Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er forøvrig irriterende med norske oversettelser av filmer. "Hjelp, det er juleferie", "Hjelp, jeg er på et fly", "Hjelp, jeg er [sett inn ord]" osv.

Er helt enig, synes alle filmer burde ha kun én tittel og det er originaltittelen. Samme om den er amerikansk, norsk eller spansk.

 

Unntak er kanskje russisk osv. hvor de har bokstaver som ikke går an å lese for "de fleste" :p

Jeg har ingenting i mot å se filmer som heter: "Борис Годунов" for eksempel. ;)

 

Disney er forøvrig et must på julaften. Skileksjon av Langbein på g.

Selvfølgelig har jeg ingenting imot å se filmer som heter det, jeg snakket om selve titlene... :) Filmen er jo den samme uansett xD

Lenke til kommentar

en ting som irriterer meg grenseløst er at det er mange som sitter på datan i dag som det er juleaften.

 

Hvorfor det? Synes du det er mer "korrekt" å feire jul?

 

Nei takk. Jeg foretrekker datamaskinen. Irritere seg over hva andre måtte gjøre, når du ikke kjenner dem eller har innsikt i livs-situasjonen deres er helt på trynet, spesielt når det er noe så trivielt som julaften. :thumbdown:

  • Liker 1
Lenke til kommentar

en ting som irriterer meg grenseløst er at det er mange som sitter på datan i dag som det er juleaften.

 

Hvorfor det? Synes du det er mer "korrekt" å feire jul?

 

Nei takk. Jeg foretrekker datamaskinen. Irritere seg over hva andre måtte gjøre, når du ikke kjenner dem eller har innsikt i livs-situasjonen deres er helt på trynet, spesielt når det er noe så trivielt som julaften. :thumbdown:

feirer du ikke jul? er du opprinnelig norsk eller har du blitt hjernevasket?

Lenke til kommentar

Fikk blant annet en smil sjokolade til jul i år og det irriterer meg at det ikke er merke av storken på sjokoladene lenger... Ikke en gang en lite smiletegn... OMG! Det er ikke det samme å spise smil lenger. Smaker ikke helt det samme heller uten storken. Nå er den sjokoladen ødelagt! :c

 

Jeg er opprinnelig norsk.

er du sikker? men feirer du ikke jul eller?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...