Bozzeye Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 Takk for påminnelsen, Gypsy. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 Bare hyggelig. Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 Om eg går til sengs no, kan eg forsove meg, og i tillegg bli sint og trøytt resten av morgondagen pga for lite søvn. Om eg IKKJE går til sengs i natt, blir eg zombie og sliten dei siste skuletimane i morgon. Bra at eg kun skal arbeide med 12V. To sove or not to sove, that is the spørsmål. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 Høyre museknapp på datamusa jeg kjøpte for en måned siden har allerede fucka seg. Skikkelig digg å ha en datamus som ikke klikker når man trykker Skulle ønske det ble produsert skikkelig solide datamus nå for tiden som de gjorde før. *sukk* Lenke til kommentar
""" Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 Har ei datamus jeg kjøpte for hundre kroner for 3-4 år siden. God som ny selv den dag i dag. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 Betalte bare 400 kroner for min nåværende, men en måned før de føckings drittknappene under museknappen brøyt sammen er for dårlig. Hadde en mus jeg måtte bytte ut i fjor etter 4 år i tjeneste på grunn av at ledningen tok kvelden. Finnes dessverre ikke på markedet lenger Lenke til kommentar
Quote Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 Høyre museknapp på datamusa jeg kjøpte for en måned siden har allerede fucka seg. Skikkelig digg å ha en datamus som ikke klikker når man trykker Skulle ønske det ble produsert skikkelig solide datamus nå for tiden som de gjorde før. *sukk* Opplevde noe lignende med en MX518 som jeg hadde hatt i to år. Knappene begynte å fucke seg. Jeg hadde fått en halvødelagt MX510 av en kompis på forhånd. Jeg kjøpte meg like godt en ny MX518 før jeg kom på en genial idé. Knappene på MX518 var som sagt ødelagt. Selve "hardwaren/hjernen" til MX510 var ødelagt. Det jeg gjorde var å flytte knappene fra MX510'en, over til MX518'en (hvor hjernen var i orden). Resultatet ble at jeg satt igjen med én velfunksjonell MX518, og én hybrid-MX518. Woho! Akkurat nå irriterer jeg meg over at jeg allerede har skrive 16 sider med regnestykker, og har kun gjort 21 av 30 oppgaver. Jaja, shit'au. Godnatt. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 Hadde jeg hatt en TT Esport Black eller en TT Esport Black Element i reserve så kanskje jeg hadde hatt muligheten for det. Mest sannsynlig ville reserven fungert 100% og dette ikke hvert noe problem, men samma er vel det TT Esport Black Element ellers er en helt konge mus. Bra grep, den ser kjempe kul ut og veier akkurat så mye som den skal. Det beste med den er at man kan lagre profilen på musa og ikke på datamaskinen. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 Bra at eg kun skal arbeide med 12V. Jeg skal jobbe med 230V i fem timer i morra, og er ikke ferdig før klokka nesten er fire Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 Bra at eg kun skal arbeide med 12V. Jeg skal jobbe med 230V i fem timer i morra, og er ikke ferdig før klokka nesten er fire Det blei sove dårlig i 3 timar, så forsove seg. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 Så lenge jeg er våken før klokka åtte rekker jeg skolen Bor tre minutter unna Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 (endret) Så lenge dere kan kvadratroten av tre, samt forskjellen på trekantkobling og stjernekobling, samt hvilken praktisk betydning det har for TN-C 400-nett (Knut), samt husker at P=(RxI^2) (svelemoe) så kommer dere langt. Glem heller ikke å smøre vakkelkontakten på den grønne overledningen med noe sleggefett, eventuelt blinklysolje, så går dette som ... smør. Forøvrig irriterer det meg at jeg ikke klarte å dra opp noe mer avansert kunnskap fra dypet av hukommelsen her. Edit: Fant på noe litt bedre til Knut, men 12V er fortsatt hinsides langt unna. Endret 12. desember 2011 av Leo_Khenir Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 Kun den formelen der gav noen som helst mening for meg... Lenke til kommentar
Myst Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 Lagde meg spaghetti for første gang på lenge i går og glemte å bruke hansker da jeg hakket løken. Deilig løkessens på fingrene i dag. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 (endret) Kun den formelen der gav noen som helst mening for meg... Første eller andre året elektro du går? Det andre er trefaseteori, husker ikke om det var på slutten av grunnkurs elektro, i elektrolære, eller om det var VK1 Produksjon og Overføring som hadde den trefaseteorien. Edit: Jeg er så gammal at "VK1" for meg betyr andre året videregående. Endret 12. desember 2011 av Leo_Khenir Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 Første året, data og elektronikk neste år. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 Da kan du jo bare drite i det jeg skrev, det er jo kun relevant for oss sterkstrømskara Da er det viktigere med forskjellen mellom bipolare og FET-transistorer. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 Glemte visst å sove i natt. Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 Har hatt et helvette med skattefrikort nå i det siste! Alt i alt så må jeg betale 50 % skatt. Ikke at jeg trenger pengene før jeg får de tilbake, men de kunne stått i banken og godgjort seg til de skal brukes. Håper det er i sommer jeg får pengene tilbake Lenke til kommentar
manicake Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 Kverulanter som kun kverulerer for å kverulere. Slutt med det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå