Mannen med ljåen Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 (endret) Jeg handler en del på nettauksjoner. I den forbindelse er det en del ting som irriterer kraftig. Selgere som har solgt hundrevis av varer, men enda ikke har tatt seg bryet med å opprette PayPal-konto. I tillegg venter de med å sende varen til pengene er mottatt, noe som tar en evighet når man må bruke nettbank. Når de endelig sender varen, er det helg før Posten frakter varen til mottakeren. Hvis selgeren hadde PayPal, eller sendte varen uten forskuddsbetaling, hadde jeg hatt den varen MYE tidligere! Og en ting til: Selgere som oppgir kontonummeret som pengene skal settes inn på denne måten: 2835.65.48927 Hva er vitsen med å stappe to punktum inn i tallrekken? Nettbanken godtar kun tall uten punktum i Mottaker-feltet, så jeg må kopiere kontonummeret med punktum til et skrivbart tekstfelt (f.eks. adresselinjen i en ny nettleserfane), redigere vekk punktumene, kopiere igjen, og lime inn i nettbanken. Kunne du ikke bare skrevet kontonummeret ditt uten punktum? Kontonummeret ovenfor er forresten ikke ekte, hvis det var noen phishere som lurte. Endret 12. desember 2011 av Mannen med ljåen Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 Heldigvis bruker vi klyper for det meste, og f. eks burger og slikt kan lages uten å ta på maten pga. dette. Hender at det er folk som spør etter hansker, men jeg rører ikke burgeren, men gjør det jo om de spør Men f. eks forberedelse av mat må man jo bruke hansker, det er pain å ha på hansker i kanskje en halvtime-times tid. Å bytte hansker hjelper ikke. Der jeg jobba laga vi en del pizza. Er ganske greit å bruke hansker når du må stikke nevene nedi en ti-kilos bøtte med hermetisk sjampinjong, eller spre litt kjøttdeig utover, eller paprika, eller til og med når du stikker nevene nedi 5 kilo revet ost. Lenke til kommentar
laurell Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 Og en ting til: Selgere som oppgir kontonummeret som pengene skal settes inn på denne måten: 2835.65.48927 Hva er vitsen med å stappe to punktum inn i tallrekken? Nettbanken godtar kun tall uten punktum i Mottaker-feltet, så jeg må kopiere kontonummeret med punktum til et skrivbart tekstfelt (f.eks. adresselinjen i en ny nettleserfane), redigere vekk punktumene, kopiere igjen, og lime inn i nettbanken. Kunne du ikke bare skrevet kontonummeret ditt uten punktum? Kontonummeret ovenfor er forresten ikke ekte, hvis det var noen phishere som lurte. Da har banken din en dårlig programmert tjeneste.. 2 banker som jeg opererer med har ikke noe problem med å fjerne punktum automatisk. Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 Bilen min har runda 6000 km... er ikke så mange månendene siden jeg trilla den ut. Ikke mye unyttig kjøring heller. Men nå kjører jeg med miles, kjørt under 4000 nå Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 Pft, gamle Forden til pappa var halvveis rundt på andre runde av kilometerstanden når vi vraka den. Og da hadde vi bare bytta dynamobørster en gang. Men at varmeapparatet streika og bare funka i krappe venstrevinger midt på vinteren, DET var noe dritt. Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 (endret) Nå er ikke jeg huleboer. EDIT: Skrotnisse mente jeg. Endret 12. desember 2011 av Amberlamps Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 Nei, du er kongen i det feudalistiske system. Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 Hurtigkjettinger med 100%, helt fullstendig korrekt bruksanvisning, som hvertfall ikke er laget av en fargeblind idiot. Ja, det var glatt i dag, ja jeg slet med hurtigkjettingene, ja jeg var kanskje en smule ironisk om bruksanvisningen. Lenke til kommentar
Pungrotta Crash Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 Hurtigkjettinger med 100%, helt fullstendig korrekt bruksanvisning, som hvertfall ikke er laget av en fargeblind idiot. Ja, det var glatt i dag, ja jeg slet med hurtigkjettingene, ja jeg var kanskje en smule ironisk om bruksanvisningen. Toyota? Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 Nei, fulgte ikke med bilen, kjøpte de på bilxtra. Jaja, så fikk jeg noe å bryne meg på i kveld da. Lenke til kommentar
Pungrotta Crash Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 Har Naturfagprøve i morgen, og kan ingenting. Lenke til kommentar
CapitalSheep Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 Muntlig kjemi eksamen i morgen. Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 Har Naturfagprøve i morgen, og kan ingenting. Gode karakterer lønner seg i fremtiden. Anbefaler deg å lese gjennom emner dere har jobbet med i det siste. Lenke til kommentar
Pungrotta Crash Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 Har Naturfagprøve i morgen, og kan ingenting. Gode karakterer lønner seg i fremtiden. Anbefaler deg å lese gjennom emner dere har jobbet med i det siste. Jeg er fult klar over det, men har ikke hatt noen muligheter for å øve i dag. Så lenge jeg holder meg på 5'ern så skal jeg ikke klage! Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 At jeg ikke får eksamen før til januar. Det betyr at jeg fortsatt må slite med eksamen. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Om nettbanken din hverken kan fjerne punktumene automatisk (ille nok) OG ikke lar deg lime det inn i til-feltet så du bare kan slette det der, da er det på tide å bytte bank. For banken din feiler totalt på elementær brukerorientert utvikling og ikke minst TESTING, og da suger de høst sannsynlig på veldig mye annet og. 1 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 At jeg ikke får noe lyd på output-fila når jeg prøver å merge flere MPEG2-filer. >< Må få fiksa det før jeg kan sove, har sittet i timesvis og googlet og prøvd forskjellige ting. Dette irriterer ikke bare, det frustrerer noe så inn i gamperæva også. Lenke til kommentar
Quote Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 At jeg ikke får noe lyd på output-fila når jeg prøver å merge flere MPEG2-filer. >< Må få fiksa det før jeg kan sove, har sittet i timesvis og googlet og prøvd forskjellige ting. Dette irriterer ikke bare, det frustrerer noe så inn i gamperæva også. Har du prøvd ctrl-alt-delete? Slike svar hater jeg når jeg er irritert med noe på PC-en. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 CAD hjelper ikke mye gitt. Ei heller ALT+F4, CTRL+SHIFT+ESC e.l. Bare å fortsette inn i evigheten og teste med forskjellige codecs og programmer til jeg finner en match. Og så brenne ut 30 kopier. :| Lenke til kommentar
chokke Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Har du prøvd ctrl-alt-delete? Slike svar hater jeg når jeg er irritert med noe på PC-en. "Det funker her, kjøp mer RAM." 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå