Pungrotta Crash Skrevet 18. desember 2011 Del Skrevet 18. desember 2011 Faen, det er snart solnedgang! Lenke til kommentar
Nokkefeita Skrevet 18. desember 2011 Del Skrevet 18. desember 2011 Når folk tagger deg i ikke helt vellykkede bilder på faceeeeee 1 Lenke til kommentar
tomkjetil Skrevet 18. desember 2011 Del Skrevet 18. desember 2011 Det irriterer at det nesten bare er tenåringer på nettforum og at brukere bare forsvinner etter hvert med tiden, slik at det bare forblir den samme dritten. Lenke til kommentar
010011110100110101000111 Skrevet 18. desember 2011 Del Skrevet 18. desember 2011 Overdreven bruk av "Arrow to the knee" og "Fus Roh Da!" på forskjellige forum og youtube. 5 Lenke til kommentar
Tan28 Skrevet 18. desember 2011 Del Skrevet 18. desember 2011 Det verste er at det virker som om de aller fleste som bruker slike idiotuttrykk tror de er festlige... Lenke til kommentar
hightow Skrevet 18. desember 2011 Del Skrevet 18. desember 2011 Takk til den jævla kødden som satt på et bord et lite nivå over oss på restaurant, og fant ut det var helt naturlig å henge over kanten og kauke i mobilen. Ikke overraskende foregikk dette i Trøndelag. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 18. desember 2011 Del Skrevet 18. desember 2011 All bruk av absolutt alle slike "memes" er irriterende, synes nå jeg. 4 Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 18. desember 2011 Del Skrevet 18. desember 2011 Overdreven bruk av "Arrow to the knee" og "Fus Roh Da!" på forskjellige forum og youtube. Det verste med det er at de som bruker setningene aldri har rørt Skyrim. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 18. desember 2011 Del Skrevet 18. desember 2011 Ungdommer på min alder (17 år) som klager over at de må gjøre noe. Ble spurt om jeg ville være med ut i dag, men kunne ikke ettersom jeg måtte hjelpe pappa. Flytting av skap o.l. "Får du noe for det da? Hvis du ikke får noe, hadde jeg aldri orket å gjøre noe!" "Får ikke noe, nei. Kan ikke forvente at du skal få penger for alt. Den dagen du flytter ut tviler jeg på at du får penger." "Ingenting!? Ikke gidd å gjør noe!" 1 Lenke til kommentar
Lolliken Skrevet 18. desember 2011 Del Skrevet 18. desember 2011 All bruk av absolutt alle slike "memes" er irriterende, synes nå jeg. Bruk av memes' generelt ser jeg på mangel av humor og intelligens. Omtrentlig på lik linje med ketshup-vitser. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 18. desember 2011 Del Skrevet 18. desember 2011 All bruk av absolutt alle slike "memes" er irriterende, synes nå jeg. Bruk av memes' generelt ser jeg på mangel av humor og intelligens. Omtrentlig på lik linje med ketshup-vitser. Jeg kan (forsåvidt) takle de der "Arrow to the knee"-greiene i en liten stund til, men det som irriterer meg mest er alle disse fordømte fjesene som ser ut som strekmenntegninger. Overdrevent bruk og poeng like billige som en tannløs hore. Lenke til kommentar
Game0rz Skrevet 18. desember 2011 Del Skrevet 18. desember 2011 Hva som irriterer meg? EA sine servere. Lenke til kommentar
Bordplate Skrevet 18. desember 2011 Del Skrevet 18. desember 2011 All bruk av absolutt alle slike "memes" er irriterende, synes nå jeg. Bruk av memes' generelt ser jeg på mangel av humor og intelligens. Omtrentlig på lik linje med ketshup-vitser. Jeg kan (forsåvidt) takle de der "Arrow to the knee"-greiene i en liten stund til, men det som irriterer meg mest er alle disse fordømte fjesene som ser ut som strekmenntegninger. Overdrevent bruk og poeng like billige som en tannløs hore. Og kvaliteten har sunkeg drastisk. Folk forteller alle sine hverdagshistorie med "me gusta". Hint artige.no Lenke til kommentar
Lami Skrevet 18. desember 2011 Del Skrevet 18. desember 2011 At VM finalen blandt kvinnehåndballen ble så dritanes kjedelig. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 18. desember 2011 Del Skrevet 18. desember 2011 (endret) Og at Norge vant. Enten er du fransk-norsk eller så er du en av "dem" Endret 18. desember 2011 av Patrick123 1 Lenke til kommentar
""" Skrevet 18. desember 2011 Del Skrevet 18. desember 2011 Ja, begge deler. Også synes jeg hun ene på frankrike var finere enn alle de på det norske laget. Lenke til kommentar
Pungrotta Crash Skrevet 18. desember 2011 Del Skrevet 18. desember 2011 (endret) Er så trøtt, det er ubeskrivelig. En annen ting som irriterer meg grenseløst, er at det er 6 dager til jul. Det er for lenge, jeg vil ha jul nå! Endret 18. desember 2011 av Quattro123 Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 18. desember 2011 Del Skrevet 18. desember 2011 At det bare er seks dager til jul. Faen så mye å ordne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå