tomkjetil Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 6- er en utrolig irriterende karakter. Vil heller få 5+. Det irriterer meg at vi har et karaktersystem som opererer med 5/6, 5+, 6/5 og 6-. Vi burde gitt karakterer i prosent. Hadde gjort det så mye lettere. Karaktersystemet er så varierende fra skole til skole og fylke til fylke at det ville ikke ha betydd noe. Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Hvorfor vil du heller ha 5+ enn 6- ? 6- er høyere enn 5+. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Attention whores på facebook irriterer mer enn noen sinne. "*navn* - feels broken.. I'm like a puzzle with, missing pieces.. <'3", "I'd be lying if I said I was OK.. because.. truth is.. I'm far from OK =/" *haug med kommentarer som oser av sympati* Lenke til kommentar
Zodihax Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Misunnelig fordi de får sympati? Lenke til kommentar
Bordplate Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Nei, det er rett og slett for barnslig å gjøre sånn. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 (endret) Misunnelig fordi de får sympati? Klart jeg er. Det er jo den eneste grunnen til at jeg skulle irritere meg over det. Endret 15. desember 2011 av Therawyn Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Har et par på Facebook som relativt ofte kommer med "Hvorfor sier du ikke sånt til meg i stedetfor å gå bak ryggen min" og andre sånne ting... PS: de er begge rundt midten av 20-årene. Bad habits die hard. Lenke til kommentar
Gaarulf Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 "Faen skjer med verden, alt er fælt, whine whine whine" - Hva har skjedd? x 20 "Vil ikke snakke om det..." DØØØØ 2 Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Har også et stort problem med de som kommer med overfølsomme sitater de ikke har peiling på hva egentlig betyr, det høres bare fint ut. Oppbrukt sitater går også under dette (Ett spesielt Kobain-sitat burde ringe en bjelle for mange her på forumet ) Lenke til kommentar
Karina Hulesangerhule Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Jeg kommer ikke videre med ryddingen. Får ikke vasket buret til marsvinet (som døde i natt) Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Har også et stort problem med de som kommer med overfølsomme sitater de ikke har peiling på hva egentlig betyr, det høres bare fint ut. Oppbrukt sitater går også under dette (Ett spesielt Kobain-sitat burde ringe en bjelle for mange her på forumet ) Ja, men jeg er jo den eneste. Lenke til kommentar
Occi Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 (endret) Angående 6- snakket så vil jeg bare legge til at jeg en gang har fått 6++ på en engelskprøve på ungdomsskolen. Slå den! Prøver bare å få frem at trådløst kan fungere like stabilt og raskt som kabel. Selv med murvegg imellom (hadde det i fjor) kan det gå bra. Kommer sikkert litt an på forskjellige ting, som du sier, Occi, men er ikke nødvendigvis dårligere enn kabel. Nei, trådløst kan aldri være like stabilt og raskt som kabel av helt naturlige årsaker. Du kan for all del si at det er bra nok, men det er aldri like stabilt og like raskt. Hastigheten kan variere, pakker kan gå tapt o.l. m.mer. Endret 15. desember 2011 av Occi Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Det og ha søvnproblemer suger faenmeg så hardt, herregud dere er heldige dere med godt sovehjerte som kan sovne hver kveld i løpet av 10 min. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 (endret) Angående 6- snakket så vil jeg bare legge til at jeg en gang har fått 6++ på en engelskprøve på ungdomsskolen. Slå den! Nå er jeg litt gamlere enn deg, men jeg fikk SS+ på en tentamen i norsk engang (fra den gang karakterene var stryk-LG-NG-G-M-S). Edit: Og ja, det skal være to S'er. Endret 15. desember 2011 av Leo_Khenir Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 16. desember 2011 Del Skrevet 16. desember 2011 At denne drittsekken ser sånn ut i en alder av nesten 60(circa)! Du er gammel, piss off og la oss unge ta oss av godsakene! http://www.youtube.com/watch?v=fv0_BoXt3kU&feature=relmfu Lenke til kommentar
Occi Skrevet 16. desember 2011 Del Skrevet 16. desember 2011 At jeg fortsatt har DNS problemer med Google-tjenester (Google.com, Google Translate, YouTube m.mer). Kan endre til en annen DNS som Google DNS eller OpenDNS men er ikke interessert i at annet kommersielt selskap skal ha tilgang til all min surfetrafikk (noe som er virkelig noe å tenke på til dere som bytter pga. f. eks hastighet, ikke at det alltid er raskere heller, som oftest motsatt). Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 16. desember 2011 Del Skrevet 16. desember 2011 Folk som ikke klarer å klappe i takt. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 16. desember 2011 Del Skrevet 16. desember 2011 Apropos mat som stinker..i Thailand er det en frukt som stinker så jævlig at de gir bøter hvis du spiser den på offentlig plass Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 16. desember 2011 Del Skrevet 16. desember 2011 (endret) Cool story bro. Tell me more. Endret 16. desember 2011 av Gjest Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå