medlem-230551 Skrevet 16. desember 2011 Del Skrevet 16. desember 2011 noe som irriterer meg grenseløst er når det ikke er mer kneip eller melk igjen i kjøleskapet. Lenke til kommentar
Karina Hulesangerhule Skrevet 16. desember 2011 Del Skrevet 16. desember 2011 (endret) Har dere kneipp i kjøleskapet? Endret 16. desember 2011 av Karina Hulesangerhule 2 Lenke til kommentar
CapitalSheep Skrevet 16. desember 2011 Del Skrevet 16. desember 2011 Irriterer meg at jeg har glemt å spise i dag. Lenke til kommentar
medlem-230551 Skrevet 16. desember 2011 Del Skrevet 16. desember 2011 Har dere kneipp i kjøleskapet? nei Irriterer meg at jeg har glemt å spise i dag. er det ikke noe som heter "sulten" i din ordbok? blir du ikke sulten? :!: Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 16. desember 2011 Del Skrevet 16. desember 2011 Han blir nok sulten skal du se 1 Lenke til kommentar
CapitalSheep Skrevet 16. desember 2011 Del Skrevet 16. desember 2011 Haha. Men jeg blir faktisk ikke sulten nå nå for tiden. :/ Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 16. desember 2011 Del Skrevet 16. desember 2011 Vel, glem det litt til og du blir ikke å kjenne deg sulten lengre... Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 16. desember 2011 Del Skrevet 16. desember 2011 (endret) Folk som smisker, og da gjerne i jobbsammenheng. Endret 16. desember 2011 av Demonfudge Lenke til kommentar
Quote Skrevet 16. desember 2011 Del Skrevet 16. desember 2011 Idol. Ser på overskriften til dagbladet: "HUN ER NORGES NYE SUPERSTJERNE" Man blir ikke superstjerne ved å være med i et program hvor man blir stemt frem av venner og kjente. Man kjøper seg ikke til en superstjerne-statusen, den må man fortjene først. Jaja, hun er vel glemt innen et halvt år. Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 16. desember 2011 Del Skrevet 16. desember 2011 Får håpe at hun blir glemt Jeg er lei av det jeg også... For ett mas!! Lenke til kommentar
Atald Skrevet 16. desember 2011 Del Skrevet 16. desember 2011 Må innrømme at jeg ikke aner hvem dere snakker om, så merkelappen superstjerne kan ikke være korrekt. Lenke til kommentar
Quote Skrevet 16. desember 2011 Del Skrevet 16. desember 2011 Må innrømme at jeg ikke aner hvem dere snakker om, så merkelappen superstjerne kan ikke være korrekt. Jeg er stolt over deg. Lenke til kommentar
koots Skrevet 16. desember 2011 Del Skrevet 16. desember 2011 Irriterer meg over fjols som mener prime-time for gaming er et utmerket tidspunkt til å laste ned alt mulig rart på nettet på kaserna. 125k ms i ping er ikke normalt... Lenke til kommentar
Hestejente99 Skrevet 16. desember 2011 Del Skrevet 16. desember 2011 Idol. Ser på overskriften til dagbladet: "HUN ER NORGES NYE SUPERSTJERNE" Man blir ikke superstjerne ved å være med i et program hvor man blir stemt frem av venner og kjente. Man kjøper seg ikke til en superstjerne-statusen, den må man fortjene først. Jaja, hun er vel glemt innen et halvt år. Prøv å lev i Sogn og Fjordane. Om nokon frå fylket deltar på noko som helst, er plutselig alle patriotar, og skal heie fram vedkommade. Lenke til kommentar
Quote Skrevet 16. desember 2011 Del Skrevet 16. desember 2011 (endret) Idol. Ser på overskriften til dagbladet: "HUN ER NORGES NYE SUPERSTJERNE" Man blir ikke superstjerne ved å være med i et program hvor man blir stemt frem av venner og kjente. Man kjøper seg ikke til en superstjerne-statusen, den må man fortjene først. Jaja, hun er vel glemt innen et halvt år. Prøv å lev i Sogn og Fjordane. Om nokon frå fylket deltar på noko som helst, er plutselig alle patriotar, og skal heie fram vedkommade. Eg bur i Sogn og Fjordane. Har gått på samme skule samtidig som Vegard Leite. Så ja, eg veit godt kva du snakker om. Endret 16. desember 2011 av Quote Lenke til kommentar
Hestejente99 Skrevet 16. desember 2011 Del Skrevet 16. desember 2011 Idol. Ser på overskriften til dagbladet: "HUN ER NORGES NYE SUPERSTJERNE" Man blir ikke superstjerne ved å være med i et program hvor man blir stemt frem av venner og kjente. Man kjøper seg ikke til en superstjerne-statusen, den må man fortjene først. Jaja, hun er vel glemt innen et halvt år. Prøv å lev i Sogn og Fjordane. Om nokon frå fylket deltar på noko som helst, er plutselig alle patriotar, og skal heie fram vedkommade. Eg bur i Sogn og Fjordane. Har gått på samme skule samtidig som Vegard Leite. Så ja, eg veit godt kva du snakker om. Øyrane? Lenke til kommentar
Quote Skrevet 16. desember 2011 Del Skrevet 16. desember 2011 (endret) Øyrane? Stemmer. Endret 16. desember 2011 av Quote Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 16. desember 2011 Del Skrevet 16. desember 2011 Meg: Du vet hvem 2pac er, ikke sant?Fetter: Ja, er ikke det han dere 50-cent? 2 Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 16. desember 2011 Del Skrevet 16. desember 2011 Fettern din er en idiot! Alle vet at 50 Cent egentlig heter Marshall Mathers. Forøvrig: Kan med ærlighet si at den eneste Idoldeltakeren jeg vet navnet på er Kurt Nilsen. Superstjerner my ass. 1 Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 16. desember 2011 Del Skrevet 16. desember 2011 Fettern din er en idiot! Alle vet at 50 Cent egentlig heter Marshall Mathers. Forøvrig: Kan med ærlighet si at den eneste Idoldeltakeren jeg vet navnet på er Kurt Nilsen. Superstjerner my ass. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå