Kaymeerah Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 Joda, men bussen var jo ikke full heller for faen. Mange plasser igjen, og så sitter de med den holdningen mot meg. Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 Joda, men bussen var jo ikke full heller for faen. Mange plasser igjen, og så sitter de med den holdningen mot meg. De kule skal sitte bak Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 Salt potetgull MED sjokolade. SMASH! Nei, ikkje smash, potetgull med sjokolade. Stapp begge inni kjeften samtidig, så er du i himmelen 2 Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 At saker kan bli foreldret. Brundtland er faen meg en pain in the ass. Lenke til kommentar
Notelitten Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 Ikke lurt å jobbe uten kontrakt! Jeg ville ha truet til meg lønnen eller noe. Takk for tipset. Jeg har lært nå; jeg var såpass desperat. Jeg burde vell ha skjønt det når alle som jobbet der var polakker og latviere; flere av dem har en månedslønn på rundt 2500kr, jeg forstår ikke hvordan de lever på det! Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 Haha, skal prøve det neste gang jeg spiser det samtidig da Men jeg mener egentlig at sjokolade er hellig og skal nytes som den er. Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 (endret) Jeg husker skolebussene da jeg gikk på skolen. De var så fulle at det knapt var ståplass. Trafikksikkerhet er visst ikke så viktig når det "bare" er barn som ikke tør klage, og som ikke har noe alternativ transport. Når det er krav om setebelter i setene, bør det også være krav om at alle faktisk har et sete å sitte i. Busser er ikke immune mot trafikkulykker. Dette var riktignok lenge før setebelter i buss ble påbudt, men jeg tipper bussene fortsatt er like fulle. Endret 16. november 2010 av Mannen med ljåen Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 Jeg husker skolebussene da jeg gikk på skolen. De var så fulle at det knapt var ståplass. Trafikksikkerhet er visst ikke så viktig når det "bare" er barn som ikke tør klage, og som ikke har noe alternativ transport. Når det er krav om setebelter i setene, bør det også være krav om at alle faktisk har et sete å sitte i. Busser er ikke immune mot trafikkulykker. Dette var riktignok lenge før setebelter i buss ble påbudt, men jeg tipper bussene fortsatt er like fulle. Det er ikke setebelter i noen av setene som går til å fra skolene her. De er også såpass overfylte at det nesten bestandig er noen som blir dultet borti av dørene som åpner seg innover. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 (endret) Det må da kunne gå ann å redigere uten at den der kommer Det ser så ufattelig stygt ut. Endret 16. november 2010 av Coa Lenke til kommentar
chokke Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 Jeg husker skolebussene da jeg gikk på skolen. De var så fulle at det knapt var ståplass. Trafikksikkerhet er visst ikke så viktig når det "bare" er barn som ikke tør klage, og som ikke har noe alternativ transport. Når det er krav om setebelter i setene, bør det også være krav om at alle faktisk har et sete å sitte i. Busser er ikke immune mot trafikkulykker. Dette var riktignok lenge før setebelter i buss ble påbudt, men jeg tipper bussene fortsatt er like fulle. Griser har større rettigheter når det gjelder transport til slaktern, enn kollektivreisende . Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 At telefonen er på reparasjon. At jeg er trøtt. At folk alltid skal si "du får lete gjennom tråden som er på 1400 sider før du spør oss din late knabb". At jeg er sulten, men ikke gidder lage middag. Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 Jeg ser på NRK Brennpunkt. Flere tannlegeassistenter med kvikksølvskader som er påvist ved de store regionsykehusene i landet blir avvist i NAV. En toppsjef i NAV insisterte på å møte NRK personlig, i stedet for å la NRK snake med "ekspertene". La meg si det sånn: Den toppsjefen virker mer som en klient enn en sjef. Svarte ikke fornuftig på noen spørsmål, og virker fullstendig inkompetent. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 Menn som ser ut som damer og damer som ser ut som menn. Hoff. Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 Menn som ser ut som damer og damer som ser ut som menn. Hoff. http://tommylife.blogg.no/ For eksempel. Grusom grammatikk i tillegg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 What ... the... F**k? Lenke til kommentar
Durochris Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 Blir så irritert! Når jeg kobler til PC'en via HDMI til en full HD TV så får jeg ikke opp hele skjermen på TV'en! WTF!! Mister 10% på hver side og oppe og nede. Hva er det forno? Har testa med 2 forksjellige kabler på 2 forkjellige TV'ern.... FAEN! Lenke til kommentar
Coa Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 http://tommylife.blogg.no/ Troll. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 (endret) Det må da kunne gå ann å redigere uten at den der kommer Det ser så ufattelig stygt ut. Jeg skal fra nå av redigere alle innleggene mine til ære for deg. Endret 16. november 2010 av Hyperio 2 Lenke til kommentar
RastaXP Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 Det som irriterer mest må være åpningstider på offentlige kontor og banker. Her jobber folk tydeligvis fra 10-14 med full lønn og bytter på å stå i den ene skranken de gidder å ha åpen. De har mulighet til å ha minst 4-5 skranker åpen for å få fortgang i køene, men neida, det blir for mye "arbeid". Ideen er vel at ingen skal gidde å møte opp fordi de har andre ting som jobb og skole, og de resterende idiotene som faktisk MÅ møte opp skal bli så demotivert av folkemengden og den endeløse pipingen fra kølapp-systemet, at de rett å slett bare går. Det burde da være mulig å ha en normal åpningstid til 6 om kvelden. De fleste har jo tid ETTER jobb. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå