Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Faen! Hater sånne tv-programmer som "10 most extreme *random shit".

 

Måten de klipper på er helt bak mål. De viser det samme klippet 300 ganger med en lame cheesy kommentator.

Og måten de fremhever det som skjer. Sirkel rundt de vil fremheve? Nope, de zoomer inn til alt man ser er en fargegrøt. Og det hjelper ikke at samtlige av klippene er filmet med enten 30 år gammelt filmkamera eller kamera med VGA-oppløsning.

Lenke til kommentar

Vel, akkurat der er jeg uenig.

 

Jasså? Hele greien er et reklamestunt fra EIU.

 

For å kunne lese rapporten, må vi oppgi fullt navn, land, e-post, by, firma, stilling og telefonnummer.

 

Når man så kommer seg forbi dette hinderet, finner man kriteriene deres; men dersom man ønsker resultatene for landene må man bli medlem av siden deres.

 

Som medlem godtar man automatisk følgende:

 

The Economist Intelligence Unit is part of The Economist Group. Occasionally, the companies in The Economist Group would like to contact you about new features, events, special offers and for market research purposes.

 

EDIT: for å lurke litt, registrerte jeg meg, gikk så for å sjekke opp data om Norge.

 

 

Jeg har ikke råd til å sjekke om fakta stemmer.

 

Your access options

 

You can choose to purchase an annual subscription to this content, 30-day access or individual articles.

After purchasing, you will be able to access your content online and in PDF report format. Access to this content is provided on a single-user licence* basis.

 


Country Report Norway : Highlights	407 words	$23	
2	Country Report Norway : Outlook for 2012-16: Political stability	356 words	$23	
3	Country Report Norway : Outlook for 2012-16: Election watch	303 words	$23	
4	Country Report Norway : Outlook for 2012-16: International relations	397 words	$23	
5	Country Report Norway : Outlook for 2012-16: Policy trends	114 words	$23	
6	Country Report Norway : Outlook for 2012-16: Fiscal policy	192 words	$23	
7	Country Report Norway : Outlook for 2012-16: In focus: Weaker global outlook could lead to expansionary fiscal policy	165 words	$23	
8	Country Report Norway : Outlook for 2012-16: Monetary policy	217 words	$23	
9	Country Report Norway : Outlook for 2012-16: International assumptions	250 words	$23	
10	Country Report Norway : Outlook for 2012-16: Economic growth	591 words	$23	
11	Country Report Norway : Outlook for 2012-16: Inflation	120 words	$23	
12	Country Report Norway : Outlook for 2012-16: Exchange rates	144 words	$23	
13	Country Report Norway : Outlook for 2012-16: Forecast summary	284 words	$120	

 

Endret av Notelitten
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Fjern mandlene (om du ikke har gjort det).

 

Jeg fjernet mandlene for 5 år siden og har nesten ikke vært syk siden. :)

 

Har ikke gjort det, men det kan være et godt tips. Har slitt med mandelbetennelse 5 ganger i løpet av de to siste årene og, hvor av tre av de skjedde i løpet av en periode på åtte måneder. Så jau, skal jammen meg tenke litt på den saken. Takkersh.

Lenke til kommentar

Fjern mandlene (om du ikke har gjort det).

 

Jeg fjernet mandlene for 5 år siden og har nesten ikke vært syk siden. :)

 

Har ikke gjort det, men det kan være et godt tips. Har slitt med mandelbetennelse 5 ganger i løpet av de to siste årene og, hvor av tre av de skjedde i løpet av en periode på åtte måneder. Så jau, skal jammen meg tenke litt på den saken. Takkersh.

 

Pluss at mandler smaker så JÆVLA digg også!

 

König.

Lenke til kommentar

Hvorfor går det ikke an å fylle ut viktige felt når man melder flytting på altinn?

De fant vel ut at det var lurt å gjøre det umulig å fylle inn gate/veinavnet.

 

Neivel, fuck dere. Da får dere ikke vite hvor jeg bor.

Da melder jeg flytting til ingenmannsland.

 

Jævla vrangsekker.

Endret av ikkespisgress
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...