Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Storbynatt er dårlig. Irriterer at jeg håpet på noe bra.

De har blitt gamle nå, Bård og Harald. Er ikke så morsomme lenger heller. Hentesveisen til Eia er jo verre enn Hedström.

Jeg føler jeg at de er pålagt å lage noe hvert andre år for NRK. Også må de liksom til pers selv om det blir pliktløp. Synes det er veldig tydelig nå.

Det er jo RR på TV som er de nye kreftene. Tore Sagen som den ariske Burt Reynolds, og den joviale broren. Også Bjarte da, selvsagt.

Lenke til kommentar

Skrivefeil.

At trafikkstasjonen bare har oppe fra ti til halv to og atpåtil STENGT på onsdager.

At å ta lappen er så innmari dyrt her. Glattkjøring:4150kr, bykjøring:3950kr.

At trafikkskolen her har en såkalt "obiligatorisk time" hvor de snakker om akkurat det samme som ble sagt på trafikalt grunnkurt. De tar 400kr for 1 1/2 times preik og det står ikke i noen form for lover at denne timen er obligatorisk.

At jeg ikke har begynt å skrive på innleveringsoppgaven jeg har til 23:59 i kveld.

At jeg har prøve i økonomi i morgen.

At jeg må på dass å drite.

At jeg kaster bort tiden fra når jeg kommer hjem og til jeg skal på trening ved å spille kabal, freecell og minesveiper.

At "vennene" mine er helt teite og skutt i hue.

At nettet her hjemme er så ufattelig treigt.

Spotify-reklamen!

At jeg er interessert i tidenes peneste jente, men redd for å spørre henne.

At jeg er så jævlig feig.

At jeg har norsk tentamen på fredag.

At jeg har brukt 20 minutter på å skrive dette.

Lenke til kommentar

Irriterte meg over at den nye ''hot'' pizza fra Big One var langt fra hot. Selv med ''superkrydderet''.

Enig. Irriterer meg med alle resturanter/ kaféer/ pizzasjapper påstår at maten er superhot / biffen er superstekt, men omtrent er rå/ ikke sterk i det hele...

Blir sprø. Jeg MÅ ha sterk mat.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...