NgZ Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 Nei en såpass stor gjenstand som en gitar burde jo være mulig å få øye på. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 Jeg eier ikke matlyst for tida. Skraper meg totalt før jeg nesten tvinger i meg noe. Lenke til kommentar
Eriksendrul Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 Take a chill pill. Innlegget mitt hadde ikke noe med deg å gjøre, det var rettet til han som skrev han hadde dysleksi - noe som må være kjipt mtp. hvor mange som hevder de har det så fort noen kommenterer at de skriver dårlig. Men etter siste innlegget ditt er det helt klart veldig passende når det gjelder deg også. Det er lett å se over innleget ditt og finne flere feil, også for deg - uansett hvor store skriveproblemer du måtte ha. Alle vet at det ikke skal vær mellomrom før komma og spørsmålstegn, f.eks. Ikke er det vanskelig å legge merke til, heller - Unntaket må være om du er blind, eller styrer pc-en din gjennom et sugerør lik Stephen Hawking - unnskyld på forhånd, om det er tilfelle. Likevel gir du faen og regner med at folk forstår, og gidder ikke en gang gjøre et halvhjertet forsøk. Da må du regne med å få litt pepper for det. Man får som regel kritikk når man gjør noe halvvies og giddalaust, og man får i hvert fall ikke noe sympati om man sutrer for det. Det er faktisk ofte innlegg skrevet på den måten IKKE er forståelige, fordi de kan bety to eller tre ulike ting, avhengig av hvor det skulle vært komma, hvilke to ord som egentlig skulle vært ett, eller hvilke ord som har blitt satt i feil rekkefølge. Om man prøver åunngå i det minte en av tingene, har man i det minste gjort en liten innsats for å bli forstått bedre. jo , God jul a Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 Just mellow out, all you cool cats. You gotta feel the moment, dude. Think about it; isn't life just so fresh and groovy? On a serious note; at ikke jeg får verken Nora Mørk, Amanda Kurtovic eller Johaug i seng... frivillig, vel og merke Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 On a serious note; at ikke jeg får verken Nora Mørk, Amanda Kurtovic eller Johaug i seng... frivillig, vel og merke Har du prøvd? Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 On a serious note; at ikke jeg får verken Nora Mørk, Amanda Kurtovic eller Johaug i seng... frivillig, vel og merke Har du prøvd? Venter til jul før jeg kommer og ned pipa og tar de... i pipa Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 10. desember 2011 Del Skrevet 10. desember 2011 Folk som går på bussen i Munkegata, for å så gå av på Nova. Som er neste stopp, og det tar deg ETT minutt å gå, antagelig kortere enn å kjøre siden du ikke må stoppe på x antall røde lys Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 10. desember 2011 Del Skrevet 10. desember 2011 Hoff ja! Forøvrig er Tiller-bussen en opplevelse jeg virkelig misliker. Lenke til kommentar
NoNamesLeft Skrevet 10. desember 2011 Del Skrevet 10. desember 2011 (endret) at jeg har tenkt meg på to fester neste helg, men har bare penger til en Endret 10. desember 2011 av NoNamesLeft Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 10. desember 2011 Del Skrevet 10. desember 2011 Kjøp crapøl, så går det nok. Lenke til kommentar
""" Skrevet 10. desember 2011 Del Skrevet 10. desember 2011 Eventuelt så deler han øllen han har på to dager og snylter det han trenger begge dagene. Funker som faen. 1 Lenke til kommentar
NoNamesLeft Skrevet 10. desember 2011 Del Skrevet 10. desember 2011 (endret) Går så mye drugs og heimbrent her at jeg har dårlig troen på det. men blir nok skit-øl ja... Endret 10. desember 2011 av NoNamesLeft Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 10. desember 2011 Del Skrevet 10. desember 2011 Tre pils per fest->finne noe i kjøleskapet til verten er ikke en uprøvd metode. Mange muligheter, så ingen grunn til sutring. Lenke til kommentar
Atald Skrevet 10. desember 2011 Del Skrevet 10. desember 2011 At jeg må dra ut av byen for å avlegge eksamen i dag. Til Dragvoll. Hater å måtte stole på at kollektivtrafikken skal ta meg noe sted tidsnok. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 10. desember 2011 Del Skrevet 10. desember 2011 Begynner å bli syk igjen! Heldigvis bare en forkjølelse. Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 10. desember 2011 Del Skrevet 10. desember 2011 Hoff ja! Forøvrig er Tiller-bussen en opplevelse jeg virkelig misliker. 46 du tenker på? Irriterer meg at buss 19 nesten alltid er forsinket Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 10. desember 2011 Del Skrevet 10. desember 2011 (endret) Var fast bruker av tiller bussen en stund. No more! Irriterer meg at jeg sov til 12 i dag. Endret 10. desember 2011 av medlem-1432 Lenke til kommentar
""" Skrevet 10. desember 2011 Del Skrevet 10. desember 2011 Jeg hørte akkurat Metallica's "Hate Train". Provoserende dårlig, for å si det mildt. Muligens den absolutt dårligste låta jeg noensinne har hørt. Så dårlig at jeg ble irritert, trist og lei. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 10. desember 2011 Del Skrevet 10. desember 2011 Stakkars deg. Tøfft liv. At det snør og er dårlig føre nå når jeg snart skal ut å kjøre bil. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 10. desember 2011 Del Skrevet 10. desember 2011 At det skal være så forbanna anskelig å få lyd fra platespilleren Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå