Gitarhm Skrevet 10. desember 2011 Del Skrevet 10. desember 2011 Ugh, krangel i familien, kan de ikke bli ferdige? Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 10. desember 2011 Del Skrevet 10. desember 2011 Folk som kjører i 30 i 50-sonen. Med fare for å ha postet det før. 1 Lenke til kommentar
manicake Skrevet 10. desember 2011 Del Skrevet 10. desember 2011 Lekser i helgene Hvorfor har ikke elever fri i fritiden? 1 Lenke til kommentar
Quote Skrevet 10. desember 2011 Del Skrevet 10. desember 2011 At jeg er blitt så tiltaksløs. Matteinnlevering til mandag, og halvtårsprøve på tirsdag. 1 Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 10. desember 2011 Del Skrevet 10. desember 2011 Lekser i helgene Hvorfor har ikke elever fri i fritiden? Og hvorfor får ikke elevene overtidsbetalt? 2 Lenke til kommentar
manicake Skrevet 10. desember 2011 Del Skrevet 10. desember 2011 Lekser i helgene Hvorfor har ikke elever fri i fritiden? Og hvorfor får ikke elevene overtidsbetalt? Sist gang jeg sjekket får ikke elever betalt i det hele tatt. Det er bare en viss prosent som får invilget stipend. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 10. desember 2011 Del Skrevet 10. desember 2011 Poenget mitt er at elever tvinges til å gjøre ekstra arbeid i fritiden sin uten noen form for kompensasjon. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 10. desember 2011 Del Skrevet 10. desember 2011 Pft. Elever tvinges like mye som de ønsker. Jeg ignorerte alt. Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 10. desember 2011 Del Skrevet 10. desember 2011 At jeg er blitt så tiltaksløs. Samme her. Vurderer å drite i skolen. Lenke til kommentar
manicake Skrevet 10. desember 2011 Del Skrevet 10. desember 2011 Poenget mitt er at elever tvinges til å gjøre ekstra arbeid i fritiden sin uten noen form for kompensasjon. Tvinges gjør vi jo strengt tatt ikke ettersom den videregående skole er frivillig, men jeg ser poenget ditt. Lenke til kommentar
Durochris Skrevet 10. desember 2011 Del Skrevet 10. desember 2011 Man tvinges ikke, men gjør du ikke leksene må du ta konsekvensene av det; anmerkning Lenke til kommentar
TMB Skrevet 10. desember 2011 Del Skrevet 10. desember 2011 Folk som ikke bruker refleks når de går langs bilvei i mørket. 1 Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 10. desember 2011 Del Skrevet 10. desember 2011 (endret) Poenget mitt er at elever tvinges til å gjøre ekstra arbeid i fritiden sin uten noen form for kompensasjon. Tvinges gjør vi jo strengt tatt ikke ettersom den videregående skole er frivillig, men jeg ser poenget ditt. Lekser får man i første klasse på grunnskolen også. Man tvinges ikke, men gjør du ikke leksene må du ta konsekvensene av det; anmerkning Og konsekvensene for å ha gjort lekser er mistet fritid og potensielt inntekt hvis man har en jobb man ikke fikk gjort fordi man måtte gjøre lekser. Når man er i arbeid og må arbeide for bedriften i fritiden, så får man kompensasjon. Da enten i avspasering eller overtidsbetaling. Man skal lære i skoletiden, og lære i fritiden. Men man skal jobbe i arbeidstiden, og slappe av i fritiden. Hvorfor er det sånn? Hvorfor skal barn miste sin dyrebare barndom til ekstra arbeid? Man er barn i bare (ca) en femtedel av livet, hvorfor skal vi absolutt tvinge barna våre til å bli voksne før de har fått nytte av barndommen? I dag forventes barn i første klasse til å ha fritidsaktiviteter etter skolen i tillegg til å gjøre lekser og husarbeid. Når de blir 16, så forventes det at de I TILLEGG til dette får seg en deltidsjobb. Dette i en alder hvor de går fra grunnskole til videregående, hvor leksene øker. Hvorfor kan ikke barn være barn? Hvorfor kan vi ikke la fritid være fritid? Når jeg var ung (hah! endelig et saklig bruk av uttrykket!) så var jeg på skolen 08:30 til 15:00, så var det lekser til jeg var ferdig (ca 16:30), så var det husarbeid til jeg var ferdig (ca en time). Så var det middag i ca 30-45 min. Ikke før 18:30 kunne jeg gå ut og være en unge. Så måtte jeg inn igjen til 20:00. I sengs til 21-22. Endret 10. desember 2011 av Dragen 2 Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 10. desember 2011 Del Skrevet 10. desember 2011 Folk som ikke bruker refleks når de går langs bilvei i mørket. Eller folk som går i helt hvite klær langs veien dagen etter en natt med snøfall, mot sola. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 Oppmerksomhetssyke fittjæveler som forventer at jeg skal vere positiv og pratsom i alle slags tider. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 Negative personer som ikke har noen grunn til å være negativ, men er bare ute og sprer kvalm! Ikke føl deg truffet IntoGear, med mindre du burde. 1 Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 Positive folk irriterer meg grenseløst. Lenke til kommentar
medlem-173043 Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 Positive folk irriterer meg grenseløst. jeg syns synd på deg, men snart går det bedre, det går alltid bedre 1 Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 Kjære kunde, på grunn av systemoppgraderinger er vårt kontaktskjema midlertidig ute av drift. Du er hjertelig velkommen til å kontakte oss på telefon 06060. Har ikke lyst til å sitte i telefon kø i 20 minutter og bruke 30 kroner bare for å purre på simkortproblemene mine de ikke fikser. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 Har de ikke gratis kundeservice? :O Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå