Kammizez Skrevet 22. desember 2011 Del Skrevet 22. desember 2011 Er tusen gang tøffere enn du noen gang kommer til å bli. Misunnelig? Du overrasker meg gang på gang over hvor usaklig du faktisk klarer å få det. 9 Lenke til kommentar
Lami Skrevet 22. desember 2011 Del Skrevet 22. desember 2011 At jeg ikke aner hva jeg skal ønske meg til jul! :/ 3 Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 22. desember 2011 Del Skrevet 22. desember 2011 (endret) Vær glad for at du har alt du trenger. Andre stakkarer må ønske seg nyttige ting som klær, for det får de ikke ellers. Kanskje får de det ikke til jul engang. Jeg har alt jeg trenger, og har inngått "amnesti" med familien, så vi ikke plager hverandre med kjøpepress. Endret 22. desember 2011 av Mannen med ljåen 1 Lenke til kommentar
Bordplate Skrevet 22. desember 2011 Del Skrevet 22. desember 2011 Irriterer meg litt over hvordan disse "Navy SEAL"-folka alltid får fremstått som de tøffeste i verden. Herregud, bare fordi de står mest i rampelyset av alle (og det amerikanske rampelyset anyways) gjør dem ikke udødelige eller supergode. Er tusen gang tøffere enn du noen gang kommer til å bli. Misunnelig? Ja, jeg er svært misunnelig så jeg rakker heller ned på de som er tøffere enn meg slik at jeg føler jeg bedre selv. 5 Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 22. desember 2011 Del Skrevet 22. desember 2011 Noen som skal i julebesøk, og irriterer seg grenseløst over at de ikke har internett-kode for Gardermoen? Jeg fant nettopp ett ubrukt skrapekort som gir wifi fra Telenor. Telenor har satt opp wifi flere steder, inkludert Gardermoen flyplass. Du trenger en engangskode for å logge på, og dette kortet gir deg koden. Kortet gir deg surfing i opptil 4 timer, og må benyttes i år. Jeg kan skrape kortet og svare med koden på PM. Førstemann til mølla! Forresten er det ekstremt plagsomt at de har slike begrensninger. Det hadde ikke vært vanskelig for dem å hatt åpent wifi uten den innloggingen. Selv har jeg gått over til 3G via mobilen. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 22. desember 2011 Del Skrevet 22. desember 2011 Slaps. Folk. Husarbeid. Lenke til kommentar
Pungrotta Crash Skrevet 22. desember 2011 Del Skrevet 22. desember 2011 Ahh, faen! Nå begynner stresset for fult her! :!: Lenke til kommentar
Analmeth Skrevet 22. desember 2011 Del Skrevet 22. desember 2011 Noen som skal i julebesøk, og irriterer seg grenseløst over at de ikke har internett-kode for Gardermoen? Er det ikke bare å hente en kode hos Pizza Hut-folkene? Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 22. desember 2011 Del Skrevet 22. desember 2011 Det blir en gledelig jul med influensa, dobbel ørebetennelse og tørrhoste! Popper antibiotika og smertestillende som en annen narkoman. Lenke til kommentar
GuitarHero Skrevet 22. desember 2011 Del Skrevet 22. desember 2011 Smågutta som sitter foran i bussen å snakker om at "Per" hacket "Pål". Okey 14-åring. VIS meg at du kan bryte deg inn i cyber-databaser og ta kontroll over filer og dokumenter på andres PC. Lenke til kommentar
Analmeth Skrevet 22. desember 2011 Del Skrevet 22. desember 2011 "cyber-database"? :---P Lenke til kommentar
GuitarHero Skrevet 22. desember 2011 Del Skrevet 22. desember 2011 Ja.. men liksom databaser da. Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 22. desember 2011 Del Skrevet 22. desember 2011 Julegaver, kunne ligsågreit bare ha overført penger til alle som forventer og få av meg og skrive god jul i meldingsfeltet, makan til meningsløs høytid skal man faen lete lenge etter, gleder meg til det er over. 1 Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 22. desember 2011 Del Skrevet 22. desember 2011 Enda en ting: Må innom ikea i kveld. Satser på at det ikke er så mye folk der klokken halv 9.. Lenke til kommentar
spamex Skrevet 22. desember 2011 Del Skrevet 22. desember 2011 At jeg ikke aner hva jeg skal ønske meg til jul! :/ Da er vi to. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 22. desember 2011 Del Skrevet 22. desember 2011 Ingen som har spurt hva jeg ønsker meg til jul. Lenke til kommentar
koots Skrevet 22. desember 2011 Del Skrevet 22. desember 2011 Noen som skal i julebesøk, og irriterer seg grenseløst over at de ikke har internett-kode for Gardermoen? Er det ikke bare å hente en kode hos Pizza Hut-folkene? Er vel gått over til å få kode på SMS på Avinor flyplasser. er sånn i Bodø. Irriterer meg grenseløst over at flyet mitt til Oslo er 30m forsinket, som igjen gjør at jeg antagelig ikke rekker toget til Sandefjord som igjen gjør at jeg antagelig ikke rekker pinnekjøtt hos farmor ikveld. Jævla fin start på juleperm... Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 22. desember 2011 Del Skrevet 22. desember 2011 Julegaver, kunne ligsågreit bare ha overført penger til alle som forventer og få av meg og skrive god jul i meldingsfeltet, makan til meningsløs høytid skal man faen lete lenge etter, gleder meg til det er over. Det er det jeg får hvert år, fordi jeg er verdens kjipeste person. Direkte kontooverføring og liten gave på julaften. Lenke til kommentar
jaricho Skrevet 22. desember 2011 Del Skrevet 22. desember 2011 (endret) Skrivefeil, helt idiotiske skrivefeil. Spesielt her i tråden... Helt tragisk Julegaver, kunne ligsågreit bare ha overført penger til alle som forventer og få av meg og skrive god jul i meldingsfeltet, makan til meningsløs høytid skal man faen lete lenge etter, gleder meg til det er over. Det er det jeg får hvert år, fordi jeg er verdens kjipeste person. Direkte kontooverføring og liten gave på julaften. Helt enig med Mr. Primera... Og nissen er jo en reklameting fra Coca Cola, hva i alle dager med "juletrær" osv. ? For noe tull å drasse inn en tre i stua, og spesielt å handle som gale. For ikke å snakke om all reklamer, og "pynten" på melkekartonegn og alt annet, og skriver "jul..." forran et produkt og framstiller det som nytt. Tåpelig! Endret 22. desember 2011 av jaricho Lenke til kommentar
theGunner76 Skrevet 22. desember 2011 Del Skrevet 22. desember 2011 saueflokkmentalitet! jeg mener, hvorfor i helvette stopper folk å tenke sjøl med en gang de havner i grupper større en èn???? er folk så forbanna tjukk i huet at de ikke klarer å motstå noen jævla enkle hersketeknikker?!? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå