Dragen Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 Du beskrev nettopp mottaket hos NAV Lillehammer. Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 At jeg ikke har lagt meg enda, men på en annen side føler jeg meg ikke spesielt trøtt heller. Lenke til kommentar
Kaarerekanraadi Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 Storbynatt er dårlig. Irriterer at jeg håpet på noe bra. De har blitt gamle nå, Bård og Harald. Er ikke så morsomme lenger heller. Hentesveisen til Eia er jo verre enn Hedström. Jeg føler jeg at de er pålagt å lage noe hvert andre år for NRK. Også må de liksom til pers selv om det blir pliktløp. Synes det er veldig tydelig nå. Det er jo RR på TV som er de nye kreftene. Tore Sagen som den ariske Burt Reynolds, og den joviale broren. Også Bjarte da, selvsagt. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 Storbynatt er barnslig bæsjehumor! Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 Storbynatt er dårlig ja. Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 Ikke vær så strenge med de nå da, de sliter tross alt med egen adferd på TV ved andres kritikk. 1 Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 xbox live og xbox.com funker ikke Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 Tannlegeprisene. 755,- betalte jeg for å åpne kjeften for sjekking av hull og tannsteinfjerning. Fytte hælvete. 1 Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 Tv-programmet Beat for beat. Det var artig i starten, nå er det bare... trist. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 Svært som folk skulle se på NRK da. 3 Lenke til kommentar
Javisst Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 Det at NRK forlanger å få betalt for dette er og bare trist 1 Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 Er bare å ikke ha TV da. Lenke til kommentar
thadon Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 Storbynatt er barnslig bæsjehumor! Tullball. Lenke til kommentar
Javisst Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 Når vi er inne på dette emnet. Enormt irriterende at du ikke kan plukke ut kanalene du vil se på, og kun betale for disse, istedenfor å få med en haug annet drit i tillegg... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 (endret) Du kan det.. http://www.rikstv.no/Kanalpakker/Fritt-Valg/ Sikkert flere som tilbyr sånt Edit: leif Endret 17. november 2010 av Slettet-J0FoqSqMwq Lenke til kommentar
Mortzz Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 Skrivefeil. At trafikkstasjonen bare har oppe fra ti til halv to og atpåtil STENGT på onsdager. At å ta lappen er så innmari dyrt her. Glattkjøring:4150kr, bykjøring:3950kr. At trafikkskolen her har en såkalt "obiligatorisk time" hvor de snakker om akkurat det samme som ble sagt på trafikalt grunnkurt. De tar 400kr for 1 1/2 times preik og det står ikke i noen form for lover at denne timen er obligatorisk. At jeg ikke har begynt å skrive på innleveringsoppgaven jeg har til 23:59 i kveld. At jeg har prøve i økonomi i morgen. At jeg må på dass å drite. At jeg kaster bort tiden fra når jeg kommer hjem og til jeg skal på trening ved å spille kabal, freecell og minesveiper. At "vennene" mine er helt teite og skutt i hue. At nettet her hjemme er så ufattelig treigt. Spotify-reklamen! At jeg er interessert i tidenes peneste jente, men redd for å spørre henne. At jeg er så jævlig feig. At jeg har norsk tentamen på fredag. At jeg har brukt 20 minutter på å skrive dette. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 Du kan det.. http://www.rikstv.no/Kanalpakker/Fritt-Valg/ Sikkert flere som tilbyr sånt Edit: leif Det er lisens på mottagerutstyr, ikke NRK-kanalene. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 Irriterte meg over at den nye ''hot'' pizza fra Big One var langt fra hot. Selv med ''superkrydderet''. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 Irriterte meg over at den nye ''hot'' pizza fra Big One var langt fra hot. Selv med ''superkrydderet''. Enig. Irriterer meg med alle resturanter/ kaféer/ pizzasjapper påstår at maten er superhot / biffen er superstekt, men omtrent er rå/ ikke sterk i det hele... Blir sprø. Jeg MÅ ha sterk mat. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 Big One leverer aldri var det lover. American Bacon, for eksempel, har ikke bacon. Er kokt skinke med falsk baconpulver. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå