Atald Skrevet 10. desember 2011 Del Skrevet 10. desember 2011 Beboere i ett av verdens nordligste land som ikke har lært seg å kjøre bil på vinterføre som absolutt skal ut på det likevel. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 10. desember 2011 Del Skrevet 10. desember 2011 Håper du ikke sikter til meg. Jeg er en utmerket flink sjåfør. Synes alikevel det er kjedelig med dårlig føre, det tror jeg de fleste synes. Lenke til kommentar
Atald Skrevet 10. desember 2011 Del Skrevet 10. desember 2011 Jeg siktet ikke nødvendigvis til deg, men du minte meg på det. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 10. desember 2011 Del Skrevet 10. desember 2011 På samme måte som haugevis av folk blir "overrasket" over vinteren hvert år, og kjører med sommerdekk når den første snøen kommer. Hallo, idioter altså! Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 10. desember 2011 Del Skrevet 10. desember 2011 Hater alle som har bosatt seg på maks grisgrendte strøk (som innerst i en jævla fjord eller noe) og forventer akkurat samme tilbud som i sentrum av Oslo. Lenke til kommentar
""" Skrevet 10. desember 2011 Del Skrevet 10. desember 2011 Stakkars deg. Tøfft liv. Enig. Vurderer selvmord pga. den låta. Verste jeg har opplevd! At det snør og er dårlig føre nå når jeg snart skal ut å kjøre bil. Men snø er digg. Ble litt glad når jeg våknet til snø i går. Herlig! Litt kjipt at skoene mine er farlig glatte, men sånn er det vært år. Overlever nok. Gå en tur ute i snøværet, høre på Trist og være ekstremt emo. Digg da! Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 10. desember 2011 Del Skrevet 10. desember 2011 Du våger ikke gjøre noe sånt, forumet mister noe essensielt hvis du forsvinner. Har forøvrig glatte sko selv. Har holdt på å gått galt flere ganger allerede. (dvs nesten trynet) kommer vel til å dette å brekke noe snart. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 10. desember 2011 Del Skrevet 10. desember 2011 Skaff deg skikkelige sko, så slipper du å tenke på det. Bruker selv joggesko ute, og det går fint. Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 10. desember 2011 Del Skrevet 10. desember 2011 Venter på pakke fra Usa, er helt jævlig, aldri ventet og gledet meg så mye for en pakke før. Pga USPS får jeg ikke sporet den heller. Lenke til kommentar
""" Skrevet 10. desember 2011 Del Skrevet 10. desember 2011 Har forøvrig glatte sko selv. Har holdt på å gått galt flere ganger allerede. (dvs nesten trynet) kommer vel til å dette å brekke noe snart. Det er jo ikke noe problem. Begynte å falle før første snøen falt. Og brekker man noe så brekker man noe, er sjeldent noe verre enn det. Men med glatte sko går det litt treigere å gå, med mindre det er nedoverbakke. Det er det som er problemet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 10. desember 2011 Del Skrevet 10. desember 2011 Var fast bruker av tiller bussen en stund. No more! Tatt de fleste bussrutene i Trondheim pga jobb, Tiller-bussen(nr 46) er klart verst. Jobbet på Tiller hele sommer,fy faen. Never again. Lenke til kommentar
NoNamesLeft Skrevet 10. desember 2011 Del Skrevet 10. desember 2011 At jeg på toppen av all den andre dritten begynner å bli deprimert igjen. Lenke til kommentar
Eriksendrul Skrevet 10. desember 2011 Del Skrevet 10. desember 2011 Dagens tegnefilmer iriterer meg , Disney sine animasjonsfilmer er gode men tenker mere generelt all den nye dritten på for eks Cartoon network ogsån , Hvor ble det av de gode gamle seriene ? som appåtil kunne få foreldre til og le også ikke bare barna 1 Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 10. desember 2011 Del Skrevet 10. desember 2011 Jeg syns synd på dagens barn. Må se på sånn crap. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 10. desember 2011 Del Skrevet 10. desember 2011 Må si meg enig i den. (ting var bedre før) Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 10. desember 2011 Del Skrevet 10. desember 2011 Verste er at de dubber alt det engelske som går på disneychannel. Det var jo derfra jeg lærte engelsk!!! Lenke til kommentar
Eriksendrul Skrevet 10. desember 2011 Del Skrevet 10. desember 2011 Jeg iriterer meg også grenseløst at media blåser opp så mye møkk under alt som har med dataspill og gjøre , De peker på Call of duty og Battlefield som om det var en skytebane , De peker på World of Warcraft som om det er en livs simulator som kan gi deg psykiske diagnoser , Og at veldig mange psykologer ikke finner noen andre gruner en " for mye data" "for mye tv" hos unge mensker som er hos psykolog er tragisk (Noen venner som er hos Psykolog og de får alltid samme beskjeden som nenvt over) Men hvis skytespill gir deg skytetrening og gjør deg til en farlig mann , Skal vi ikke da også ta tak i de tusenvis av ungdom som tilbringer tiden på den lokale skytebanen ? Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 10. desember 2011 Del Skrevet 10. desember 2011 Savner han derre rosa hunden på CN. Husker ikke hva han het. Mange gode minner. Lenke til kommentar
""" Skrevet 10. desember 2011 Del Skrevet 10. desember 2011 Savner han derre rosa hunden på CN. Husker ikke hva han het. Mange gode minner. Courage the Cowardly Dog? Gode greier. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 10. desember 2011 Del Skrevet 10. desember 2011 (endret) Tapper tenker jeg. Kom etter min tid(vell, bortsett fra den ene ''what-a-cartoon'' episoden) Ingenting er som space ghost. ^^ Endret 10. desember 2011 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå