Kammizez Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Folk som ikke kan "small talk"! Jeg gjør hva jeg kan for å unngå en pinlig taushet, men det eneste jeg får til svar er "Tja". Forbanna kjedelige folk! Eller så mener de bare at small talk er bortkastet tid, og har ingen som helst underholdningsverdi, eller nytteverdi. 4 Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Jeg vet at mange tenker sånn, men jeg syns det er en sinnsvak tankegang. Hvordan kan det være bedre at to stykker bare sitter der og stirrer i en vegg? Dessuten er det et tegn på høflighet også, alle vet det er unyttig og ikke har noe for seg, men det hjelper på kjedsomheten. Som sagt; kjedelige, overkalkulerende folk. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Sparebanken sitt system og websiden deres. Av og til må jeg logge inn flere ganger fordi siden tar meg tilbake til fremsiden istedenfor å logge meg inn. Norsk teksting irriterer meg stadig. I dag så jeg denne oversettelsen: "You've been bumming us out, so we're gonna turn that frown upside down!" - "Du har lurt oss, så nå snur vi opp ned på alt." /facepalm 1 Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Jeg vet at mange tenker sånn, men jeg syns det er en sinnsvak tankegang. Hvordan kan det være bedre at to stykker bare sitter der og stirrer i en vegg? Dessuten er det et tegn på høflighet også, alle vet det er unyttig og ikke har noe for seg, men det hjelper på kjedsomheten. Som sagt; kjedelige, overkalkulerende folk. Vel, jeg synes ikke det hjelper på ensomheten. Jeg synes ihvertfall at stemningen blir mye kleinere når begge to vet at de snakker bare for å snakke. 3 Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Jeg vet at mange tenker sånn, men jeg syns det er en sinnsvak tankegang. Hvordan kan det være bedre at to stykker bare sitter der og stirrer i en vegg? Folk som må prate hele tida plager meg. Jeg liker stillhet. "What is the music of life? Silence, my brother." 7 Lenke til kommentar
Pungrotta Crash Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Jeg vet at mange tenker sånn, men jeg syns det er en sinnsvak tankegang. Hvordan kan det være bedre at to stykker bare sitter der og stirrer i en vegg? Folk som må prate hele tida plager meg. Jeg liker stillhet. "What is the music of life? Silence, my brother." Endelig! 1 Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Når det er stille, kan jeg ofte sitte og tenke for meg selv. Faktisk har jeg fått mange gode ideer i total stillhet. Når noen sitter og kakler ei bøtte full inn i øret mitt, så ville dette jo ikke skjedd. Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Slitsomt! Det irriterer meg litt når lærere ikke svarer på itslearning Ja, apropo. IT's Learning irriterer meg grenseløst. Må si meg litt uenig. Når man har prøver på itslearning kan man sende meldinger frem og tilbake Lenke til kommentar
Dørslag Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 (endret) NEI! Nå er jeg kommet til det nivået i pringles-boksen hvor handa setter seg fast. Endret 14. desember 2011 av Honey Power Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Hvorfor stresse med å putte hånden ned i boksen og dra chipsen ut, når du kan la gravitasjonen slippe chipsen rett opp i hånda di uten anstrengelse? 1 Lenke til kommentar
Occi Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 NEI! Nå er jeg kommet til det nivået i pringles-boksen hvor handa setter seg fast. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Dere snakker om? er ikke noe problem og få hele hånden i pringlesboksen. Lenke til kommentar
Gaarulf Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Hvorfor stresse med å putte hånden ned i boksen og dra chipsen ut, når du kan la gravitasjonen slippe chipsen rett opp i hånda di uten anstrengelse? Duh... Smuler ut av en annen verden! 1 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Dere snakker om? er ikke noe problem og få hele hånden i pringlesboksen. Åh, er du den type jente med små, søte hender? Heeiii! Møtes? Lenke til kommentar
Kea Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Funnet ut at jeg har en hudsykdom. Lenke til kommentar
Pungrotta Crash Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Funnet ut at jeg har en hudsykdom. Lenke til kommentar
Dørslag Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Hvorfor stresse med å putte hånden ned i boksen og dra chipsen ut, når du kan la gravitasjonen slippe chipsen rett opp i hånda di uten anstrengelse? Hvis jeg skal gjøre som du beskriver så er jeg nødt til å bruke to hender for en jobb som egentlig skulle kreve kun en, og det er slitsomt. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Funnet ut at jeg har en hudsykdom. It's lupus! Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Åh, er du den type jente med små, søte hender? Heeiii! Møtes? Du er den typen som gjerne skulle sett at den så litt større ut? 5 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Hahahaha, godt svar. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå