Mr. A Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Prøver bare å få frem at trådløst kan fungere like stabilt og raskt som kabel. Selv med murvegg imellom (hadde det i fjor) kan det gå bra. Kommer sikkert litt an på forskjellige ting, som du sier, Occi, men er ikke nødvendigvis dårligere enn kabel. Trådløst blir aldri like bra som kabel. Du må ikke påstå at det er det bare fordi det fungerer for din bruk. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Tull, det kan aldri bli så stabilt og raskt som kabel. Det er sant - men så trenger man ikke alltid hele hastigheten til kabel - de færreste har vel en internetthastighet på mer enn praktisk oppnåelige hastigheter på n-trådløst, f.eks. Kjører man en skikkelig ruter med f.ek. OpenWRT, Tomato eller DDWRT er det ikke noe problem å ha et dønn stabil trådløst nett. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 (endret) Prøver bare å få frem at trådløst kan fungere like stabilt og raskt som kabel. Selv med murvegg imellom (hadde det i fjor) kan det gå bra. Kommer sikkert litt an på forskjellige ting, som du sier, Occi, men er ikke nødvendigvis dårligere enn kabel. Trådløst blir aldri like bra som kabel. Du må ikke påstå at det er det bare fordi det fungerer for din bruk. Neivel. v What he said. Endret 15. desember 2011 av Therawyn Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 (endret) Flisespikkere! Trådløst kan være tilnærmet like stabilt som kablet, og om man har en gjennomsnittlig nettlinje, så skal ikke farten heller være i veien. Endret 15. desember 2011 av Gavekort 1 Lenke til kommentar
Entity extraction Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 skyrim er vel det som generer med irritasjon for meg. Måtte dagen da jeg av underlige årsaker bestemte meg for å kjøpe skyrim brenne i helvette! Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Det har jeg, var lite gøy. Rotfylling derimot, ble et par nåler og fortsatt ikke full effekt siden "ååh, arrvev blabla der rota møter bunn" eller noe piss ikke ble påvirket. Ikke gøy . Tror jeg vet hva du mener. Jeg endte forøvrig nå opp med å måtte rotfylle igjen, og det er andre tanna på to dager. Helt utrolig, altså. Uansett så var det så betent at bedøvelsen ikke virket akkurat i det området hvor kanalene går. Så da ble det jo jævlig vondt, da. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Tull, det kan aldri bli så stabilt og raskt som kabel. Det er sant - men så trenger man ikke alltid hele hastigheten til kabel - de færreste har vel en internetthastighet på mer enn praktisk oppnåelige hastigheter på n-trådløst, f.eks. Kjører man en skikkelig ruter med f.ek. OpenWRT, Tomato eller DDWRT er det ikke noe problem å ha et dønn stabil trådløst nett. Men akkurat dette er helt på siden. Trådløst har neppe problemer med å dekke et stabilitets- og hastighetsbehov, men det å påstå absolutt at det er like raskt og like stabilt er bare rett frem feil og idiotisk. 2 Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Noen av oss tolket inn "for mitt onlinespillbehov" av oss selv. 1 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Jeg hadde 100 Mbit fiber tidligere i år og vi prøvde oss både på trådløst og kablet nettverk. Det trådløse var helt på trynet når det kom til gaming og stabilitet, mens det kablede var awesome. Bare synd at kompisen min ikke så det helt på samme måte. Det eneste positive med trådløst, var at jeg klarte å lukke døra til rommet mitt (noe jeg ikke gjorde med kabel, da eneste mulighet for kabelen å komme inn på rommet mitt var gjennom døra -_-) Nå har jeg 25 Mbit og det er ustabilt som fy. På rommet mitt og andre rom som ikke er i etasjen hvor routeren står. Selv ikke i rommet rett under (gjennom tregulv, noe isolering, noen bjelker og tretak) er nettet særlig stabilt. Vi er på vår fjerde router på to år nå. Hver nye router skal være bedre og mer stabil og ha bedre dekning for et vanlig trehus enn den forrige, guess not. Ser ut som det blir å ønske seg forsterkere i julegave. Men så til det som irriterer meg ... Nettbutikker som sletter bestillingen din og påstår at du aldri har bestilt, været ute i disse dager og at jeg finner ikke alt sølvet jeg skal pusse. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Oppdaget for to dager siden at jeg har litt vondt i nerven i en jeksel Merker det kun når jeg pusser tenner og selv da tar det en god del børstestrøk før jeg merker noe. Holder en knapp på at det går over, ikke pokker om jeg feirer jula i en tannlegestol! Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Oppdaget for to dager siden at jeg har litt vondt i nerven i en jeksel Merker det kun når jeg pusser tenner og selv da tar det en god del børstestrøk før jeg merker noe. Holder en knapp på at det går over, ikke pokker om jeg feirer jula i en tannlegestol! Ikke for å være Negative Nancy, men du burde heller kaste deg rundt og bestille tannlegetime så fort som mulig. Tenner blir ytterst sjelden bedre av seg selv, spesielt ikke hvis det er nerven. Er du heldig får du fikset det før høytiden, og slipper at det blusser opp midt i romjula. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Phø, vilje fikser det aller meste og om ikke det går har jeg 3 flasker akevitt i beredskap 1 Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Phø, vilje fikser det aller meste og om ikke det går har jeg 3 flasker akevitt i beredskap Da så. Jeg hadde i hvert fall stolt mer på akevitt enn vilje i dette tilfellet. Lenke til kommentar
Karina Hulesangerhule Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Det er heller ikke snø. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Oppvask. Jeg hater oppvask. Oppvask når man har maskin er greit nok, men oppvask for hånd er "aaaarghhh!". Det er ikke det å vaske opp i seg selv som irriterer, det er det at ryggen min verker som et uvær etterpå. Lenke til kommentar
Karina Hulesangerhule Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Jeg synes det går greit å vaske opp, men det som er dritt er å rydde ut av oppvaskmaskinen!! 1 Lenke til kommentar
Myst Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Get, y u no answer my e-mail?? 1 Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Personer som ikke fatter og begriper hvor viktig grunnleggende demokratiske og rettsstatlige prinsipper er, så lenge de får se Hotel Cæsar i fred.. 2 Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 At jeg bare fikk 6- på Data og elektronikk-prøven. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå