Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Trodde jeg hadde truffet "the motherload" når jeg oppdaget at jeg kunne endre brukernavnet mitt på en viss nettside ved å bruke denne metoden. Det fungerte helt fint, og det ble oppdatert i databasen og greier. Dessverre så var det lagt inn en sjekk for at brukernavnet allerede var i bruk, men hvis ikke så kan jeg lett se for meg at med litt flaks/triksing så kan man kanskje være heldig nok til å logge på en annen sin bruker med ditt eget passord :p

 

Moralen er at låste felt i HTML ikke er trygt :) Men med serverside sjekk så går det som oftest greit.

Lenke til kommentar

Faen i svarte helvette. Klarte selvsagt å kjøre bilen med sida inn mot autovernet i dag. Trøtt og jævlig kjørte jeg mot jobben. Mobilen falt ned på gulvet, og jeg strekte meg litt etter den. Da veien er smal (plass til én bil i bredda), så skjena bilen litt mot venstre. Resultatet ble en oppskrapt bil, men det ordner seg hvis jeg bytter dør og panelet fremme til venstre.

 

Faen til irritert jeg er på meg selv nå.

Lenke til kommentar

Faen i svarte helvette. Klarte selvsagt å kjøre bilen med sida inn mot autovernet i dag. Trøtt og jævlig kjørte jeg mot jobben. Mobilen falt ned på gulvet, og jeg strekte meg litt etter den. Da veien er smal (plass til én bil i bredda), så skjena bilen litt mot venstre. Resultatet ble en oppskrapt bil, men det ordner seg hvis jeg bytter dør og panelet fremme til venstre.

 

Faen til irritert jeg er på meg selv nå.

Du skal jo ikke bruke mobil i bilen, kunne fint ha ventet til du stoppet med å plukke den opp igjen..

Lenke til kommentar

Du skal jo ikke bruke mobil i bilen, kunne fint ha ventet til du stoppet med å plukke den opp igjen..

Det har du selvsagt rett i, men den stod først i billaderen før den datt ned (og laderen falt ut). Uansett så er det min feil, og er det ikke lov å være irritert på seg selv i denne tråden? :p

Lenke til kommentar

Det er forøvrig irriterende med norske oversettelser av filmer. "Hjelp, det er juleferie", "Hjelp, jeg er på et fly", "Hjelp, jeg er [sett inn ord]" osv.

Enig.

"Hjelp, vi må på ferie til Las Vegas" så jeg i programbladet.

 

 

"Hjelp, det er juleferie" og noen andre dritfilmer

Hva faen feiler det deg? :cry:

 

Alle vet jo at en spøk ikke er morsom flere ganger.

Derfor skjønner jeg ikke at folk orker å se filmer som er drevet av humor flere ganger. :)

 

Men kos deg inderlig!

Endret av ikkespisgress
Lenke til kommentar

Det er forøvrig irriterende med norske oversettelser av filmer. "Hjelp, det er juleferie", "Hjelp, jeg er på et fly", "Hjelp, jeg er [sett inn ord]" osv.

Er helt enig, synes alle filmer burde ha kun én tittel og det er originaltittelen. Samme om den er amerikansk, norsk eller spansk.

 

Unntak er kanskje russisk osv. hvor de har bokstaver som ikke går an å lese for "de fleste" :p

Endret av TMB
Lenke til kommentar

Det er forøvrig irriterende med norske oversettelser av filmer. "Hjelp, det er juleferie", "Hjelp, jeg er på et fly", "Hjelp, jeg er [sett inn ord]" osv.

Er helt enig, synes alle filmer burde ha kun én tittel og det er originaltittelen. Samme om den er amerikansk, norsk eller spansk.

 

Unntak er kanskje russisk osv. hvor de har bokstaver som ikke går an å lese for "de fleste" :p

Jeg har ingenting i mot å se filmer som heter: "Борис Годунов" for eksempel. ;)

 

Disney er forøvrig et must på julaften. Skileksjon av Langbein på g.

Endret av Quote
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...