-Léon- Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Men i hesteræven, hvor vanskelig skal det være for å få kontakt med kundeservice til Origin. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Men i hesteræven, hvor vanskelig skal det være for å få kontakt med kundeservice til Origin. LOL! Lykke til! Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Sitter her uten muligheten for BF3 selv på grunn av Origin. Ikke gidder jeg å prøve og få tak i kundeservice hos EA heller. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Michael Bay's karierre etter The Rock. Lenke til kommentar
Atald Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 http://www.dagbladet.no/2011/12/15/nyheter/innenriks/skjenketider/vold/19425865/ For å avgjøre hva det er som endrer på adferden må man nøye seg med ett tiltak av gangen. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Altså, her har jeg gått med en gudforjævelig tannverk den siste uka. Og når jeg endelig kommer jeg til tannlege (som måtte være spesialist på rotfyllinger fordi jeg har fire flotte kanaler på tanna), og bruker ca. 6500,- på å rotfylle faenskapen, så viser det seg at tanna på undersiden er like vond. Nå har jeg ikke sovet ordentlig på sju dager, og begynner for alvor å tenke på å bare dra ut dritten med ei tang. Akk og ve! Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Ja, også har jeg fått øresus på samme side som tannverken. Hva faen er det for noe, a? Lenke til kommentar
Myst Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 At folk glemmer at det er en knapp som heter "Rediger". Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Å, nei. Man glemmer lett når man ikke har sovet på en uke. Man har lite tålmodighet med flisespikkere, også, merker jeg. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Altså, her har jeg gått med en gudforjævelig tannverk den siste uka. Og når jeg endelig kommer jeg til tannlege (som måtte være spesialist på rotfyllinger fordi jeg har fire flotte kanaler på tanna), og bruker ca. 6500,- på å rotfylle faenskapen, så viser det seg at tanna på undersiden er like vond. Nå har jeg ikke sovet ordentlig på sju dager, og begynner for alvor å tenke på å bare dra ut dritten med ei tang. Akk og ve! Får håpe bedøvelsen virker bedre på deg enn på meg . Noe som minner meg på at jeg må få fylt tanna mi.. Bleeh Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Får håpe bedøvelsen virker bedre på deg enn på meg .Noe som minner meg på at jeg må få fylt tanna mi.. Bleeh Bedøvelse virker bra, men smertestillende har liten effekt. Håper du ikke har borret uten bedøvelse? Det høres ut som helvete på jord. Lenke til kommentar
""" Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Har både borret og trukket tann uten bedøvelse. Det var ekstremt kjipt og smertefult. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Bedøvelse virker bra, men smertestillende har liten effekt. Håper du ikke har borret uten bedøvelse? Det høres ut som helvete på jord. Det har jeg, var lite gøy. Rotfylling derimot, ble et par nåler og fortsatt ikke full effekt siden "ååh, arrvev blabla der rota møter bunn" eller noe piss ikke ble påvirket. Ikke gøy . Lenke til kommentar
Kea Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 (endret) Skulle virkelig ønske folk forsto at man bør ha kablet nett i tillegg til trådløst om man vil ha det stabilt. >< Trådløst er selvtortur. Spilte WoW et par år på trådløst. Aldri igjen. Har spilt både WoW, EVE Online, BF3 og SWTOR på trådløst uten problemer. Den ømme klumpen bak fortennene mine begynner å irritere meg. Vært der i dagesvis nå. Endret 15. desember 2011 av Therawyn Lenke til kommentar
Occi Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Nå er det jo selvsagt at det er "litt" ting som spiller inn når det er snakk om trådløst og da.. Sitter du ved siden av routern så er det forhåpentligvis ikke noe problem, men realititeten er at de aller fleste gjøre ikke det og særlig før var det mye driverproblemer og slikt også. Er også irriterende at ikke hastigheten er stabil Lenke til kommentar
Kea Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Routeren jeg er koblet til befinner seg ikke engang i leiligheten. Jeg og naboen deler på den, og den står hos ham. Da er det litt avstand pluss noen vegger imellom, og likevel ikke noe problem. Lenke til kommentar
Occi Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 (endret) Det er materialene i veggene, andre trådløse ting og slikt som spiller inn. En trevegg/sponplate eller 3 har fint lite å si. Men for all del, funker det for deg så er jo det fint.. Endret 15. desember 2011 av Occi Lenke til kommentar
Kea Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Prøver bare å få frem at trådløst kan fungere like stabilt og raskt som kabel. Selv med murvegg imellom (hadde det i fjor) kan det gå bra. Kommer sikkert litt an på forskjellige ting, som du sier, Occi, men er ikke nødvendigvis dårligere enn kabel. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Tull, det kan aldri bli så stabilt og raskt som kabel. 4 Lenke til kommentar
Quote Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Her er det bare å henge seg på Lycantrophe. Signal som går via kobberkabler på kort lenge gir nesten ikke tap. Selvsagt litt tap, men ikke i forhold til trådløst. Ja, det kan virke stabilt og fint - men rent fysisk og teknisk sett så er kobberkabelen mer egnet da den ikke blir berørt av fysiske obstruksjoner. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå