Slimda Skrevet 4. desember 2011 Del Skrevet 4. desember 2011 Mennesker som ikke er forberedt på vinter i et av de mest nordliggende landene i verden. 8 Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 4. desember 2011 Del Skrevet 4. desember 2011 Etter det jeg har hørt er det ikke ulovlig å laste ned, men å laste opp? Noe som egentlig blir gjort når man laster ned, men uansett. Kan hende jeg tar feil. Lenke til kommentar
CFM Skrevet 4. desember 2011 Del Skrevet 4. desember 2011 (endret) Mennesker som ikke er forberedt på vinter i et av de mest nordliggende landene i verden. Jeg har to koster og mange isskraper, men de ligger hjemme på den andre siden av landet. Uansett så er jeg ganske forberedt, med ruteforseglinga kan jeg egentlig bare se på isen så detter den av... Endret 4. desember 2011 av CFM Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 4. desember 2011 Del Skrevet 4. desember 2011 (endret) Da kan du uansett ikke kalles forberedt. Kjørte meg forresten fast i går, men da hadde jeg spade med meg. Så: HAH, vinter prøv hardere. Endret 4. desember 2011 av Hyperio Lenke til kommentar
Occi Skrevet 4. desember 2011 Del Skrevet 4. desember 2011 Etter det jeg har hørt er det ikke ulovlig å laste ned, men å laste opp? Noe som egentlig blir gjort når man laster ned, men uansett. Kan hende jeg tar feil. Dette er feil. Det er like ulovlig å laste ned som å laste opp, men sistnevnte er det eneste folk i Norge kan være redde for å bli tatt for, dvs. om du deler i stor skala på en åpen tracker. Lenke til kommentar
CFM Skrevet 4. desember 2011 Del Skrevet 4. desember 2011 Da kan du uansett ikke kalles forberedt. Kjørte meg forresten fast i går, men da hadde jeg spade med meg. Så: HAH, vinter prøv hardere. Evt. bare glemsk/drete meg ut! Lenke til kommentar
;_; Skrevet 4. desember 2011 Del Skrevet 4. desember 2011 Etter det jeg har hørt er det ikke ulovlig å laste ned, men å laste opp? Noe som egentlig blir gjort når man laster ned, men uansett. Kan hende jeg tar feil. Dette er feil. Det er like ulovlig å laste ned som å laste opp, men sistnevnte er det eneste folk i Norge kan være redde for å bli tatt for, dvs. om du deler i stor skala på en åpen tracker. Jepp. Det med opplasting var vel i en gråsone i loven for en del år siden om jeg ikke husker helt feil. Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 4. desember 2011 Del Skrevet 4. desember 2011 Jeg hater at det alltid kommer en helg i veien når jeg venter på noe kult i posten. 6 Lenke til kommentar
TheSleepwalker Skrevet 4. desember 2011 Del Skrevet 4. desember 2011 Når jeg skal legge meg, bare overføre et album til tlf først, så bestemmer den seg for å trolle meg så jeg må overføre alt på nytt. FFFFFFFFFFFFFFUUUUUUUUUUUUUUUUU!!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar
martin808 Skrevet 4. desember 2011 Del Skrevet 4. desember 2011 Jeg hater at det alltid kommer en helg i veien når jeg venter på noe kult i posten. Jeg hater at det alltid komme hverdager imellom helgene når jeg venter på noe kult. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 At bakrusen min ikke slipper taket og at jeg ikke kan legge meg! Lenke til kommentar
Myst Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Har så tunge tanker jeg vil og burde få ut, men er så lat for det akkurat nå. Ikke noe arbeidslyst heller. Jeg hater mandager. Lenke til kommentar
bögfisk Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Han fyren her: http://www.youtube.com/watch?v=kOQGYQOAMEA&feature=player_embedded Lenke til kommentar
Entity extraction Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 I det siste så er det idioter som mobber guttungen min på skolen som irriterer meg. Men det irriterer meg egentlig mer at jeg ikke kan banke livsjiten utav de som mobber han. Blir så forbannet når jeg ser guttungen komme hjem og fortelle at han har hatt en fæl dag fordi 3-4 stk rottet seg sammen og ertet han fordi han har en annen dialekt eller fordi han er som han er. Husker selv jeg ble mobbet mye på skolen, det formet meg mye, både i negativ og positiv forstand. sukk 2 Lenke til kommentar
Occi Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Du får banke litt sunn fornuft inn i foreldra i stedet 3 Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Altså, jeg er ikke kristen, men jeg har respekt for andres livssyn, og jeg har spesielt respekt for eldre. Videre har jeg enda større respekt for steder som faktisk benytter seg av videooverføring av gudstjenester i den lokale kirka til den lokale sykeheimen. Da irriterer sånne mennesker ekstremt grenseløst: Linketilink 2 Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Men det irriterer meg egentlig mer at jeg ikke kan banke livsjiten utav de som mobber han. Hvorfor ikke? Og dessuten, du kan få de til å tro at du kommer til å gjøre det. 2 Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 I det siste så er det idioter som mobber guttungen min på skolen som irriterer meg. Men det irriterer meg egentlig mer at jeg ikke kan banke livsjiten utav de som mobber han. Blir så forbannet når jeg ser guttungen komme hjem og fortelle at han har hatt en fæl dag fordi 3-4 stk rottet seg sammen og ertet han fordi han har en annen dialekt eller fordi han er som han er. Husker selv jeg ble mobbet mye på skolen, det formet meg mye, både i negativ og positiv forstand. sukk Herregud, er du virkelig så tiltaksløs? Jeg ble mobbet for dialekten min, jeg knuste noen neser > problem solved. 1 Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 (endret) Jeg håper du skjønner at det ikke bare er å banke opp ungene som mobber sønnen. Snakk med foreldrene/skolen e:Det er noe helt annet at du selv tok hevn når du var mindre, men at en voksen skal slå ned smågutter skaper greit store problemer i ettertid. Endret 5. desember 2011 av Vowels Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 (endret) Jeg mente at jeg gjorde det når jeg var liten. Stupid. On another note; Folk som poster spotifylinker. WHY THE FUCK WOULD I CLICK ANYTHING WITH COMMERCIALS?! Endret 5. desember 2011 av Bundy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå