Quote Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Jeg synes det går greit å vaske opp, men det som er dritt er å rydde ut av oppvaskmaskinen!! Mitt superdupertips er å ha to vaskemaskiner. I den ene oppvaskmaskina så har du rent bestikk o.l, den andre står tom. Ettersom du bruker opp det rene bestikket, flytter du det bare over i den oppvaskemaskina som stod tom. Fantastisk, hæ 1 Lenke til kommentar
Gjest medlem-211409 Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Jeg synes det går greit å vaske opp, men det som er dritt er å rydde ut av oppvaskmaskinen!! Mitt superdupertips er å ha to vaskemaskiner. I den ene oppvaskmaskina så har du rent bestikk o.l, den andre står tom. Ettersom du bruker opp det rene bestikket, flytter du det bare over i den oppvaskemaskina som stod tom. Fantastisk, hæ Du, min gode mann, ER GENIAL!! Å herregud, der har vi en løsning på et av de største irritasjonsmomentene jeg kommer til å få når jeg flytter ut. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Jeg ser ikke problemet med å ta ut av oppvaskmaskinen. Så lenge man har et godt innarbeida system på hvor man plasserer ting, går det som en drøm. Synes forøvrig det verste med å vaske opp for hand er å starte, samt å tørke av det som har stått til tørk. Derfor er det greiest å være to. En som vasker og en som tørker. Irriterer meg hvor vondt i hodet jeg fikk av sølvpussen. Jævla ammoniakk. >< Lenke til kommentar
tomkjetil Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Jeg synes det går greit å vaske opp, men det som er dritt er å rydde ut av oppvaskmaskinen!! Du skal vaske opp for hånd. Det sparer miljøet og er bedre. Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 At jeg bare fikk 6- på Data og elektronikk-prøven. Ja når du går slike slappe ting burde du faen meg greie mere. 3 Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Pff, data og elektronikk er jo walk in the park. Dro jo ikke noe annet enn reine 6'ere første og andreåret. Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Akkuratt. Det er det jeg burde ha og. Reine seksere. Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 At jeg prater for fort på muntlig eksamener, og sensor alltid snakker dårlig norsk. Lenke til kommentar
tomkjetil Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 (endret) At jeg prater for fort på muntlig eksamener, og sensor alltid snakker dårlig norsk. Åh, herregud. Snakker ikke engang lærerne norsk lenger. Fri innvandring gjør susen. Dette ser mørkt ut. Endret 15. desember 2011 av tomkjetil 2 Lenke til kommentar
Drugstar Genius Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Jeg synes det går greit å vaske opp, men det som er dritt er å rydde ut av oppvaskmaskinen!! Haha det synes jeg også Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 At jeg prater for fort på muntlig eksamener, og sensor alltid snakker dårlig norsk. Åh, herregud. Snakker ikke engang lærerne norsk lenger. Fri innvandring gjør susen. Dette ser mørkt ut. Hadde en gang en finsk sensor så vi burde definitivt stoppe all vestlig innvandring. Lenke til kommentar
Pungrotta Crash Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Snøen smelter. Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Men i hesteræven, hvor vanskelig skal det være for å få kontakt med kundeservice til Origin. LOL! Lykke til! Trodde først du bare kødda, at det kanskje var litt vanskelig. Men dette er jo helt lattelig, holdt på i noen timer og er jo faen meg like vanskelig som å finne meningen med livet... *dunke hodet i pc pulten* Lenke til kommentar
Zodihax Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 At jeg prater for fort på muntlig eksamener, og sensor alltid snakker dårlig norsk. Åh, herregud. Snakker ikke engang lærerne norsk lenger. Fri innvandring gjør susen. Dette ser mørkt ut. Sånne innlegg irriterer meg grenseløst. 2 Lenke til kommentar
Kea Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Jeg er ubehagelig mett. Enda jeg bare har spist to skiver og drukket litt vann. Det er irriterende. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 6- er en utrolig irriterende karakter. Vil heller få 5+. Det irriterer meg at vi har et karaktersystem som opererer med 5/6, 5+, 6/5 og 6-. Vi burde gitt karakterer i prosent. Hadde gjort det så mye lettere. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 (endret) At brillene mine brakk. Seriøst. Det er utrolig kjipt når grafikken er skrudd ned på very low. Endret 15. desember 2011 av Quakecry waits for alice Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Jeg irriterer meg over folk som selger ting på nettauksjon, uten å oppgi spesifikasjoner i det hele tatt. Jeg så på en laptop, og det stod ingenting om prosessor, medfølgende programvare, RAM, eventuelle skader osv. Å by på den er et sjangsespill. Kan ikke folk beskrive varen de selger? Lenke til kommentar
Karina Hulesangerhule Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Det er ikke alle som kan det da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå