Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ikke lurt å jobbe uten kontrakt!

Jeg ville ha truet til meg lønnen eller noe.

Takk for tipset. Jeg har lært nå; jeg var såpass desperat. Jeg burde vell ha skjønt det når alle som jobbet der var polakker og latviere; flere av dem har en månedslønn på rundt 2500kr, jeg forstår ikke hvordan de lever på det!

Lenke til kommentar

Jeg husker skolebussene da jeg gikk på skolen.

De var så fulle at det knapt var ståplass.

Trafikksikkerhet er visst ikke så viktig når det "bare" er barn som ikke tør klage, og som ikke har noe alternativ transport.

Når det er krav om setebelter i setene, bør det også være krav om at alle faktisk har et sete å sitte i.

Busser er ikke immune mot trafikkulykker.

Dette var riktignok lenge før setebelter i buss ble påbudt, men jeg tipper bussene fortsatt er like fulle.

Endret av Mannen med ljåen
Lenke til kommentar

Trafikksikkerhet er visst ikke så viktig når det "bare" er barn som ikke tør klage, og som ikke har noe alternativ transport.

Når det er krav om setebelter i setene, bør det også være krav om at alle faktisk har et sete å sitte i.

Dette var riktignok lenge før setebelter i buss ble påbudt, men jeg tipper bussene fortsatt er like fulle.

Det er ikke setebelter i noen av setene som går til å fra skolene her. De er også såpass overfylte at det nesten bestandig er noen som blir dultet borti av dørene som åpner seg innover.

Lenke til kommentar

Griser har større rettigheter når det gjelder transport til slaktern, enn kollektivreisende :wee: .

Lenke til kommentar

Jeg ser på NRK Brennpunkt.

Flere tannlegeassistenter med kvikksølvskader som er påvist ved de store regionsykehusene i landet blir avvist i NAV.

En toppsjef i NAV insisterte på å møte NRK personlig, i stedet for å la NRK snake med "ekspertene".

La meg si det sånn: Den toppsjefen virker mer som en klient enn en sjef. Svarte ikke fornuftig på noen spørsmål, og virker fullstendig inkompetent.

Lenke til kommentar

Det som irriterer mest må være åpningstider på offentlige kontor og banker. Her jobber folk tydeligvis fra 10-14 med full lønn og bytter på å stå i den ene skranken de gidder å ha åpen. De har mulighet til å ha minst 4-5 skranker åpen for å få fortgang i køene, men neida, det blir for mye "arbeid". Ideen er vel at ingen skal gidde å møte opp fordi de har andre ting som jobb og skole, og de resterende idiotene som faktisk MÅ møte opp skal bli så demotivert av folkemengden og den endeløse pipingen fra kølapp-systemet, at de rett å slett bare går.

Det burde da være mulig å ha en normal åpningstid til 6 om kvelden. De fleste har jo tid ETTER jobb.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...