Pubé Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 Kanskje mulig det, men jeg vil fortsatt ikke sitte en evighet i kø, forklare meg enda en gang til en ny kundeveileder for å bare klage atter en gang. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 Like jævlig å snakke med kundeveiledere fra alle de andre operatørene. Makan til ræva oppfølgning og utførelse finnes vel ikke andre steder enn hos kundeveiledere ved Telenor, Netcom, Chess, osv. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 At hver gang jeg bytter til norsk (bokmål) på Word, bytter den tilbake tli engelsk på sekundet. Hjelp? Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 Sitter med engelsk på norsk. Gidder ikke prøve å tyde det over da Elephant på engelsk ender opp som jordskjelv på norsk som oftest. 1. Huk bort "Detect language ..." 2. Sett språket du skal bruke som default. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 Skoleelever som maser om at de burde hatt (overtids)betaling, fri fra lekser, osv. Eller... det morer vel kanskje mer? Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 http://www.vg.no/rampelys/artikkel.php?artid=10040725 " Jeg har alt av familiebilder og låtskisser jeg har jobbet med i det siste, nesten alt jeg har gjort de siste to årene. Men jeg er mest bekymret over at vedkommende har direkte kontakt med fansen og misbruker det, sier han." For det første. HVEM I HELVETE LAGRER JOBB PÅ FACEBOOK? For det andre. Hvilken fans? Jeg måtte google for å finne ut hvem han var. For det tredje. Han har sikkert hatt ei våt helg. Idiot! 1 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 Denne helvetes sykdommen gjør meg fullstendig invalid. Det eneste jeg orker er å sitte foran datamaskinen med hodet på stolputen som en annen Stephen Hawkin! 1 Lenke til kommentar
RastaXP Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 Kun hatt tilgang på NRK og svensk-TV siden onsdag forrige uke. Umulig å komme igjennom til Canal Digital, de svarer heller ikke på PM. UFF... Håper på kompensasjon da. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 (endret) Irriterer meg at på skolen min ble folk mobbet for å være fattig, men også mobbet for å "nerde" med skolearbeidet. Makan til blinde mennesker som ikke så selvmotsigelsen. Endret 11. desember 2011 av ikkespisgress 2 Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 Hvordan er fattig og skoleflink selvmotsigende? Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 Irriterer meg at på skolen min ble folk mobbet for å være fattig, men også mobbet for å "nerde" med skolearbeidet. Makan til blinde mennesker som ikke så selvmotsigelsen. Kan ikke fattige folk være smarte? Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 (endret) Hvordan er fattig og skoleflink selvmotsigende? Fordi de jobber hardt for å få en annen fremtid, for å kanskje ikke forbli fattig, men det blir de også mobbet for? Irriterer meg at på skolen min ble folk mobbet for å være fattig, men også mobbet for å "nerde" med skolearbeidet. Makan til blinde mennesker som ikke så selvmotsigelsen. Kan ikke fattige folk være smarte? Det var ikke poenget nei. Heller tvert imot, fattige folk må bruke hodet mer og blir kanskje klokere av det. Endret 11. desember 2011 av ikkespisgress Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 Selv om de studerer døgnet rundt er de fortsatt fattige nå? Lenke til kommentar
Heradon Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 Lasaroner som ikke kan bruke blinklys. Folk som kjører langt under fartsgrensa. F.eks 50 i 70 sonen (Bakken er bar og strekningen går rett fram) Blir plaget av slike daglig, de burde ikke ha hatt lappen. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 (endret) Selv om de studerer døgnet rundt er de fortsatt fattige nå? Ja, mulig, men å bli mobbet for en tilstand man er i og samtidig bli mobbet for å prøve å forbedre det er jo idiotisk. Nå er ikke jeg en som mener at skoleutdanning betyr noe/alt da. Endret 11. desember 2011 av ikkespisgress Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 Mobbing generelt er idiotisk. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 Skrivesperre. Lenke til kommentar
Occi Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 Angående supporttelefon til f. eks ISPer eller telefonleverandører så har jeg ringt rimelig mye selv til både Telenor og Get, og greit at det ofte er problemer, men det er veldig mye avhengig av personen du ender opp med. Er personen idiot så legger jeg rett og slett på og ringer opp igjen Irriterende er det også om man spør om tekniske spørsmål så aner personen i andre enden jack shit om hva du snakker om. F. eks spurte jeg om det var mulig å få statisk IP ved bruk av mobil, og da måtte jeg snakke med en "proffsupport"-avdeling som kosta X antall kr/min : \ Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 dette er forferdelig! http://www.youtube.com/watch?v=eCBB-xteqYA&feature=related Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 (endret) deprimerende. Og at jeg ikke har hatt vett nok til å legge meg enda. stupid me! er trøtt og jo. Endret 12. desember 2011 av medlem-1432 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå