""" Skrevet 20. desember 2011 Del Skrevet 20. desember 2011 Bujævlahu. Ikke mitt problem. Fyren er en dritt av dimensjoner, og er med på å ødelegge fotballen totalt. Han er max ti år i huet, og har ingenting og gjøre på ei fotballbane sammen med voksne menn og ungdommer. Og nå baserer ikke jeg dette på den såkalte "rasismen", men på alt annet. Lenke til kommentar
Notelitten Skrevet 20. desember 2011 Del Skrevet 20. desember 2011 Da bør han dømmes for alt annet, og ikke rasisme. Fordi dette er ikke rasisme, og dette viser hvor samfunnet er på vei. Forøvrig kunne jeg tenkt å se Patrice Evra utvist for oppførselen sin. Lenke til kommentar
Occi Skrevet 20. desember 2011 Del Skrevet 20. desember 2011 For å snu litt på det: Det er en æreskrenkelse å kalle noen andre en rasist. Syns dommern burde erstattet for eventuelle psykiske skader eller vanskeligheter som måtte oppstå. Sånn, nå er vi på nivået hvor ømfintlige mange som drar rasistkortet er. Nå aner vi jo ikke hva som ble sagt, og ikke ta dette som noen konklusjon utifra videoen, bare nevner det på generell basis og egne erfaringer. Nei, jeg er selv ikke rasist, men liker ikke idioter, hvit eller svart. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 20. desember 2011 Del Skrevet 20. desember 2011 (endret) Ustabilt nett... Prøver å se en dokumentar på NRK nett-tv, og den går i svart afro-amerikansk hele tiden. Damn you, auto political-correct. Hilsen Twitter :---D Endret 20. desember 2011 av Mchansern 1 Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 20. desember 2011 Del Skrevet 20. desember 2011 20. desember allerede? Huff, føles ikke som desember en gang. Lenke til kommentar
manicake Skrevet 20. desember 2011 Del Skrevet 20. desember 2011 Folk som konstant klager over at de er blakke, men støtt og stadig er ute å pilser eller på utelandsreiser. Lenke til kommentar
Lolliken Skrevet 20. desember 2011 Del Skrevet 20. desember 2011 Folk som konstant klager over at de er blakke, men støtt og stadig er ute å pilser eller på utelandsreiser. Nope, jeg er bare blakk. Sist gang jeg drakk var på bursdagen min, hvor kompisene min spanderte en tur ut på meg. Suger å være student uten å ta opp lån >< Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 21. desember 2011 Del Skrevet 21. desember 2011 Folk som konstant klager over at de er blakke, men støtt og stadig er ute å pilser eller på utelandsreiser. Jeg har en kompis som aldri har penger til å bli med på kino, ta en øl etc, men kjøpte seg nettopp to klokker til tusen kroner. Makes sense. 1 Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 21. desember 2011 Del Skrevet 21. desember 2011 Folk som konstant klager over at de er blakke, men støtt og stadig er ute å pilser eller på utelandsreiser. Nope, jeg er bare blakk. Sist gang jeg drakk var på bursdagen min, hvor kompisene min spanderte en tur ut på meg. Suger å være student uten å ta opp lån >< Hvorfor har du ikke tatt opp lån? Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 21. desember 2011 Del Skrevet 21. desember 2011 http://www.vgtv.no/#!id=47700 Lets not shove it under the matt. HJÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆLP HVA FAAAEN! 1 Lenke til kommentar
Notelitten Skrevet 21. desember 2011 Del Skrevet 21. desember 2011 Spennende mangel på logikk i den videoen. "Hva om dere ikke hadde smør" sier han. Vel, grunnen til smørkrisen er jo alt for kraftige reguleringer. Grunnen til at det ikke har skjedd i andre land, er fordi de ikke sperrer grensene for import, og forventer at vi skal leve av Tines produksjon alene. Smørkrisen er en blemme for sosialistisk politikk, slik jeg ser det. Lenke til kommentar
TheSleepwalker Skrevet 21. desember 2011 Del Skrevet 21. desember 2011 http://www.vgtv.no/#!id=47700 Lets not shove it under the matt. HJÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆLP HVA FAAAEN! Er han/hun der seriøs? Lenke til kommentar
""" Skrevet 21. desember 2011 Del Skrevet 21. desember 2011 Nei, han er ikke det. Lenke til kommentar
TheSleepwalker Skrevet 21. desember 2011 Del Skrevet 21. desember 2011 Thank you god. Er så mange raringer ute og går at man veit jo aldri Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 21. desember 2011 Del Skrevet 21. desember 2011 Folk som konstant klager over at de er blakke, men støtt og stadig er ute å pilser eller på utelandsreiser. Høres ut som alle jeg studerer med. Jeg, derimot, har penger, og pilser aldri. Haha. 2 Lenke til kommentar
Notelitten Skrevet 21. desember 2011 Del Skrevet 21. desember 2011 Finnes vel mer i livet enn penger? En pils på byen, kan fort være verdt mer enn en kjedelig kveld hjemme, med 3-400kr spart. Forøvrig irriterer jeg meg over at jeg fikk fem timers søvn, og at jeg bilen var gjennomfrossen i morges. 2 Lenke til kommentar
""" Skrevet 21. desember 2011 Del Skrevet 21. desember 2011 Helt uenig. Penger er alt! 2 Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 21. desember 2011 Del Skrevet 21. desember 2011 Sosialisering med øl > Gnukke på penga. 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå