Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Forøvrig: Banker gjør meg direkte forbanna. De roter og lover og klarer ikke en dritt innenfor sin egen kompetanse. De har nå fremskyvd min originale flyttedato med fem dager, sørget for at jeg har måtte omorganisere flyttebil, hjelp og pakking. Skal fyre inn ett klagebrev nå ...

Nå er vel strengt tatt det å femskynde flyttedatoer ganske langt utenfor en banks kompetanse. Sikker på at du ikke mener eiendomsmegler? :p

 

-Léon- : Hva er det du ikke skjønner? At åtte er mindre enn ti?

Nei det er banken. Jeg får ikke overta leilighet fordi banken ikke har utbetalt pengene enda. Selv om jeg har masa på de i godt og vel snart tre uker nå

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nei det er banken. Jeg får ikke overta leilighet fordi banken ikke har utbetalt pengene enda. Selv om jeg har masa på de i godt og vel snart tre uker nå

Så de har utsatt flyttingen med andre ord. Ganske stor forskjell der.

Og hvordan ville du ha følt det om du skulle ha flytta fra bergen til trondheim og du sto der den dagen banken sa det skulle være greit med beskjed om at det ikke er det og du må vente? Så går det fem dager og du får flytte inn?

Lenke til kommentar

Poenget mitt var ikke at det ikke er kjipt, poenget mitt var at du sa at banken hadde gjort at du måtte flytte fem dager tidligere. Siden det ikke er praktisk mulig, var det derfor jeg regnet med at du hadde blandet banken din med en eiendomsmegler - i stedet hadde du blandet fem dager tidligere med fem dager senere.

 

Skjønner godt at det er irriterende, jeg ville foreslått at de de dekket ekstrakostnadene dine hvis jeg var deg.

Lenke til kommentar

Har ikke mye kunnskap om nord-korea, men det irriterer ræva av meg at avisene skriver om alle japsene som gråter pg.a han diktatoren som har isolert dem fra omverdenen døde. Si meg, hadde en svær mengde vanlige mennesker fra Norge bryti sammen i gråt om Stoltenberg døde? Mulig jeg tenker ego, men det finnes måte på!

Lenke til kommentar

Har ikke mye kunnskap om nord-korea, men det irriterer ræva av meg at avisene skriver om alle japsene som gråter pg.a han diktatoren som har isolert dem fra omverdenen døde. Si meg, hadde en svær mengde vanlige mennesker fra Norge bryti sammen i gråt om Stoltenberg døde? Mulig jeg tenker ego, men det finnes måte på!

Nei, ganske tydelig at du ikke noen kunnskaper som helst om noe.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
I dagene etter hans (kong Olav V) død og fram til begravelsen opplevde Norge en nasjonal sorg, hvor folk la ned blomster og tente stearinlys utenfor Slottet. Mange plasserte avskjedshilsner i form av brev og kort blant lysene, og alle disse er tatt vare på i Riksarkivet.

 

Helt normalt at et land reagerer med sorg når en kjær leder dør. Skal dog sies at på et par av videoklippene jeg har sett er gråten veldig anstrengt og enkelte ganger virker det mer som latter, men det er nå så.

Lenke til kommentar

Si meg, hadde en svær mengde vanlige mennesker fra Norge bryti sammen i gråt om Stoltenberg døde?

 

Dette er høyst sannsynlig, det hadde nok blitt erklært landesorg. Husk at mediene har utropt Jens til landsfader.

 

Nei, det tror jeg ikke. Folk hadde sikkert blitt lei seg, og noen hadde nok felt en tåre, men at hele Norge hadde samlet seg i hver vår by og grått, det tviler jeg på

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...