Kea Skrevet 18. desember 2011 Del Skrevet 18. desember 2011 Vondt i halsen. At det tydeligvis er umulig å få tak i engangskluter her i byen av en elller annen grunn. Lenke til kommentar
Occi Skrevet 18. desember 2011 Del Skrevet 18. desember 2011 (endret) All bruk av absolutt alle slike "memes" er irriterende, synes nå jeg. Og allikevel henger du i 4chan-tråden. Du ber jo litt om det Ungdommer på min alder (17 år) som klager over at de må gjøre noe. Ble spurt om jeg ville være med ut i dag, men kunne ikke ettersom jeg måtte hjelpe pappa. Flytting av skap o.l. "Får du noe for det da? Hvis du ikke får noe, hadde jeg aldri orket å gjøre noe!" "Får ikke noe, nei. Kan ikke forvente at du skal få penger for alt. Den dagen du flytter ut tviler jeg på at du får penger." "Ingenting!? Ikke gidd å gjør noe!" Slike drittunger fortjener ingenting her i livet. Endret 18. desember 2011 av Occi Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 18. desember 2011 Del Skrevet 18. desember 2011 All bruk av absolutt alle slike "memes" er irriterende, synes nå jeg. Og allikevel henger du i 4chan-tråden. Du ber jo litt om det Og jeg var sist aktiv der den...? Lenke til kommentar
m0ffe Skrevet 18. desember 2011 Del Skrevet 18. desember 2011 At det bare er seks dager til jul. Faen så mye å ordne. so true! burde vel startet litt tidligere... men det pussige er at jeg sa det forrige år også Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 19. desember 2011 Del Skrevet 19. desember 2011 Kukjul, kuknyttår. Driter i det hele. Lenke til kommentar
CFM Skrevet 19. desember 2011 Del Skrevet 19. desember 2011 Fryst dørlås på bilen. Altså ikke låsesylinderen, den bruker jeg ikke, men selve låsemekanismen. Får fint opp døra, men den vil f*** ikke lukke seg igjen før bilen har fått opp varmen litt... Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 19. desember 2011 Del Skrevet 19. desember 2011 Den lange, flate fjernkontrollen til Altibox. Den må pekes nøyaktig på mottakeren for å virke, for den har elendig spredning. Den går på dyre batterier, og de faller ut hvis fjernkontrollen faller i golvet. Dessuten er de vanskelige å installere. Hvor vanskelig kan det være å lage en brukbar fjernkontroll? 1 Lenke til kommentar
Kea Skrevet 19. desember 2011 Del Skrevet 19. desember 2011 Været. Julestemning my ass. Mer deprimerende stemning skal man lete lenge etter. 1 Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 19. desember 2011 Del Skrevet 19. desember 2011 Påståelige kunder som tar feil. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 19. desember 2011 Del Skrevet 19. desember 2011 Fryst dørlås på bilen. Altså ikke låsesylinderen, den bruker jeg ikke, men selve låsemekanismen. Får fint opp døra, men den vil f*** ikke lukke seg igjen før bilen har fått opp varmen litt... Jeg har samme problemet når det er skikkelig kaldt. Eller, jeg hadde. Spyla bare hele låsemekanismen med låsolje og da ga det seg Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 19. desember 2011 Del Skrevet 19. desember 2011 Husk at det er forskjell på låsOLJE og låseSPRAY. Sprayen er sprit som smelter is. Olje smører. Lenke til kommentar
CFM Skrevet 19. desember 2011 Del Skrevet 19. desember 2011 Jeg har samme problemet når det er skikkelig kaldt. Eller, jeg hadde. Spyla bare hele låsemekanismen med låsolje og da ga det seg Det funker bare noen dager/uker på denne bilen. Må ta ut hele greia og splitte det som splittes kan, dyppe den mekaniske delen i diesel/avfetting/isopropanol for å få vekk alt av gammel smøring og så tørke den helt for så å smøre den opp igjen. Da funker det ut vinteren i hvertfall. Gjorde det (eller i hvertfall blåste vekk fuktighet med trykkluft) i fjor når den forskanset seg... Men nå tok jeg bare å spraya masse teflonspray inni. Så får jeg se hvor lenge det holder denne gangen... Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 19. desember 2011 Del Skrevet 19. desember 2011 At det bare er seks dager til jul. Faen så mye å ordne. At det er jul om fem dager. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 19. desember 2011 Del Skrevet 19. desember 2011 God bless old cars Forøvrig: Banker gjør meg direkte forbanna. De roter og lover og klarer ikke en dritt innenfor sin egen kompetanse. De har nå fremskyvd min originale flyttedato med fem dager, sørget for at jeg har måtte omorganisere flyttebil, hjelp og pakking. Skal fyre inn ett klagebrev nå ... Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 19. desember 2011 Del Skrevet 19. desember 2011 Folk som legger til "da" etter hver jævla status/komentar! Sikter til jenter i 13-16 årsalderen da. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 19. desember 2011 Del Skrevet 19. desember 2011 Folk som legger til "da" etter hver jævla status/komentar! Sikter til jenter i 13-16 årsalderen da. Det er jo bare såå kult da Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 19. desember 2011 Del Skrevet 19. desember 2011 (endret) Folk som legger til "da" etter hver jævla status/komentar! Sikter til jenter i 13-16 årsalderen da. Det er jo bare såå kult da Morsomste statusene som finnes da. Noe som er veldig irriterende da, sånn når man får vondt i føttene da, når man liksom har gått sååå langt, liksom da. Da. Daaa. Endret 19. desember 2011 av Webmaster Esso Lenke til kommentar
Hestejente99 Skrevet 19. desember 2011 Del Skrevet 19. desember 2011 Unngår det stort sett når ein bur på vestlandet, då. Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 19. desember 2011 Del Skrevet 19. desember 2011 Forstår meg ikke på lover og regler. Ta disse to sakene, som et eksempel. I retten for «tampong-voldtekt» Men statsadvokaten mener at innføring av tampong på en annen person kan likestilles med samleie, og at det rammes av voldtektsparagrafen om å ha «seksuell omgang med noen som er bevisstløs eller av andre grunner ute av stand til å motsette seg handlingen” Strafferammen for voldtekt er fengsel i inntil ti år. vs Fembarnsfar voldtok to kvinner (Ofrene trodde de skulle dø.) En fembarnsfar ble dømt til åtte års fengsel for voldtekt av to kvinner i Bergen tingrett i juni i år. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå