Datasmurf Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 For ikke å glemme "Har du prøvd å slå av og på maskinen?". Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 (endret) CAD? Det betyr vel strengt tatt Computer Aided Design. Edit: Eller canadisk dollar. Endret 13. desember 2011 av Gavekort Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Men fuck it, får heller utsette det til onsdag og heller legge meg og få litt søvn før kurs og what not. Nå har jeg holdt på siden åtte i går kveld. >< Lenke til kommentar
Lolliken Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 (endret) Har du prøvd å slå av og på dataen? :0) Edit: Curses!!! spøken var allerede tatt noen poster ovenfor >< Endret 13. desember 2011 av Lolliken Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Får ikke sove og fysikk"eksamen" om 4 timer. Vel, har fått unnagjort 10 episoder av Community så noe positivt kom ut av det. Lenke til kommentar
TheSleepwalker Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Irriterer meg at jeg ikke gadd å la TVn stå på under nobelpriskonserten, og NÅ fant jeg at evanescence spilte der Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 CAD? Det betyr vel strengt tatt Computer Aided Design. Edit: Eller canadisk dollar. Eller en forkortelse brukt når man omtaler tegneserien CTRL+ALT+DELETE, men ja, jeg forstår hva du mener, det virker bare så opplyst at jeg skriver CAD når CTRL+ALT+DELETE er nevnt like ovenfor. Dog, man skal ikke ta noe for gitt her. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 (endret) At pc'en min er helt kjørt og ikke viser alle minnebrikkene, samt har store problemer med oppstarten. JEG VIL BARE SPILLE LITT BF3, ER DET SÅ VANSKELIG!?!?!?!? Endret 13. desember 2011 av Mr. A Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 CAD? Det betyr vel strengt tatt Computer Aided Design. Edit: Eller canadisk dollar. Eller en forkortelse brukt når man omtaler tegneserien CTRL+ALT+DELETE, men ja, jeg forstår hva du mener, det virker bare så opplyst at jeg skriver CAD når CTRL+ALT+DELETE er nevnt like ovenfor. Dog, man skal ikke ta noe for gitt her. Joda joda! Jeg forstod hva du mente! Jeg synes bare at det ble i overkant abstrakt. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Vel, for å pirke... Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 At jeg nå må tilbake på skolen når jeg kunne ha sitti her og spilt B2K! Lenke til kommentar
Target.Aquired Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 All den glorifiseringen av Norge og Nordmenn i media! Irriterer meg Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Norge er best. Nordmenn er best. Og jeg er på toppen. Hilsen Mr. Perfekt. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Man kan si mye om religiøse, men når det kommer til diskusjon er det mange idioter blant ateister også. Fy søren. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Nå har jo halvparten av landets befolkning mindre IQ enn 100, så det er jo ikke akkurat overraskende. Lenke til kommentar
Target.Aquired Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Med en IQ på 100 er du ganske gjennomsnittlig. Ville ikke dra det så langt å kalle dem idioter Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Visste du at halvparten av befolkningen har en IQ under gjennomsnittet? Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Møkkaværet om dagene, surt å gå ute. En fyr jeg kjenner som insisterer på å kalle Xeon-prosessorer for "Xenon". Lukker ørene helt når en prøver å rette på det. Mandariner som er tørre og smakløse. Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 En fyr jeg kjenner som insisterer på å kalle Xeon-prosessorer for "Xenon". Lukker ørene helt når en prøver å rette på det. "Gullkorn" frå ein eg kjenner: Battlefield 3: Back to Karkano Island Dragur (Draugr, skyrim) Eg kjem (heldigvis) ikkje på fleire i farta. Eg har gitt opp å rette på han. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 "Henning-Olsen-Is" 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå