Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Edit: Folk som tror at Alkohyler er et annet ord for alkohol. Alkohyler er ikke noe man drikker, med mindre man liker etyl istedet for etanol.

Alkohyl ≠ Alkohol

Alkohyl er et verb (eller substantiv brukt som et hyl) :p

Jeg kjenner folk som alkohyler i helgene etter litt sprit. WOOO! :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg hoster som om jeg skulle ha røyka tiedemans i 40år, i tillegg verker leddene som om jeg skulle hett Jahn Teigen. Skifter så fort mellom blått og rødt på termostaten at ingen valgekspert kunne våget å følge med.

Syk på femte dagen. Akk ja!

PS: Skikkelig fornøyd med det billedlige språket i min post der.

Endret av Mchansern
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Jævla bimboer! Jeg setter meg komfortabelt med vinduet helt bak i bussen, og dupper av litt. På neste stopp (Hotel Norge, Torgalmenningen) kommer det da 6-7 bimboer på bussen og selvfølgelig skal de klemme seg sammen i baksetet, det ender opp med at jeg har akkurat 10cm å sitte på. Når jeg spør om de kan flytte seg så jeg kan sitte meg en annen plass, får jeg ett bitchete "Nei!". :thumbdown:

EDIT: Som om det ikke var nok, var jo selvfølgelig en av dem forkjølet, og presterte å nyse meg langt opp i trynet.

Stå opp for deg selv! Du skulle heller ha skreket at de må dra seg til helvete bort før du blir virkelig sint.

Instant winrar! :love:

Har ikke lyst å vekke hele bussen + bli kastet av dessverre.

Jeg har blitt så sint noen ganger. IKKE VERDT DET, tro meg.

Spørs på situasjon.

Matprat-reklamen med biff og chips, der bitcha bytter ut chipsen med SALAT!!! :thumbdown:

Hva faen? Det blir jo bare dumt.

Ikke lurt å jobbe uten kontrakt!

Jeg ville ha truet til meg lønnen eller noe.

Truing er ulovlig, det ville gjort saken verre.

Nettopp sovet i 2 timer, det irriterer.

Endret av Kaymeerah
Lenke til kommentar

Jeg hoster som om jeg skulle ha røyka tiedemans i 40år, i tillegg verker leddene som om jeg skulle hett Jahn Teigen. Skifter så fort mellom blått og rødt på termostaten at ingen valgekspert kunne våget å følge med.

AIDS! Definitely AIDS...

Lenke til kommentar

AIDS! Definitely AIDS...

post-175760-0-38935600-1289936022_thumb.jpg

• Liker 5
Lenke til kommentar

Jævla bimboer! Jeg setter meg komfortabelt med vinduet helt bak i bussen, og dupper av litt. På neste stopp (Hotel Norge, Torgalmenningen) kommer det da 6-7 bimboer på bussen og selvfølgelig skal de klemme seg sammen i baksetet, det ender opp med at jeg har akkurat 10cm å sitte på. Når jeg spør om de kan flytte seg så jeg kan sitte meg en annen plass, får jeg ett bitchete "Nei!". :thumbdown:

EDIT: Som om det ikke var nok, var jo selvfølgelig en av dem forkjølet, og presterte å nyse meg langt opp i trynet.

Whalecum to Bergen.

Er glad jeg er strilagutt, slipper mesteparten av de stappfulle bybussene.

Irriterer meg at jeg har fremføring i norsk imorgen og jeg fikk vite dette idag. Årh..

Lenke til kommentar

Faen! Jeg irriterer meg hver gang jeg leser eller hører "potetgull".

Det er faen meg oljekokt og stekt potet, ikke potetgull for helvete. Førøvrig forsterker dette seg når østlendinger kommer og sier "pOTTettgull". (Store bokstaver er lagt trykk på).

Whalecum to Bergen.

Er glad jeg er strilagutt, slipper mesteparten av de stappfulle bybussene.

Irriterer meg at jeg har fremføring i norsk imorgen og jeg fikk vite dette idag. Årh..

Bodd i Bergen området hele livet mitt. Dessverre går jeg på skole i byen. :thumbdown:

Endret av Kaymeerah
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...