Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

6- er en utrolig irriterende karakter. Vil heller få 5+.

 

Det irriterer meg at vi har et karaktersystem som opererer med 5/6, 5+, 6/5 og 6-.

 

Vi burde gitt karakterer i prosent. Hadde gjort det mye lettere.

 

Karaktersystemet er så varierende fra skole til skole og fylke til fylke at det ville ikke ha betydd noe.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har også et stort problem med de som kommer med overfølsomme sitater de ikke har peiling på hva egentlig betyr, det høres bare fint ut.

 

Oppbrukt sitater går også under dette (Ett spesielt Kobain-sitat burde ringe en bjelle for mange her på forumet :ph34r: )

Ja, men jeg er jo den eneste.

Lenke til kommentar

Angående 6- snakket så vil jeg bare legge til at jeg en gang har fått 6++ på en engelskprøve på ungdomsskolen. Slå den!

 

Prøver bare å få frem at trådløst kan fungere like stabilt og raskt som kabel. Selv med murvegg imellom (hadde det i fjor) kan det gå bra. Kommer sikkert litt an på forskjellige ting, som du sier, Occi, men er ikke nødvendigvis dårligere enn kabel.

Nei, trådløst kan aldri være like stabilt og raskt som kabel av helt naturlige årsaker. Du kan for all del si at det er bra nok, men det er aldri like stabilt og like raskt. Hastigheten kan variere, pakker kan gå tapt o.l. m.mer.

Endret av Occi
Lenke til kommentar

Angående 6- snakket så vil jeg bare legge til at jeg en gang har fått 6++ på en engelskprøve på ungdomsskolen. Slå den!

 

Nå er jeg litt gamlere enn deg, men jeg fikk SS+ på en tentamen i norsk engang (fra den gang karakterene var stryk-LG-NG-G-M-S).

 

Edit: Og ja, det skal være to S'er.

Endret av Leo_Khenir
Lenke til kommentar

At jeg fortsatt har DNS problemer med Google-tjenester (Google.com, Google Translate, YouTube m.mer).

Kan endre til en annen DNS som Google DNS eller OpenDNS men er ikke interessert i at annet kommersielt selskap skal ha tilgang til all min surfetrafikk (noe som er virkelig noe å tenke på til dere som bytter pga. f. eks hastighet, ikke at det alltid er raskere heller, som oftest motsatt).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...