Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Irriterte meg over at den nye ''hot'' pizza fra Big One var langt fra hot. Selv med ''superkrydderet''.

Det blir jævlig sterkt om du heller alt kryddderet på en plass. :p Det er ikke noe kjekt, da, og resten av pizzaen er enda ikke noe sterk i det hele tatt. Virker som alle hvitinger som prøver å lage sterk mat tester sterkheten på småjenter. Nei, skal man ha sterk mat så er det bare indere og den gjengen som fixer det.

Lenke til kommentar

Det blir jævlig sterkt om du heller alt kryddderet på en plass. :p Det er ikke noe kjekt, da, og resten av pizzaen er enda ikke noe sterk i det hele tatt. Virker som alle hvitinger som prøver å lage sterk mat tester sterkheten på småjenter. Nei, skal man ha sterk mat så er det bare indere og den gjengen som fixer det.

Visse kinaresturanter med Zichuan og Chili funker bra og!

Lenke til kommentar

Irriterte meg over at den nye ''hot'' pizza fra Big One var langt fra hot. Selv med ''superkrydderet''.

Om du kjøper chili saus hos asia-mat butikker

(Ja, hos innvandrere. Jeg har dessverre handlet der selv om jeg er i mot innvandring :nei: )

så får du saus så sterk at kun litt på pizzaen gir brennende smak.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Jeg er ingen pingle :mad:

Men når det blir så sterkt så smaker jo dessuten maten ingenting, altså smaken, det blir bare sterkt og kjennes ut som den brenner i halsen og munnen.

Lenke til kommentar

Jeg er ingen pingle :mad:

Men når det blir så sterkt så smaker jo dessuten maten ingenting, altså smaken, det blir bare sterkt og kjennes ut som den brenner i halsen og munnen.

Kommer jo ann på. Taco f.eks, er jo sterkt nok, men du kjenner jo all smaken i maten ellers óg!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...