Leo_Khenir Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 "(utleiefirma) gjør endringer i konsernet fra dato XX.XX.XX. Dette får ingen betydning for deg annet enn nytt kontonummer for husleie" Fint det. Helt til SMS i dag: "Hei, vi kan ikke se å ha mottatt husleie for desember" JEG HAR JO BETALT DEN FORDØMTE HUSLEIA TIL DET NYE KONTONUMMERET, JÆVLER. Viser seg så at jeg nå må ha KID, noe jeg ikke har brukt på ett år. Nå må jeg faenmeg spa frem den og. 1 Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 men at en voksen skal slå ned smågutter skaper greit store problemer i ettertid. Eg har sjølv erfart at verbal bank fungerer bra. For meg, som var offeret, i alle fall. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 men at en voksen skal slå ned smågutter skaper greit store problemer i ettertid. Eg har sjølv erfart at verbal bank fungerer bra. For meg, som var offeret, i alle fall. Funker ikke vold; Så har du ikke brukt nok vold. Lenke til kommentar
Pungrotta Crash Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 At jeg måtte sitte på rektors kontor i 3 timer i dag! Lenke til kommentar
zatux Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Skrivefeil, feil oppgitte tall, tvetydighet og annet slurv på eksamensoppgavene på høyskoler/universitet i Norge. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 men at en voksen skal slå ned smågutter skaper greit store problemer i ettertid. Eg har sjølv erfart at verbal bank fungerer bra. For meg, som var offeret, i alle fall. Funker ikke vold; Så har du ikke brukt nok vold. Stakkars deg Lenke til kommentar
Lolliken Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Skrivefeil, feil oppgitte tall, tvetydighet og annet slurv på eksamensoppgavene på høyskoler/universitet i Norge. Hehe, kjenner meg igjen der ^^ Er nå ikke så ille som på BI der du får utgitt fasit sammen med oppgaven Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Folk som poster spotifylinker. WHY THE FUCK WOULD I CLICK ANYTHING WITH COMMERCIALS?! Reklamer på Spotify? What? Premium. Noe som irriterer meg er rett og slett alt stresset før jul. Folk øser seg opp. Bah. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Kåte jævler på Omegle som verken kan å skrive eller å oppføre seg. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 At jeg måtte sitte på rektors kontor i 3 timer i dag! Slikt går det når du sender folk på legevakta. Kan jeg spørre hvor gammel du er? Er det vgs.? Slike handlinger kan, og bør, få store følger, så pass på deg selv. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 (endret) Når jeg sitter ved PC-en, og plutselig får en trang til å gå på kjøkkenet. Så går jeg på kjøkkenet, drikker litt vann, titter i kjøleskapet og går tilbake igjen. Livet mitt har ingen mål eller mening! Det er nok bedre å ikke ha en eneste time til rådighet enn å ha alle timer til rådighet. Endret 5. desember 2011 av ikkespisgress Lenke til kommentar
Bordplate Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 HVA FAAAAAAAAAAEN??? Har fått fortolling og momsgebyr på 25 000 kr på en klokke jeg kjøpte til kr 700 (inkl frakt)! Faens møkkaselskap altså! Betaler selvsagt ikke den driten der, men irriterende at det er en eller annen forbanna n00b på Gardemoen som klarer å sette på TO nuller for mye!!! 2 Lenke til kommentar
Pungrotta Crash Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 At jeg måtte sitte på rektors kontor i 3 timer i dag! Slikt går det når du sender folk på legevakta. Kan jeg spørre hvor gammel du er? Er det vgs.? Slike handlinger kan, og bør, få store følger, så pass på deg selv. VGS stemmer. Du har sikkert ikke opplevd mobbing og hvor sårende og vondt det er. Når ikke lærere eller foreldre setter inn tiltak, så får man gjøre det selv. 4 Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 VGS stemmer. Du har sikkert ikke opplevd mobbing og hvor sårende og vondt det er. Når ikke lærere eller foreldre setter inn tiltak, så får man gjøre det selv. Det finnes såklart andre måter å gjøre det på... 1 Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 (endret) VGS stemmer. Du har sikkert ikke opplevd mobbing og hvor sårende og vondt det er. Når ikke lærere eller foreldre setter inn tiltak, så får man gjøre det selv. Selvforsvar. Good. Sett at det foregikk slik jeg ser for meg, da. (Man skal helst ikke bruke noe fysisk mot noe verbalt.) Endret 5. desember 2011 av ikkespisgress Lenke til kommentar
Pungrotta Crash Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 VGS stemmer. Du har sikkert ikke opplevd mobbing og hvor sårende og vondt det er. Når ikke lærere eller foreldre setter inn tiltak, så får man gjøre det selv. Det finnes såklart andre måter å gjøre det på... Forklar meg, fordi jeg har prøvd alt. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 (endret) Men var det verdt nedsatt og en mulig anmeldelse? On-topic: Nettet er veldig, veldig treigt for øyeblikket. Endret 5. desember 2011 av Vertical^ Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Forklar meg, fordi jeg har prøvd alt. Vel, om du ikke blir påvirket av mobbingen, så har mobberne ingen grunn til å fortsette å mobbe deg. 1 Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Jizez! nå flisespikker du. Lenke til kommentar
Pungrotta Crash Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Forklar meg, fordi jeg har prøvd alt. Vel, om du ikke blir påvirket av mobbingen, så har mobberne ingen grunn til å fortsette å mobbe deg. Du er dum, du skjønner ikke. 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå