Amberlamps Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 ^^Buy a fuckin´car eller skaff deg en sjåfør. Problem solved. Irriterer meg over at det blir så fort mørkt ute!! 1 Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 FORDØMTE POSTKONTORET! Jeg har nå ventet i 3 uker på en kinesisk aPad med Android. I dag kom endelig hentelappen. Pakken er av en eller annen grunn sendt rekommandert i stedet for å stappes i postkassa mi. Jeg kom til postkontoret så fort jeg kunne etter å ha mottatt hentelappen. Klokken var 12:30. På døra til postkontoret hang det en lapp om at de stengte klokken 12:00 I DAG, BARE EN HALVTIME FØR! Åpner i nytt lokale om to dager. Jeg har ventet i 3 uker. Straks jeg endelig får hentelappen, stenger de altså for to dager. Dette er ikke engang det nærmeste postkontoret for meg. Jeg må helt inn til sentrum, når det er en Post-i-butikk mye nærmere som ikke stenger. Idioter. De kunne i det minste sendt pakken min til det andre postkontoret. Lenke til kommentar
Notelitten Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 Arbeidsgiveren min irriterer dyrisk. Har jobbet der i to uker, omtrent 55-60 timer i uken, og nå nekter han i å gi meg lønn. Burde vell ha visst dette siden han ikke hadde noen kontrakt. Jeg er ganske mektig forbanna. Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 På hvilket grunnlag nekter han deg lønn? Jeg er ikke ekspert, men LO kan kanskje hjelpe. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 Jeg får ikke til å sette et bilde som profilbilde på facern uten at bildet bare er av trynet mitt. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 Hør her Bunnskrap. Systemet buss fungerer slik: Gyldig billett = Tur Ikke gyldig billett = Ingen tur. Det er faen ikke verre enn det. 2 Lenke til kommentar
Analmeth Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 ^^Buy a fuckin´car eller skaff deg en sjåfør. Problem solved. Irriterer meg over at det blir så fort mørkt ute!! Nei, det forurenser for mye. Tulla, er jo faen ikke gammel nok. Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 (endret) Jævla bimboer! Jeg setter meg komfortabelt med vinduet helt bak i bussen, og dupper av litt. På neste stopp (Hotel Norge, Torgalmenningen) kommer det da 6-7 bimboer på bussen og selvfølgelig skal de klemme seg sammen i baksetet, det ender opp med at jeg har akkurat 10cm å sitte på. Når jeg spør om de kan flytte seg så jeg kan sitte meg en annen plass, får jeg ett bitchete "Nei!". EDIT: Som om det ikke var nok, var jo selvfølgelig en av dem forkjølet, og presterte å nyse meg langt opp i trynet. Endret 16. november 2010 av Kaymeerah Lenke til kommentar
Notelitten Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 På hvilket grunnlag nekter han deg lønn? Jeg er ikke ekspert, men LO kan kanskje hjelpe. Han sier at jeg aldri jobbet der. (Jeg gjorde fysisk arbeid i to uker, men ingen kontrakt, derfor kan jeg ikke bevise en dritt) Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 Hva slags arbeidsplass? Ikke gi deg! Kontakt LO eller noe slikt. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 ^^Buy a fuckin´car eller skaff deg en sjåfør. Problem solved. Irriterer meg over at det blir så fort mørkt ute!! Nei, det forurenser for mye. Tulla, er jo faen ikke gammel nok. Er gammel nok til å ha sjåfør! Men det blir vel uaktuelt -tipper du er fattig dersom du er under 18 og ikke har "skikkelig" jobb.. irriterer meg over at jeg er trøtt nå og kommer til å være våken klokka 12 i natt. Lenke til kommentar
Notelitten Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 Hva slags arbeidsplass? Ikke gi deg! Kontakt LO eller noe slikt. Budbil, jeg leverte kontorrekvisitta. Joda, jeg skal ta kontakt med LO, men jeg kan jo ikke dokumentere en dritt, siden han var så slep når han ikke kom med noen kontrakt. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 (endret) Jævla bimboer! Jeg setter meg komfortabelt med vinduet helt bak i bussen, og dupper av litt. På neste stopp (Hotel Norge, Torgalmenningen) kommer det da 6-7 bimboer på bussen og selvfølgelig skal de klemme seg sammen i baksetet, det ender opp med at jeg har akkurat 10cm å sitte på. Når jeg spør om de kan flytte seg så jeg kan sitte meg en annen plass, får jeg ett bitchete "Nei!". EDIT: Som om det ikke var nok, var jo selvfølgelig en av dem forkjølet, og presterte å nyse meg langt opp i trynet. Stå opp for deg selv! Du skulle heller ha skreket at de må dra seg til helvete bort før du blir virkelig sint. Instant winrar! Edit: Folk som tror at Alkohyler er et annet ord for alkohol. Alkohyler er ikke noe man drikker, med mindre man liker etyl istedet for etanol. Alkohyl ≠ Alkohol Endret 16. november 2010 av Gavekort Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 Jeg har blitt så sint noen ganger. IKKE VERDT DET, tro meg. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 (endret) Begynn å ta deg på tissen e: når det er tett med folk på bybanen/bussen altså. Endret 16. november 2010 av Cowboy Bob Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 Matprat-reklamen med biff og chips, der bitcha bytter ut chipsen med SALAT!!! 2 Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 wtf, kjerringer altså. Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 Har du ingen kvitteringer, signaturer, vitner osv... på at du har levert varer? Du har sikkert noen indisier eller beviser om du tenker etter. Lenke til kommentar
Roger865 Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 Bensinprisene i Norge irriterer kraftig! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå