Diskutant Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 Skal vi (hele forumet) slutte å kjøpe big one? Hele pizza-norge er samlet her uansett, så de får ikke solgt mye etter det... Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 Irriterte meg over at den nye ''hot'' pizza fra Big One var langt fra hot. Selv med ''superkrydderet''. Det blir jævlig sterkt om du heller alt kryddderet på en plass. Det er ikke noe kjekt, da, og resten av pizzaen er enda ikke noe sterk i det hele tatt. Virker som alle hvitinger som prøver å lage sterk mat tester sterkheten på småjenter. Nei, skal man ha sterk mat så er det bare indere og den gjengen som fixer det. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 Nå har ikke jeg kjøpt big one siden 90-tallet, så det. (Jeg fikk servert den nye ''hotte'' på poker night.) Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 Det blir jævlig sterkt om du heller alt kryddderet på en plass. Det er ikke noe kjekt, da, og resten av pizzaen er enda ikke noe sterk i det hele tatt. Virker som alle hvitinger som prøver å lage sterk mat tester sterkheten på småjenter. Nei, skal man ha sterk mat så er det bare indere og den gjengen som fixer det. Visse kinaresturanter med Zichuan og Chili funker bra og! Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 Same shit, different wrapping. Irriterer meg over at headsettet mitt bare virker i en av portene, i alle de andre (f.eks de på tastaturet mitt!!) så skjer ikke en shit. Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 Da har du ikke smakt noe fra en skikkelig kinaresturant, dessverre har man ikke mange av dem i Bergen. Lenke til kommentar
Kaarerekanraadi Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 Irriterte meg over at den nye ''hot'' pizza fra Big One var langt fra hot. Selv med ''superkrydderet''. Det blir jævlig sterkt om du heller alt kryddderet på en plass. Det er ikke noe kjekt, da, og resten av pizzaen er enda ikke noe sterk i det hele tatt. Virker som alle hvitinger som prøver å lage sterk mat tester sterkheten på småjenter. Nei, skal man ha sterk mat så er det bare indere og den gjengen som fixer det. Om du kjøper chili saus hos asia-mat butikker (Ja, hos innvandrere. Jeg har dessverre handlet der selv om jeg er i mot innvandring ) så får du saus så sterk at kun litt på pizzaen gir brennende smak. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 (Ja, hos innvandrere. Jeg har dessverre handlet der selv om jeg er i mot innvandring ) Nå er jo ikke all innvandring dårlig da, som dette eksempelet. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 Sterk mat er jo vondt! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 Vondt kan være godt. Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 Sterk mat er jo vondt! Pingle. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 Vondt kan være godt. Spanking er et eksempel på det. 2 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 Når jeg har skrevet et langt personangreps-innlegg og det blir slettet nesten med en gang. Det var såpass velskrevet at jeg håpet at det kunne være der en time kanskje. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 Når jeg har skrevet et langt personangreps-innlegg og det blir slettet nesten med en gang. Det var såpass velskrevet at jeg håpet at det kunne være der en time kanskje. Digger deg, Mchansern Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 Sterk mat er jo vondt! Pingle. Nei, er bare sterk mat som ikke er godt.. Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 (endret) Feil, det er du som er pinglen! :!: Endret 17. november 2010 av Kaymeerah Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 (endret) Innlegget til Gypsy over irriterer veldig. Sterk mat er kjempegodt, om gjort riktig. Som den thailandske suppa mor har lært av en kollega. Den er så sterk at den får voksne menn til å gråte. Deilig Endret 17. november 2010 av Slimda Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 Jeg er ingen pingle Men når det blir så sterkt så smaker jo dessuten maten ingenting, altså smaken, det blir bare sterkt og kjennes ut som den brenner i halsen og munnen. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 Jeg er ingen pingle Men når det blir så sterkt så smaker jo dessuten maten ingenting, altså smaken, det blir bare sterkt og kjennes ut som den brenner i halsen og munnen. Kommer jo ann på. Taco f.eks, er jo sterkt nok, men du kjenner jo all smaken i maten ellers óg! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå