Datasmurf Skrevet 4. desember 2011 Del Skrevet 4. desember 2011 At jeg har klart å rote bort tøflene mine. >< Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 4. desember 2011 Del Skrevet 4. desember 2011 Sykt irriterende å ha ting jeg må gjøre på en søndag. =C Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 4. desember 2011 Del Skrevet 4. desember 2011 At the walking dead plutselig har sluttet på tv norge. Jævla drittkanal! skal biokotte hele kanalen, er bare kødd med alt. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 4. desember 2011 Del Skrevet 4. desember 2011 Nei nå.. skulle sende en liten klagemail til tvnorge, men e- postaddressen dems blir ikke godkjent. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 4. desember 2011 Del Skrevet 4. desember 2011 At the walking dead plutselig har sluttet på tv norge. Jævla drittkanal! skal biokotte hele kanalen, er bare kødd med alt. Nei nå.. skulle sende en liten klagemail til tvnorge, men e- postaddressen dems blir ikke godkjent. Sesong 1 har kun 6 episoder. 1 Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 4. desember 2011 Del Skrevet 4. desember 2011 Folk som sier de skal hjelpe med noe, og skal ringe når de har tid, så ringer de ikke, også svarer de ikke når jeg ringer dagen etter.. Tid for skjult nummer... Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 4. desember 2011 Del Skrevet 4. desember 2011 Skolearena sin layout, design og funksjon. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 4. desember 2011 Del Skrevet 4. desember 2011 (endret) Nye statusoppdateringer på Facebook fra samme person hver halvtime døgnet rundt. Spam, ringer det en bjelle? Endret 4. desember 2011 av Slettet-w7DZlO15 Lenke til kommentar
TMB Skrevet 4. desember 2011 Del Skrevet 4. desember 2011 At the walking dead plutselig har sluttet på tv norge. Jævla drittkanal! skal biokotte hele kanalen, er bare kødd med alt. Protip: tpb Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 4. desember 2011 Del Skrevet 4. desember 2011 Protip: Hvem bryr seg? 4 Lenke til kommentar
Durochris Skrevet 4. desember 2011 Del Skrevet 4. desember 2011 Protip: ulovlig. Ånei! Hvor mange privatpersoner har blitt stilt for retten etter å ha lastet ned noe i Norge? 4 Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 4. desember 2011 Del Skrevet 4. desember 2011 Sesong 1 har kun 6 episoder. Åja. Dette ble plutselig litt flaut. Skulle ønske jeg ikke fikk til og sende den mailen alikevel.. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 4. desember 2011 Del Skrevet 4. desember 2011 Protip: ulovlig. Ånei! Hvor mange privatpersoner har blitt stilt for retten etter å ha lastet ned noe i Norge? Ingen Lenke til kommentar
Kea Skrevet 4. desember 2011 Del Skrevet 4. desember 2011 (endret) Protip: ulovlig. Ånei! Hvor mange privatpersoner har blitt stilt for retten etter å ha lastet ned noe i Norge? Det vet jeg ikke, men hadde ikke regnet med at dere ville ta meg alvorlig. Edit: irriterer meg at jeg har et veldig synlig og stygt arr på armen på grunn av en som insisterte på at å holde såret under rennende, kaldt vann (2. grads forbrenning) var feil. Er vel helst min feil for at jeg hørte på ham, men irriterer meg grenseløst likevel. Hadde jeg gjort det som jeg egentlig visste var rett, så hadde jeg knapt hatt noe arr. Dette vet jeg fordi jeg brant meg på den andre armen også, og da holdt jeg den under kaldt vann, og nå er det så vidt man kan se noe der. Grrr. Endret 4. desember 2011 av Therawyn Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 4. desember 2011 Del Skrevet 4. desember 2011 Kaldt vann er rett så lenge det ikke er på det kaldeste. Er vel rundt 15 grader vannet skal holde. Om man går under 10 grader er det like ille som om man ikke gjør noe med det. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 4. desember 2011 Del Skrevet 4. desember 2011 Annen grads forbrenning skal ikke under rennende vann, men kjølig omslag ("glatt" stoff, ikke papir eller stoff med nupper). Jeg har selv hatt annen grads forbrenning på store deler av ryggen. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 4. desember 2011 Del Skrevet 4. desember 2011 Ja, det er faktisk sant det. Tenkte ikke over hvilken grad det var. Lenke til kommentar
CFM Skrevet 4. desember 2011 Del Skrevet 4. desember 2011 SNØ!!!!!!! Og jeg har verken snøkost eller isskrape... Får vel bruke et CD cover i morra tidlig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå