DanieI Skrevet 17. desember 2011 Del Skrevet 17. desember 2011 Irriterer meg over at håret mitt begynner å bli utrolig langt nå og jeg aner ikke hvordan jeg vil klippe det. Lenke til kommentar
Pungrotta Crash Skrevet 17. desember 2011 Del Skrevet 17. desember 2011 Dagene går alt for fort! Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 17. desember 2011 Del Skrevet 17. desember 2011 Facebooks nye "tidlinje" som (jeg har hørt) kommer til å innta alle profiler 22. Desember. Hvorfor skal de ødelegge ting mer og mer? Lenke til kommentar
Kea Skrevet 17. desember 2011 Del Skrevet 17. desember 2011 Når man har lagt seg til for kvelden og skal til å sove, så plutselig må på do. Smaken av tannkrem. Gjøre feil. Når folk er irritert pga. noe som ikke har noe med meg (som eksempel)å gjøre, men likevel oppfører seg som om jeg har gjort dem noe. Jeg skjønner at du er i dårlig humør, men MÅ du absolutt kjefte på meg? Lenke til kommentar
haugsmeister Skrevet 17. desember 2011 Del Skrevet 17. desember 2011 Livet. Depresjon. Folk som dør. Know how you feel bro, burned my toast today Herlig! men kondolerer til toasten din! Lenke til kommentar
haugsmeister Skrevet 17. desember 2011 Del Skrevet 17. desember 2011 at eg ikke får den tlf eg vil ha..... tom for brus stå tidlig opp å ikke ha penger lekser prøver fransk når pc'en vil være treig når eg ikke har vennner... når eg taper i fifa livet stort sett at eg ikke får den tlf eg vil ha..... tom for brus stå tidlig opp å ikke ha penger lekser prøver fransk når pc'en vil være treig når eg ikke har vennner... når eg taper i fifa livet stort sett Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 17. desember 2011 Del Skrevet 17. desember 2011 Jævla kinesere og spanjoler på nettet som ikke skjønner at programvare o.l. på kun kinesisk eller spansk er fullstendig ubrukelig for alle andre, og ikke har noe som helst på engelskspråklige sider å gjøre. De kan da vel for f.. kjøre en google translate i det mindte, eller holde det på spanske/kinesiske sider. 2 Lenke til kommentar
Occi Skrevet 17. desember 2011 Del Skrevet 17. desember 2011 (endret) Generelt sett folk som ikke bruker engelsk på PC/IT-ting med andre ord. Steam på norsk *grøss*. Endret 17. desember 2011 av Occi 1 Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 17. desember 2011 Del Skrevet 17. desember 2011 Damp, mener du? 2 Lenke til kommentar
Occi Skrevet 17. desember 2011 Del Skrevet 17. desember 2011 Nettopp. Det blir bare en halvveis løsning hvor man blander norsk og engelsk hvor selvsagt oversettelsene til norsk er pinlige og føles bare useriøse. Ikke minst er det mye vanskeligere å feilsøke med norske feilmeldinger som ofte også er manglende i forhold til de engelske, samt det er jo naturligvis mye færre tilfeller på nettet med andre som har samme feilmelding OG på norsk. Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 17. desember 2011 Del Skrevet 17. desember 2011 (endret) Ja. feilmeldinger er noe dritt når de står på norsk. Det er mye lettere å google det hvis man kan bruke den presise formuleringen slik den står. En annen ting som irriterer er at dialogbokser med feilmeldinger ikke lar seg kopiere. Hvis det oppstår en feilmelding, ønsker jeg å kopiere feilmeldingen for å lime inn i Google. Men teksten lar seg ikke merke og kopiere, så jeg må taste den inn i Google selv. Det optimale hadde vært om alle feilmelding-bokser hadde en knapp for å søke på Google, med feilmeldingen ferdig innlimt i søkefeltet. Jeg fikk nettopp denne feilmeldingen på telefonen min, i forbindelse med noen WiFi-greier som ikke virket: WLAN-tilkobling allerede aktiv, nær sammenheng og prøv igjen. "nær sammenheng" betyr nok close connection. Endret 17. desember 2011 av Mannen med ljåen 1 Lenke til kommentar
Occi Skrevet 17. desember 2011 Del Skrevet 17. desember 2011 Haha my point exactly! Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 17. desember 2011 Del Skrevet 17. desember 2011 Med de fleste open source-program finner man heldigvis den tilsvarende engelske strengen om man søker på den norske - for google snuser opp oversettelsesfilene på github e.l. Ellers får man vel kopert de fleste feilmeldinger ved å trykke Ctrl+C når feilmeldingsboksen er aktivt. Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 18. desember 2011 Del Skrevet 18. desember 2011 fglrx: direct rendering: no WHYY??! Jeg er så fuckings lei ATI's linux drivere, vet ikke om jeg skal vente eller bare kjøpe ett nvidia kort nå. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 18. desember 2011 Del Skrevet 18. desember 2011 Is, type: frost. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 18. desember 2011 Del Skrevet 18. desember 2011 At tiden går ifra meg når jeg sitter på 9GAG. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 18. desember 2011 Del Skrevet 18. desember 2011 (endret) Huden på ene armen er opphovnet. Ser jo ikke ut. Endret 18. desember 2011 av Therawyn Lenke til kommentar
Tan28 Skrevet 18. desember 2011 Del Skrevet 18. desember 2011 Jeg har problemer med å lese diverse fora og aviser uten å ta meg selv i å bruke mesteparten av tiden til å irritere meg over tilfeldige skrive- og grammatikkfeil. Jeg er langt i fra feilfri selv, men Herre JEsus, er det ingen som følger med på skolen nå om dagen? 2 Lenke til kommentar
Desu Skrevet 18. desember 2011 Del Skrevet 18. desember 2011 Det verste jeg vet er når butikker priser varene flere hundre kroner dyrere bare fordi det er jul. Noe jeg spesielt irriterer meg over er at platekompaniet selger Guitar Hero 3 for hele 579kr uten gitar, et spill fra 2008 som de solgte nesten 500kr billigere i sommer... LINK 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå