Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Jeg synes det går greit å vaske opp, men det som er dritt er å rydde ut av oppvaskmaskinen!!

Mitt superdupertips er å ha to vaskemaskiner. I den ene oppvaskmaskina så har du rent bestikk o.l, den andre står tom. Ettersom du bruker opp det rene bestikket, flytter du det bare over i den oppvaskemaskina som stod tom.

 

Fantastisk, hæ

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-211409

Jeg synes det går greit å vaske opp, men det som er dritt er å rydde ut av oppvaskmaskinen!!

Mitt superdupertips er å ha to vaskemaskiner. I den ene oppvaskmaskina så har du rent bestikk o.l, den andre står tom. Ettersom du bruker opp det rene bestikket, flytter du det bare over i den oppvaskemaskina som stod tom.

 

Fantastisk, hæ

Du, min gode mann, ER GENIAL!! Å herregud, der har vi en løsning på et av de største irritasjonsmomentene jeg kommer til å få når jeg flytter ut.

Lenke til kommentar

Jeg ser ikke problemet med å ta ut av oppvaskmaskinen.

Så lenge man har et godt innarbeida system på hvor man plasserer ting, går det som en drøm.

Synes forøvrig det verste med å vaske opp for hand er å starte, samt å tørke av det som har stått til tørk. Derfor er det greiest å være to. En som vasker og en som tørker. :D

 

Irriterer meg hvor vondt i hodet jeg fikk av sølvpussen. Jævla ammoniakk. ><

Lenke til kommentar

Men i hesteræven, hvor vanskelig skal det være for å få kontakt med kundeservice til Origin.

 

LOL! Lykke til!

Trodde først du bare kødda, at det kanskje var litt vanskelig.

Men dette er jo helt lattelig, holdt på i noen timer og er jo faen meg like vanskelig som å finne meningen med livet...

 

*dunke hodet i pc pulten*

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...