Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Get, y u no answer my e-mail??

 

Fordi Get ikke bryr seg en halv faen om kundene sine.

 

Jeg har prøvd å få tak i dem siden august, ved både mail og telefon. Har til og med oppsøkt utsalget deres i Oslo sentrum, og bare blitt henvist tilbake til mail eller telefon. Og jada, det koster jo en formue å ringe dem.

 

Hater Get, gjør jeg.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Get, y u no answer my e-mail??

 

Fordi Get ikke bryr seg en halv faen om kundene sine.

 

Jeg har prøvd å få tak i dem siden august, ved både mail og telefon. Har til og med oppsøkt utsalget deres i Oslo sentrum, og bare blitt henvist tilbake til mail eller telefon. Og jada, det koster jo en formue å ringe dem.

 

Hater Get, gjør jeg.

 

Ring salgsavdelingen deres. Da får du nesten garantert svar innen 1 minutt, så bare ber du dem sette deg over.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ring salgsavdelingen deres. Da får du nesten garantert svar innen 1 minutt, så bare ber du dem sette deg over.

 

Men det koster vel et lass av penger selv om de setter meg over til noen? Poenget er at jeg skal ha tilbake rundt 300 kroner som jeg brukte på å ringe dem for å fikse en feil som deres installatør hadde gjort hjemme hos meg. De var veldig interesserte i hvorfor jeg rullet dårlig terningkast på servicen, men har overhodet ikke fulgt opp det store antallet henvendelser jeg har gjort siden.

Lenke til kommentar

Men det koster vel et lass av penger selv om de setter meg over til noen? Poenget er at jeg skal ha tilbake rundt 300 kroner som jeg brukte på å ringe dem for å fikse en feil som deres installatør hadde gjort hjemme hos meg. De var veldig interesserte i hvorfor jeg rullet dårlig terningkast på servicen, men har overhodet ikke fulgt opp det store antallet henvendelser jeg har gjort siden.

 

Jo, det synes jeg bare er rett og rimelig. Tenkte mere på at du slipper å sitte i 20min å høre på ventemusikken.

Lenke til kommentar

20 minutter? Sist gang satt jeg i 45.

 

Mulig jeg er retard, men da er det altså ikke 02 123 jeg skal ringe?

 

Er ganske vanlig at en automatisk svaremaskin som ber deg trykke 1, 2, 3 osv for de forskjellige tjenestene. Da trykker du bare på salg da de fleste driter i support og svarer med en gang på salg. Funket hos Nextgentel ivertfall.

Endret av Mr. A
Lenke til kommentar

Jo, det synes jeg bare er rett og rimelig. Tenkte mere på at du slipper å sitte i 20min å høre på ventemusikken.

 

20 minutter? Sist gang satt jeg i 45.

 

Mulig jeg er retard, men da er det altså ikke 02 123 jeg skal ringe?

Det er 02123 som er deres standardnr jo. Og har selv opplevd å være i 45min kø, men er mye bedre å be de ringe deg opp igjen (for er det ikke Get som tilbyr dette, eller var det kanskje Telenor?)

Lenke til kommentar

Det er 02123 som er deres standardnr jo. Og har selv opplevd å være i 45min kø, men er mye bedre å be de ringe deg opp igjen (for er det ikke Get som tilbyr dette, eller var det kanskje Telenor?)

 

Ja, det er bedre å be dem om å ringe opp igjen...de gangen de tilbyr dette. Så mye som jeg har ringt til Get, likevel har jeg bare fått tilbud om å bli oppringt to ganger. Hvorfor ikke ha det som et fast tilbud, så kanskje ikke folk blir så fly forbanna av å vente i kø halve kvelden.

 

Er ganske vanlig at en automatisk svaremaskin som ber deg trykke 1, 2, 3 osv for de forskjellige tjenestene. Da trykker du bare på salg da de fleste driter i support og svarer med en gang på salg. Funket hos Nextgentel ivertfall.

 

Ikke dumt. Skal sjekke dette neste gang jeg ringer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...