011 (endret) Jeg er glad for det jeg får, men pyntegjenstander når man bor i en pitteliten hybel der det knapt er plass til en selv er en smule irriterende. Fikk en elektronisk ramme, men noen hadde selvfølgelig knabbet selve skjermen. Er det mulig? Endret 25. desember 2011 av Therawyn Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 25. desember 2011 Del Skrevet 25. desember 2011 Klarte å skrape borti sykkelen med bilen som betyr så alt for mye for meg. Nå skal jeg grine. Jeg vet hvordan du har det, i sommer klatret nabokatten opp på bilen rett etter jeg hadde nyvasket den. Masse riper fra potene + sand og møkk på panseret. Lenke til kommentar
Notelitten Skrevet 25. desember 2011 Del Skrevet 25. desember 2011 Fikk knust blinklyset i baklykten på Audien i forrige uke, koster 900-1200kr å kjøpe ny(brukt), julegave til meg selv? Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 25. desember 2011 Del Skrevet 25. desember 2011 Eeeeeeebaaaaayyyyy Lenke til kommentar
010011110100110101000111 Skrevet 25. desember 2011 Del Skrevet 25. desember 2011 Nachspiel... Faens meningløst, bare masse fulle folk som roter å hoier... Lenke til kommentar
Kea Skrevet 25. desember 2011 Del Skrevet 25. desember 2011 EA og Origin, fy faen. Verre drittselskap skal man lete lenge etter. Jeg skal vedde på at de ikke bryr seg en halv dritt om kundene sine. 2 Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 25. desember 2011 Del Skrevet 25. desember 2011 Fra Facebook I år fikk jeg (til jul) : michael jackson bok ipod 4.gen 32GB twilight eclipse bluray twilight new moon bluray 4750 kr. bluray-spiller en militærgrønn vandals lue en hvit vandals lue en melkesjokolade gavekort på 300 kr. en slags michael jackson film bluray doc. station ipod deksel 65 tm. samsung 3DTV en slags hylle blåe dritkule bukser et års forbruk av freia melkesjokolade 6 hours ago dude så skjedelige ting... i know men ikke TV'en da!! 9 Lenke til kommentar
Occi Skrevet 25. desember 2011 Del Skrevet 25. desember 2011 Fy faen Knut Knudsen... har nesten ikke ord. Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 25. desember 2011 Del Skrevet 25. desember 2011 Butikkene åpner ikke før 3. juledag. Jada, hviledager osv. men jeg vil fortsatt handle NÅ! Lenke til kommentar
TMB Skrevet 25. desember 2011 Del Skrevet 25. desember 2011 Fra Facebook I år fikk jeg (til jul) : michael jackson bok ipod 4.gen 32GB twilight eclipse bluray twilight new moon bluray 4750 kr. bluray-spiller en militærgrønn vandals lue en hvit vandals lue en melkesjokolade gavekort på 300 kr. en slags michael jackson film bluray doc. station ipod deksel 65 tm. samsung 3DTV en slags hylle blåe dritkule bukser et års forbruk av freia melkesjokolade 6 hours ago dude så skjedelige ting... i know men ikke TV'en da!! Åpenbar trolling.. Med mindre man er en bortskjemt pappagutt fra Bærum med langt blondt hår selvfølgelig, da kan alt være mulig. Like trist er det uansett Lenke til kommentar
Kea Skrevet 25. desember 2011 Del Skrevet 25. desember 2011 Må snakke med banken ASAP, men må vente til tirsdag. -.- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå