Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bujævlahu. Ikke mitt problem. Fyren er en dritt av dimensjoner, og er med på å ødelegge fotballen totalt. Han er max ti år i huet, og har ingenting og gjøre på ei fotballbane sammen med voksne menn og ungdommer. Og nå baserer ikke jeg dette på den såkalte "rasismen", men på alt annet.

Lenke til kommentar

For å snu litt på det: Det er en æreskrenkelse å kalle noen andre en rasist. Syns dommern burde erstattet for eventuelle psykiske skader eller vanskeligheter som måtte oppstå.

Sånn, nå er vi på nivået hvor ømfintlige mange som drar rasistkortet er.

Nå aner vi jo ikke hva som ble sagt, og ikke ta dette som noen konklusjon utifra videoen, bare nevner det på generell basis og egne erfaringer. Nei, jeg er selv ikke rasist, men liker ikke idioter, hvit eller svart.

Lenke til kommentar

Folk som konstant klager over at de er blakke, men støtt og stadig er ute å pilser eller på utelandsreiser.

Nope, jeg er bare blakk. Sist gang jeg drakk var på bursdagen min, hvor kompisene min spanderte en tur ut på meg. Suger å være student uten å ta opp lån ><

Hvorfor har du ikke tatt opp lån?

Lenke til kommentar

Spennende mangel på logikk i den videoen.

"Hva om dere ikke hadde smør" sier han. Vel, grunnen til smørkrisen er jo alt for kraftige reguleringer. Grunnen til at det ikke har skjedd i andre land, er fordi de ikke sperrer grensene for import, og forventer at vi skal leve av Tines produksjon alene.

Smørkrisen er en blemme for sosialistisk politikk, slik jeg ser det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...