Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Meg: Halla, blir du med på kino ikveld?

Venn1: Sorry, kan ikke idag ass, kanskje en annen gang?

-

Meg: Halla, blir du med på kino ikveld?

Venn2: Ja seff!

 

2 min senere

 

Venn1: Du, jeg kan alikevel, når drar vi?

 

Selfølgelig, hvis venn1 og venn2 hadde vært venner kunne jo alle tre dratt, men liker ikke sånne situasjoner.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Folk som konstant klager over at de er blakke, men støtt og stadig er ute å pilser eller på utelandsreiser.

 

Nope, jeg er bare blakk. Sist gang jeg drakk var på bursdagen min, hvor kompisene min spanderte en tur ut på meg. Suger å være student uten å ta opp lån ><

 

Hvorfor har du ikke tatt opp lån?

Fordi jeg kan jobbe og greie meg akkurat, for så å slippe å betale ned på ett stygt beløp som har kastet vekk på dritt?

Lenke til kommentar

Men da har du i stedet valgt å HA det dritt, så da får du bare la være å sutre - eller jobbe mer.

Har jeg sutret da? Og jeg har det ikke dritt, men jeg klarer meg med de mest nødvendige tingene. Unødvendig dritt kan jeg kjøpe meg om 1 år når jeg er ferdig.

 

Og btw du kan legge til PRIORITERINGER til den nesevise signaturen din.

Lenke til kommentar

Hvorfor det? Det er da et ord? :p

 

Og ja, du har sutret. Dvs. jeg synes "syte" beskriver det bedre:

Nope, jeg er bare blakk. Sist gang jeg drakk var på bursdagen min, hvor kompisene min spanderte en tur ut på meg. Suger å være student uten å ta opp lån ><[//quote] Enten syter du, eller så er du ekstremt dårlig både på ordvalg og bruk av emoticon.

 

Du skrev jo ikke akkurat. "Haha, jeg har ikke studielån, så når jeg er ferdig er jeg instant-rik, hurra! :D"

Lenke til kommentar

Det opplevde faren min. Katten hadde gjemt seg fremme ved vifta, så det gikk ikke så bra. Bilen måtte på verksted faktisk, så der fikk fadern kallenavnet "Cat Killer".

 

Haha. Katter som liksom er så smarte. Hos oss hjelper det ikke engang å tute, de krabber ikke ut av motoren før man åpner opp og slår etter dem.

 

 

Fordi jeg kan jobbe og greie meg akkurat, for så å slippe å betale ned på ett stygt beløp som har kastet vekk på dritt?

 

Hah. Jeg tok opp lån samtidig som jeg har to jobber. Resultatet er at jeg kan spare hele lånet og høste bra med renter og lett fylle opp BSU-en hvert år, for så å betale tilbake hele moroa når jeg er ferdig.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Irriterer meg litt over hvordan disse "Navy SEAL"-folka alltid får fremstått som de tøffeste i verden. Herregud, bare fordi de står mest i rampelyset av alle (og det amerikanske rampelyset anyways) gjør dem ikke udødelige eller supergode.

 

Er tusen gang tøffere enn du noen gang kommer til å bli. Misunnelig?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...