Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Irriterer meg litt over hvordan disse "Navy SEAL"-folka alltid får fremstått som de tøffeste i verden. Herregud, bare fordi de står mest i rampelyset av alle (og det amerikanske rampelyset anyways) gjør dem ikke udødelige eller supergode.

 

Er tusen gang tøffere enn du noen gang kommer til å bli. Misunnelig?

 

Ja, jeg er svært misunnelig så jeg rakker heller ned på de som er tøffere enn meg slik at jeg føler jeg bedre selv.

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Noen som skal i julebesøk, og irriterer seg grenseløst over at de ikke har internett-kode for Gardermoen?

 

Jeg fant nettopp ett ubrukt skrapekort som gir wifi fra Telenor.

Telenor har satt opp wifi flere steder, inkludert Gardermoen flyplass.

Du trenger en engangskode for å logge på, og dette kortet gir deg koden.

 

Kortet gir deg surfing i opptil 4 timer, og må benyttes i år.

 

Jeg kan skrape kortet og svare med koden på PM.

Førstemann til mølla!

 

Forresten er det ekstremt plagsomt at de har slike begrensninger.

Det hadde ikke vært vanskelig for dem å hatt åpent wifi uten den innloggingen.

Selv har jeg gått over til 3G via mobilen.

Lenke til kommentar

Noen som skal i julebesøk, og irriterer seg grenseløst over at de ikke har internett-kode for Gardermoen?

 

Er det ikke bare å hente en kode hos Pizza Hut-folkene?

 

Er vel gått over til å få kode på SMS på Avinor flyplasser. er sånn i Bodø.

 

 

Irriterer meg grenseløst over at flyet mitt til Oslo er 30m forsinket, som igjen gjør at jeg antagelig ikke rekker toget til Sandefjord som igjen gjør at jeg antagelig ikke rekker pinnekjøtt hos farmor ikveld.

Jævla fin start på juleperm...

Lenke til kommentar

Julegaver, kunne ligsågreit bare ha overført penger til alle som forventer og få av meg og skrive god jul i meldingsfeltet, makan til meningsløs høytid skal man faen lete lenge etter, gleder meg til det er over.

 

Det er det jeg får hvert år, fordi jeg er verdens kjipeste person. Direkte kontooverføring og liten gave på julaften.

Lenke til kommentar

Skrivefeil, helt idiotiske skrivefeil.

Spesielt her i tråden... Helt tragisk :(:hrm:

 

Julegaver, kunne ligsågreit bare ha overført penger til alle som forventer og få av meg og skrive god jul i meldingsfeltet, makan til meningsløs høytid skal man faen lete lenge etter, gleder meg til det er over.

 

Det er det jeg får hvert år, fordi jeg er verdens kjipeste person. Direkte kontooverføring og liten gave på julaften.

 

Helt enig med Mr. Primera...

Og nissen er jo en reklameting fra Coca Cola, hva i alle dager med "juletrær" osv. ? For noe tull å drasse inn en tre i stua, og spesielt å handle som gale. :thumbdown:

For ikke å snakke om all reklamer, og "pynten" på melkekartonegn og alt annet, og skriver "jul..." forran et produkt og framstiller det som nytt.

 

Tåpelig! :wallbash:

Endret av jaricho
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...