Smirnoff Skrevet 3. desember 2011 Del Skrevet 3. desember 2011 (endret) Når jeg kommer inn i butikken, ser det ikke er noen kø i kassa. Bruker et kort minutt på å ta alt jeg skal ha, og på den tiden har det rukket å stille seg 3-4 stykker med stappfulle vogner i kassa. Endret 3. desember 2011 av Smirnoff 2 Lenke til kommentar
Myst Skrevet 3. desember 2011 Del Skrevet 3. desember 2011 Jeg gjorde noe verre da jeg så den andre kassa var ledig men likevel ikke byttet selv om kassadama i vår kasse var borte rundt 5 min. Ellers må er det typisk min flaks at alle tog inn til Oslo er innstilt akkurat i kveld. 2 Lenke til kommentar
Kea Skrevet 3. desember 2011 Del Skrevet 3. desember 2011 EA og Origin. Faen for noe dritt. 3 Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 3. desember 2011 Del Skrevet 3. desember 2011 EA og Origin. Faen for noe dritt. Jah.. Oh! jeg vil spille battlefield 3... Crash. You were disconnected from EA live. Something went wrong. CRASH LAG AIMBOT CRASH SHITMAP Something went wrong Lag ... Trenger jeg å utdype? Lenke til kommentar
Vegabond Skrevet 3. desember 2011 Del Skrevet 3. desember 2011 Når du reiser til Gran Canaria fotjener du ikke annet. Og hvorfor ikke det? Og hva har jeg gjort som fortjener slikt? Snakker du slik fordi at du absolutt må provosere folk? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 3. desember 2011 Del Skrevet 3. desember 2011 Hvorfor er man ellers på et forum? Er jo kjempetøft å være eplekjekk over nett vett. Lenke til kommentar
Vegabond Skrevet 3. desember 2011 Del Skrevet 3. desember 2011 Hvorfor er man ellers på et forum? Er jo kjempetøft å være eplekjekk over nett vett. I mitt hode så tenker jeg at man skal være høflig, imøtekommende og hjelpsom. Ikke frekk, usakelig og eplekjekk.... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 3. desember 2011 Del Skrevet 3. desember 2011 Da har du ikke noe å gjøre på denne siden av hw.no. Lenke til kommentar
Occi Skrevet 3. desember 2011 Del Skrevet 3. desember 2011 Du henger i en tråd hvor vi klager. Selvsagt er det irriterte og irriterende personer her Lenke til kommentar
Vegabond Skrevet 3. desember 2011 Del Skrevet 3. desember 2011 Da har du ikke noe å gjøre på denne siden av hw.no. Heh.. nei, det er jo derfor det er krig i verden... Fordi det finnes greie folk... eller hva? Lenke til kommentar
Kea Skrevet 4. desember 2011 Del Skrevet 4. desember 2011 EA og Origin. Faen for noe dritt. Jah.. Oh! jeg vil spille battlefield 3... Crash. You were disconnected from EA live. Something went wrong. CRASH LAG AIMBOT CRASH SHITMAP Something went wrong Lag ... Trenger jeg å utdype? Det også, men det jeg irriterer meg grønn over er måten de behandler kundene sine på. Nesten så jeg får lyst til å saksøke jævlene. EA - Shitting on the little guy (in this case, the paying customer). FORBANNA WIFI! Måtte skru seg av AKKURAT da jeg skulle poste, slik at jeg mistet teksten min, sant? Denne mobilen driver meg til vannvidd. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 4. desember 2011 Del Skrevet 4. desember 2011 Servedome (min VPS-host) ble hacket igjen! Jeg er vanligvis tålmodig, men jeg begynner seriøst å vurdere noen andre hoster om de skal bli hacket en gang i året. Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 4. desember 2011 Del Skrevet 4. desember 2011 At han i merca jeg omtaler her klarte å rette den opp.. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 4. desember 2011 Del Skrevet 4. desember 2011 Det gir ikke like mye for pengene som Servedome, men jeg skal absolutt vurdere det om jeg skal bytte. Jeg betaler 22€ for quadcore Xeon W-serie, 3GB RAM og 1Gbps/2,2TB på Servedome, og jeg har enda ikke sett noen som gir mer for pengene enn det. Lenke til kommentar
Occi Skrevet 4. desember 2011 Del Skrevet 4. desember 2011 Oppetid > specs anyday. Har nå hatt min oppe i 62 dager uten problemer. Er også deilig med en stor leverandør og ikke en reseller (ikke at jeg sier at ServeDome er det, jeg aner ingenting om de). Men la oss la det bli med det så ikke vi tar over tråden Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 4. desember 2011 Del Skrevet 4. desember 2011 Servedome har også veldig god oppetid (98,noe%) når de ikke blir hacket. De ble hacket i fjor på omtrent samme tidspunkt, og disse to gangene har vært de eneste seriøse problemene de har hatt. Jeg får se hva det blir til! Skal ihvertfall la denne måneden gå ut. Men ja... Off-topic! Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 4. desember 2011 Del Skrevet 4. desember 2011 Når jeg kommer inn i butikken, ser det ikke er noen kø i kassa. Bruker et kort minutt på å ta alt jeg skal ha, og på den tiden har det rukket å stille seg 3-4 stykker med stappfulle vogner i kassa. Er du skikkelig nerd tar du en rage quit og handler i en annen butikk i stedet. 3 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 4. desember 2011 Del Skrevet 4. desember 2011 "Alt skal kommenteres, gjøres narr av eller snakkes dritt om" Høres ut som en beskrivelse av Rowan Atkinson Lenke til kommentar
Benleo Skrevet 4. desember 2011 Del Skrevet 4. desember 2011 Sykt irriterende at folk driver å selger på din rute på vg dørsalg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå