Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

All bruk av absolutt alle slike "memes" er irriterende, synes nå jeg.

Og allikevel henger du i 4chan-tråden. Du ber jo litt om det :)

Ungdommer på min alder (17 år) som klager over at de må gjøre noe. Ble spurt om jeg ville være med ut i dag, men kunne ikke ettersom jeg måtte hjelpe pappa. Flytting av skap o.l.

"Får du noe for det da? Hvis du ikke får noe, hadde jeg aldri orket å gjøre noe!"

"Får ikke noe, nei. Kan ikke forvente at du skal få penger for alt. Den dagen du flytter ut tviler jeg på at du får penger."

"Ingenting!? Ikke gidd å gjør noe!"

Slike drittunger fortjener ingenting her i livet.

Endret av Occi
Lenke til kommentar

Fryst dørlås på bilen. Altså ikke låsesylinderen, den bruker jeg ikke, men selve låsemekanismen. Får fint opp døra, men den vil f*** ikke lukke seg igjen før bilen har fått opp varmen litt...:mad:

Jeg har samme problemet når det er skikkelig kaldt. Eller, jeg hadde. Spyla bare hele låsemekanismen med låsolje og da ga det seg

Lenke til kommentar

Jeg har samme problemet når det er skikkelig kaldt. Eller, jeg hadde. Spyla bare hele låsemekanismen med låsolje og da ga det seg

 

Det funker bare noen dager/uker på denne bilen. Må ta ut hele greia og splitte det som splittes kan, dyppe den mekaniske delen i diesel/avfetting/isopropanol for å få vekk alt av gammel smøring og så tørke den helt for så å smøre den opp igjen. Da funker det ut vinteren i hvertfall. Gjorde det (eller i hvertfall blåste vekk fuktighet med trykkluft) i fjor når den forskanset seg...

 

Men nå tok jeg bare å spraya masse teflonspray inni. Så får jeg se hvor lenge det holder denne gangen...

Lenke til kommentar

Folk som legger til "da" etter hver jævla status/komentar!

 

Sikter til jenter i 13-16 årsalderen da.

Det er jo bare såå kult da

Morsomste statusene som finnes da.

 

Noe som er veldig irriterende da, sånn når man får vondt i føttene da, når man liksom har gått sååå langt, liksom da. Da.

Daaa.

Endret av Webmaster Esso
Lenke til kommentar

Forstår meg ikke på lover og regler.

Ta disse to sakene, som et eksempel.

I retten for «tampong-voldtekt»

Men statsadvokaten mener at innføring av tampong på en annen person kan likestilles med samleie, og at det rammes av voldtektsparagrafen om å ha «seksuell omgang med noen som er bevisstløs eller av andre grunner ute av stand til å motsette seg handlingen”
Strafferammen for voldtekt er fengsel i inntil ti år.

vs

Fembarnsfar voldtok to kvinner (Ofrene trodde de skulle dø.)

En fembarnsfar ble dømt til åtte års fengsel for voldtekt av to kvinner i Bergen tingrett i juni i år.
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   1 medlem

×
×
  • Opprett ny...