Gitarhm Skrevet 21. desember 2011 Del Skrevet 21. desember 2011 Meg: Halla, blir du med på kino ikveld?Venn1: Sorry, kan ikke idag ass, kanskje en annen gang? - Meg: Halla, blir du med på kino ikveld? Venn2: Ja seff! 2 min senere Venn1: Du, jeg kan alikevel, når drar vi? Selfølgelig, hvis venn1 og venn2 hadde vært venner kunne jo alle tre dratt, men liker ikke sånne situasjoner. Lenke til kommentar
Vegabond Skrevet 21. desember 2011 Del Skrevet 21. desember 2011 Dette irriterer meg! https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1402541 Mvh Robert. Lenke til kommentar
Pungrotta Crash Skrevet 21. desember 2011 Del Skrevet 21. desember 2011 Har ikke noe julestemning, og det er bare 3 dager til julaften. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 21. desember 2011 Del Skrevet 21. desember 2011 Nei Spotify, jeg bryr meg ikke om hva folk på Facebook hører på akkurat nå. Men jeg bryr meg om at du har fjernet ALLE innstillingene mine. Tusen takk for det, Spotify. 1 Lenke til kommentar
GuitarHero Skrevet 21. desember 2011 Del Skrevet 21. desember 2011 Når dine to bestevenner blir uvenner.. Hvem faen skal jeg ta parti med? Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 21. desember 2011 Del Skrevet 21. desember 2011 Når dine to bestevenner blir uvenner.. Hvem faen skal jeg ta parti med? Ingen. Go solo. Lenke til kommentar
GuitarHero Skrevet 21. desember 2011 Del Skrevet 21. desember 2011 Hehe forever alone ja Lenke til kommentar
Lolliken Skrevet 21. desember 2011 Del Skrevet 21. desember 2011 Folk som konstant klager over at de er blakke, men støtt og stadig er ute å pilser eller på utelandsreiser. Nope, jeg er bare blakk. Sist gang jeg drakk var på bursdagen min, hvor kompisene min spanderte en tur ut på meg. Suger å være student uten å ta opp lån >< Hvorfor har du ikke tatt opp lån? Fordi jeg kan jobbe og greie meg akkurat, for så å slippe å betale ned på ett stygt beløp som har kastet vekk på dritt? Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 21. desember 2011 Del Skrevet 21. desember 2011 Men da har du i stedet valgt å HA det dritt, så da får du bare la være å sutre - eller jobbe mer. Lenke til kommentar
Lolliken Skrevet 21. desember 2011 Del Skrevet 21. desember 2011 Men da har du i stedet valgt å HA det dritt, så da får du bare la være å sutre - eller jobbe mer. Har jeg sutret da? Og jeg har det ikke dritt, men jeg klarer meg med de mest nødvendige tingene. Unødvendig dritt kan jeg kjøpe meg om 1 år når jeg er ferdig. Og btw du kan legge til PRIORITERINGER til den nesevise signaturen din. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 21. desember 2011 Del Skrevet 21. desember 2011 Hvorfor det? Det er da et ord? Og ja, du har sutret. Dvs. jeg synes "syte" beskriver det bedre: Nope, jeg er bare blakk. Sist gang jeg drakk var på bursdagen min, hvor kompisene min spanderte en tur ut på meg. Suger å være student uten å ta opp lån ><[//quote] Enten syter du, eller så er du ekstremt dårlig både på ordvalg og bruk av emoticon. Du skrev jo ikke akkurat. "Haha, jeg har ikke studielån, så når jeg er ferdig er jeg instant-rik, hurra! " Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 21. desember 2011 Del Skrevet 21. desember 2011 Det opplevde faren min. Katten hadde gjemt seg fremme ved vifta, så det gikk ikke så bra. Bilen måtte på verksted faktisk, så der fikk fadern kallenavnet "Cat Killer". Haha. Katter som liksom er så smarte. Hos oss hjelper det ikke engang å tute, de krabber ikke ut av motoren før man åpner opp og slår etter dem. Fordi jeg kan jobbe og greie meg akkurat, for så å slippe å betale ned på ett stygt beløp som har kastet vekk på dritt? Hah. Jeg tok opp lån samtidig som jeg har to jobber. Resultatet er at jeg kan spare hele lånet og høste bra med renter og lett fylle opp BSU-en hvert år, for så å betale tilbake hele moroa når jeg er ferdig. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 21. desember 2011 Del Skrevet 21. desember 2011 Studielånssvindel...Hmmm. Hvor var nå tipsnummeret til lånekassen igjen? Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 21. desember 2011 Del Skrevet 21. desember 2011 Studielånssvindel...Hmmm. Hvor var nå tipsnummeret til lånekassen igjen? Det er da ikke svindel, jeg bare tar vare på pengene deres. Dessuten vil de få dem tilbake mye raskere fra meg enn fra en annen tjomi som faktisk bruker dem opp. Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 21. desember 2011 Del Skrevet 21. desember 2011 Tilbake til gratis spotify, ugh. 1 Lenke til kommentar
Bordplate Skrevet 21. desember 2011 Del Skrevet 21. desember 2011 Irriterer meg litt over hvordan disse "Navy SEAL"-folka alltid får fremstått som de tøffeste i verden. Herregud, bare fordi de står mest i rampelyset av alle (og det amerikanske rampelyset anyways) gjør dem ikke udødelige eller supergode. 1 Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 21. desember 2011 Del Skrevet 21. desember 2011 Robin N***** Prøvd og gi dæ et hint om at du skulla retta opp, men nei du gjor det bare vær så no vil æ i hvertfall ikke ha kontakt med dæ, håpe du innser det koss du egentlig e en dag. Slike statuser kommer den udugelige kjøteren med hele tiden. Begynner å bli mektig irritert. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 21. desember 2011 Del Skrevet 21. desember 2011 Irriterer meg litt over hvordan disse "Navy SEAL"-folka alltid får fremstått som de tøffeste i verden. Herregud, bare fordi de står mest i rampelyset av alle (og det amerikanske rampelyset anyways) gjør dem ikke udødelige eller supergode. Er tusen gang tøffere enn du noen gang kommer til å bli. Misunnelig? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå