Neppe Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Visste du at halvparten av befolkningen har en IQ under gjennomsnittet? Det er vel teoretisk umulig at det stemmer. I og med at IQ måles etter normalfordeling. 1 Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Hadde man ikke hatt en fordeling, så ville ikke halvparten hatt IQ under snittet. Si 5 mennesker med IQ på 5, 120, 120, 120, 120. Gir snitt på 97, men bare 1 person har under snittet. Neppe: Når det er normalfordelt rundt 100 blir det per def. 50% over og 50% under 100. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Alle som tror at klementiner er mandariner, og omvendt. Det er KLEMENTIN. Ikke mandarin. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Neppe: Når det er normalfordelt rundt 100 blir det per def. 50% over og 50% under 100. Så du mener 50% har 99 eller mindre, og 50% har 101 eller mer? Hva med de som har 100? 1 Lenke til kommentar
Occi Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Alle som tror at klementiner er mandariner, og omvendt. Det er KLEMENTIN. Ikke mandarin. Er ikke det det samme da? 1 Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 IQ oppgir vanligvis som en score på en normalfordelt skala som har snitt og median på 100 og standardavvik på 15. Det innebærer at om lag 68 prosent av en normalbefolkning scorer mellom 85 og 115 og at om lag 96 prosent av en normalbefolkning scorer mellom 70 og 130. Ferdig med IQ nå? 100 er MEDIAN (regner med alle husker statistikk fra ungdomsskolen og vet hva en median er, kontra gjennomsnittsverdi) av IQ-verdiene. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Neppe: Når det er normalfordelt rundt 100 blir det per def. 50% over og 50% under 100. Så du mener 50% har 99 eller mindre, og 50% har 101 eller mer? Hva med de som har 100? Nei, det mener jeg ikke. Husk at P(x < 100) = P(x <= 100) for kontinuerlig variable. Lenke til kommentar
medlem-173043 Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 "Henning-Olsen-Is" Det kan du gå å dø med, det heter Henning Olsen! Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 "Henning-Olsen-Is" Det kan du gå å dø med, det heter Henning Olsen! Hennig Olsen wants a word with you. 6 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 At jeg ikke får opp DNFK i "Mine innlegg" lenger. Vel vitende om at det er masse aktivitet der og jeg skriver der noen ganger om dagen. -_- Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Irriterer meg at jeg ikke gadd å la TVn stå på under nobelpriskonserten, og NÅ fant jeg at evanescence spilte der Derfor man har youtube, vettu. Lenke til kommentar
Quote Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 En fyr jeg kjenner som insisterer på å kalle Xeon-prosessorer for "Xenon". Lukker ørene helt når en prøver å rette på det. Prøv deg med folk som sier X-enon. Altså de sier X'en først, og så legger til 'eon. eks-enon. Lenke til kommentar
Occi Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 At jeg ikke får opp DNFK i "Mine innlegg" lenger. Vel vitende om at det er masse aktivitet der og jeg skriver der noen ganger om dagen. -_- Har du den under ignorerte? Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Prøv deg med folk som sier X-enon. Altså de sier X'en først, og så legger til 'eon. eks-enon. Eller Deadmau-five. Ja, han trudde faktisk det var slik ein sa det. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 At jeg ikke får opp DNFK i "Mine innlegg" lenger. Vel vitende om at det er masse aktivitet der og jeg skriver der noen ganger om dagen. -_- Har du den under ignorerte? Yeah, fant den der. Fikk fiksa det også, takket være L4r5. Prøv deg med folk som sier X-enon. Altså de sier X'en først, og så legger til 'eon. eks-enon. Eller Deadmau-five. Ja, han trudde faktisk det var slik ein sa det. Vært borti noe lignende. Da jeg var shitkid, signerte jeg alt jeg leverte og gjorde med 7r (navnet mitt er Sjur), og viktigperen i klassen måtte konstant minne hele klassen på at det var egentlig ikke sju + r det skulle leses som, men sju x r og at det hele var algebra og gav ingen mening. >< Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 At linker på forumet ikke åpnes automatisk i ny fane. Gjør det alle andre steder bortsett fra diskusjon, ubrukelig. Lenke til kommentar
Bordplate Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Møkkafolk som lever på trygd og aldri gjør noe fornuftigere enn å dalte i byen, kjøpe gaveartikler til rånevennene sine for MINE skattepenger og bruker ellers lite tid på å bidra med noe fornuftig til samfunnet. Avskum! Ser noe slikt menneskesøppel en gang i blant. 1 Lenke til kommentar
Occi Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Nei. Det som er ubrukelig er å tvinge brukerne til å åpne i ny fane selv om man ikke vil det. Det er veldig dårlig praksis og det er ikke så mange forums som har det. Om du føler for å åpne i ny fane så kan du bruke middle-mouse eller ctrl/shift+click i enkelte nettlesere. 2 Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 At linker på forumet ikke åpnes automatisk i ny fane. Gjør det alle andre steder bortsett fra diskusjon, ubrukelig. Maks uenig. Nå har du valgfriheten, hater å bli påtvunget ting andre synes er en god idé. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Møkkafolk som lever på trygd og aldri gjør noe fornuftigere enn å dalte i byen, kjøpe gaveartikler til rånevennene sine for MINE skattepenger og bruker ellers lite tid på å bidra med noe fornuftig til samfunnet. Avskum! Ser noe slikt menneskesøppel en gang i blant. Har du noen gang spurt folk hvorfor de går på trygd? 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå