TheMartine Skrevet 16. desember 2011 Del Skrevet 16. desember 2011 Get, y u no answer my e-mail?? Fordi Get ikke bryr seg en halv faen om kundene sine. Jeg har prøvd å få tak i dem siden august, ved både mail og telefon. Har til og med oppsøkt utsalget deres i Oslo sentrum, og bare blitt henvist tilbake til mail eller telefon. Og jada, det koster jo en formue å ringe dem. Hater Get, gjør jeg. Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 16. desember 2011 Del Skrevet 16. desember 2011 At posten ikke klarer å sende en pakke fra oslo til Halden på 4 dager! Lenke til kommentar
Myst Skrevet 16. desember 2011 Del Skrevet 16. desember 2011 Yeah, de er trege på skriftlig kontakt, men har egentlig fått bra behandling over telefon, når jeg først kommer gjennom. Nå irriterer jeg meg over at jeg ikke bare ringte med en gang, det skal jeg gjøre nuh. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 16. desember 2011 Del Skrevet 16. desember 2011 Yeah, de er trege på skriftlig kontakt, men har egentlig fått bra behandling over telefon, når jeg først kommer gjennom. Nå irriterer jeg meg over at jeg ikke bare ringte med en gang, det skal jeg gjøre nuh. Lykke til. Sett av et par timer og en halv månedslønn. Lenke til kommentar
Myst Skrevet 16. desember 2011 Del Skrevet 16. desember 2011 Si hele desemberlønnen du, plutselig funker ikke tonesendingen heller! Dagen startet ræva, så er ikke overrasket. Lenke til kommentar
jaricho Skrevet 16. desember 2011 Del Skrevet 16. desember 2011 Skole, stjeler all tiden min 1 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 16. desember 2011 Del Skrevet 16. desember 2011 Det eneste som er verre enn eksamener, må vel være det å lese eksamens-oppdateringer på facebook. 3 Lenke til kommentar
Analmeth Skrevet 16. desember 2011 Del Skrevet 16. desember 2011 http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=10016622 Drittfolk! Lenke til kommentar
Occi Skrevet 16. desember 2011 Del Skrevet 16. desember 2011 (endret) Drøyt.. Tenkte først at det kanskje var 20 av de som var på bussen som stakk av, men 20 var jo faktisk alle! :o Tipper det er noen som sliter med å sove om natta nå ja. Endret 16. desember 2011 av Occi Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 16. desember 2011 Del Skrevet 16. desember 2011 Er Holmlia vi snakker om da.. On-topic: Går ned en karakter i nesten alle fag dette halvåret. Fra 5 til 4 i norsk, engelsk, og gym. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 16. desember 2011 Del Skrevet 16. desember 2011 Get, y u no answer my e-mail?? Fordi Get ikke bryr seg en halv faen om kundene sine. Jeg har prøvd å få tak i dem siden august, ved både mail og telefon. Har til og med oppsøkt utsalget deres i Oslo sentrum, og bare blitt henvist tilbake til mail eller telefon. Og jada, det koster jo en formue å ringe dem. Hater Get, gjør jeg. Ring salgsavdelingen deres. Da får du nesten garantert svar innen 1 minutt, så bare ber du dem sette deg over. 1 Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 16. desember 2011 Del Skrevet 16. desember 2011 Ring salgsavdelingen deres. Da får du nesten garantert svar innen 1 minutt, så bare ber du dem sette deg over. Men det koster vel et lass av penger selv om de setter meg over til noen? Poenget er at jeg skal ha tilbake rundt 300 kroner som jeg brukte på å ringe dem for å fikse en feil som deres installatør hadde gjort hjemme hos meg. De var veldig interesserte i hvorfor jeg rullet dårlig terningkast på servicen, men har overhodet ikke fulgt opp det store antallet henvendelser jeg har gjort siden. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 16. desember 2011 Del Skrevet 16. desember 2011 Men det koster vel et lass av penger selv om de setter meg over til noen? Poenget er at jeg skal ha tilbake rundt 300 kroner som jeg brukte på å ringe dem for å fikse en feil som deres installatør hadde gjort hjemme hos meg. De var veldig interesserte i hvorfor jeg rullet dårlig terningkast på servicen, men har overhodet ikke fulgt opp det store antallet henvendelser jeg har gjort siden. Jo, det synes jeg bare er rett og rimelig. Tenkte mere på at du slipper å sitte i 20min å høre på ventemusikken. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 16. desember 2011 Del Skrevet 16. desember 2011 Jo, det synes jeg bare er rett og rimelig. Tenkte mere på at du slipper å sitte i 20min å høre på ventemusikken. 20 minutter? Sist gang satt jeg i 45. Mulig jeg er retard, men da er det altså ikke 02 123 jeg skal ringe? Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 16. desember 2011 Del Skrevet 16. desember 2011 At folk ikke klarer å sette ting inn i oppvaskmaskinen! Er FULLT av fat og bestikk i vasken som er 20 cm til høyre for en helt tom oppvaskmaskin. Hvor vanskelig kan det være?!?!?! Det er snakk om folka som har oppdratt meg, og de jeg har vokst opp med. GRF. Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 16. desember 2011 Del Skrevet 16. desember 2011 (endret) Ny, dyr mp3-spiller. Og alle hodetelefonene på markedet har plugg som stikker 10cm ut av mp3-spillerer. Liksom bare for å være sikker på at den brekker kontakten i mp3-spilleren som en lang brekkstang. Bra: Ikke ment for friluftsbruk i det hele tatt Endret 16. desember 2011 av Mannen med ljåen Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 16. desember 2011 Del Skrevet 16. desember 2011 (endret) 20 minutter? Sist gang satt jeg i 45. Mulig jeg er retard, men da er det altså ikke 02 123 jeg skal ringe? Er ganske vanlig at en automatisk svaremaskin som ber deg trykke 1, 2, 3 osv for de forskjellige tjenestene. Da trykker du bare på salg da de fleste driter i support og svarer med en gang på salg. Funket hos Nextgentel ivertfall. Endret 16. desember 2011 av Mr. A Lenke til kommentar
Occi Skrevet 16. desember 2011 Del Skrevet 16. desember 2011 Jo, det synes jeg bare er rett og rimelig. Tenkte mere på at du slipper å sitte i 20min å høre på ventemusikken. 20 minutter? Sist gang satt jeg i 45. Mulig jeg er retard, men da er det altså ikke 02 123 jeg skal ringe? Det er 02123 som er deres standardnr jo. Og har selv opplevd å være i 45min kø, men er mye bedre å be de ringe deg opp igjen (for er det ikke Get som tilbyr dette, eller var det kanskje Telenor?) Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 16. desember 2011 Del Skrevet 16. desember 2011 Det er 02123 som er deres standardnr jo. Og har selv opplevd å være i 45min kø, men er mye bedre å be de ringe deg opp igjen (for er det ikke Get som tilbyr dette, eller var det kanskje Telenor?) Ja, det er bedre å be dem om å ringe opp igjen...de gangen de tilbyr dette. Så mye som jeg har ringt til Get, likevel har jeg bare fått tilbud om å bli oppringt to ganger. Hvorfor ikke ha det som et fast tilbud, så kanskje ikke folk blir så fly forbanna av å vente i kø halve kvelden. Er ganske vanlig at en automatisk svaremaskin som ber deg trykke 1, 2, 3 osv for de forskjellige tjenestene. Da trykker du bare på salg da de fleste driter i support og svarer med en gang på salg. Funket hos Nextgentel ivertfall. Ikke dumt. Skal sjekke dette neste gang jeg ringer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå