Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

E ting er at media blåser det opp veldig for å selge, det er jeg enig i. Men om man går til psykolog (og gør det av en grunn, må man jo regne med) og psykologen anbefaler deg å komme deg opp av prompestolen foran skjermen og stikke nesen utenfor døren om man vil se noen bedring i egen psykisk helse, tror jeg det er bedre å gå ut i fra at han har rett, enn å gå ut i fra at han bare er irrasjonelt imot ens egen bestevenn datamaskinen.
Lenke til kommentar

E ting er at media blåser det opp veldig for å selge, det er jeg enig i. Men om man går til psykolog (og gør det av en grunn, må man jo regne med) og psykologen anbefaler deg å komme deg opp av prompestolen foran skjermen og stikke nesen utenfor døren om man vil se noen bedring i egen psykisk helse, tror jeg det er bedre å gå ut i fra at han har rett, enn å gå ut i fra at han bare er irrasjonelt imot ens egen bestevenn datamaskinen.

og her var vi tilbake på svart hvitt igjen ja :D, Altså de 3 jeg kjenner som går til psykolog er alle 3 aktive og trener og driver med sport , de driver med alpint og er ute på fester osv som vanlig folk , det bare har seg sånn at når de har tid og vil slappe av så er gaming et like godt alternativ for dem som alle andre , Jeg sitter mye mer på data en dem , men det er det enste psykologen, eller kanskje ikke eneste men det er det de ofte skyller på og er opphengt i. akk som om dataspill i seg selv var som og røyke,Jo mer du gjør det jo fortere dør du :p

Lenke til kommentar

Irriterer meg over flere ting for tida...

1. KLEINE folk på besøk, ord kan ikke beskrive dette...

2. Jeg kjørte moped på torsdag, og jeg tryna på vei ut av en rundkjøring (var snø og is på veien), og det at jeg nå må ta buss fordi det er vinter.

3. At jeg nesten er tom for penger, og fem dager til stipend som for det meste kommer til å gå til julegaver og nyttårsaften..

Lenke til kommentar

Jeg husker da samurai jack lærte å hoppe dritthøyt, så skulle han akkurat til å stabbe han onde fyren, så var episoden slutt. Så aldri episoden etter. :cry:

Det er derfor man har torrent-sider. Finner mye nostalgi der. :) Aner ikke om det er lovlig, men når det ikke er noen annen måte å få tak i det på har man ikke så mye valg. Lastet ned piloten til både Wonder Woman og Aquaman derfra. Begge seriene ble kansellert og kom aldri på TV. ;)

Lenke til kommentar

Tapper som han het på norsk var starten på CN sitt fall. Det var bare mest mulig hyl og kaos, og generelt sett jævlig lite givende å se på.

Ekte menn så på Samurai Jack og lignende!

Husker jeg hatet Samurai Jack når det kom.

Det er ganske trist.

Lenke til kommentar

Jeg begynte å se på CN da den var kun engelsk og det er der jeg har lært meste av engelsken min også. Savner nostalgien, mye takket være William Hanna og Joseph Barbera, de to visste hvordan tegnefilmer skulle være.

On topic, så er det ikke noe dritt på TV i kveld og ikke mye å finne på. Får finne noen gode filmer.

Edit: med fare for for mye off topic, kan vi fortsette diskusjonen på våre barndomsminner, er egen tråd for det.

Endret av Myst
Lenke til kommentar

Jeg begynte å se på CN da den var kun engelsk og det er der jeg har lært meste av engelsken min også. Savner nostalgien, mye takket være William Hanna og Joseph Barbera, de to visste hvordan tegnefilmer skulle være.

On topic, så er det ikke noe dritt på TV i kveld og ikke mye å finne på. Får finne noen gode filmer.

Edit: med fare for for mye off topic, kan vi fortsette diskusjonen på våre barndomsminner, er egen tråd for det.

Jeg så også på CN og ble godt i engelsk derfra :D

*Virtual High five*

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...