chokke Skrevet 3. desember 2011 Del Skrevet 3. desember 2011 Med nerder mener du vel datanerder? Sist jeg sjekket var nerder et begrep for folk som bruker alt for mye tid på et tema. Man trenger ikke være mye nerd for å skjønne at ting er feil. Generell datakunnskap er det som skal til. SNOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOORDK Duskjøntegodthvahanmenente! Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 3. desember 2011 Del Skrevet 3. desember 2011 Nerd er nerd. Same shit, different wrapping. Bundy, fin nisselue, forresten. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 3. desember 2011 Del Skrevet 3. desember 2011 (endret) Med nerder mener du vel datanerder? Sist jeg sjekket var nerder et begrep for folk som bruker alt for mye tid på et tema. Man trenger ikke være mye nerd for å skjønne at ting er feil. Generell datakunnskap er det som skal til. SNOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOORDK Duskjøntegodthvahanmenente! Nei, jeg ser ikke hvordan en bil-nerd skulle skjønne filmen? Endret 3. desember 2011 av Refsa Lenke til kommentar
chokke Skrevet 3. desember 2011 Del Skrevet 3. desember 2011 Nei, jeg ser ikke hvordan en bil-nerd skulle skjønne filmen? Du skjønte likefullt hva han mente. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 3. desember 2011 Del Skrevet 3. desember 2011 Nei, jeg ser ikke hvordan en bil-nerd skulle skjønne filmen? Du skjønte likefullt hva han mente. Ikke uten at setningen skaper noen mening nei... Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 3. desember 2011 Del Skrevet 3. desember 2011 Jeg hater kverulanter. De bør henges. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 3. desember 2011 Del Skrevet 3. desember 2011 (endret) Nerd er nerd. Same shit, different wrapping. Bundy, fin nisselue, forresten. Min lHvis den var så fin...enke Endret 3. desember 2011 av Bundy Lenke til kommentar
chokke Skrevet 3. desember 2011 Del Skrevet 3. desember 2011 Ikke uten at setningen skaper noen mening nei... Faktisk. I setingen ville nerder referere til nerder inennfor temaet . Uansett, du tar feil. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 3. desember 2011 Del Skrevet 3. desember 2011 Ikke uten at setningen skaper noen mening nei... Faktisk. I setingen ville nerder referere til nerder inennfor temaet . Uansett, du tar feil. Nå var det bare indirekte linket til temaet. Som tilsier at det kunne omhandlet en anen type nerd og ikke "datanerd". Lenke til kommentar
Aryvandaar Skrevet 3. desember 2011 Del Skrevet 3. desember 2011 Akkurat slik har jeg det og. Som regel MGP, Discovery eller lignende. "Uff, nei, han røyker. Nei, fytti f... for en ekkel type! HVA!? Lar de det lurvetrynet der opptre på TV?! Nei, gud så flaut!" Yup. Det er noen som skal kommentere så mye på tv eller film, mens man ser på det. Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 3. desember 2011 Del Skrevet 3. desember 2011 IRC: It's how hackers talk when they don't wanna be overheard. Husker jeg fant den der på irssi.org for ett år siden elns. :!: Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 3. desember 2011 Del Skrevet 3. desember 2011 At tyskere har tidelene på sin side Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 3. desember 2011 Del Skrevet 3. desember 2011 Mens dere snakker om nerder... Jeg blir irritert over nerder som prøver å overkompensere for at de er nerd. Typisk sånn, "ikke alle nerder er av den typiske nerde typen! Jeg trener hver dag og har hatt sex....med 200 jenter." Lenke til kommentar
Vegabond Skrevet 3. desember 2011 Del Skrevet 3. desember 2011 Dritingse folk som ikke klarer og oppføre seg på fly... Slik at flyet blir forsinket på returen!!!!! Godt og komme hjem ifra Gran Canaria.....til slutt.... Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 3. desember 2011 Del Skrevet 3. desember 2011 Når du reiser til Gran Canaria fotjener du ikke annet. 2 Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 3. desember 2011 Del Skrevet 3. desember 2011 Mens dere snakker om nerder... Jeg blir irritert over nerder som prøver å overkompensere for at de er nerd. Typisk sånn, "ikke alle nerder er av den typiske nerde typen! Jeg trener hver dag og har hatt sex....med 200 jenter." Ja, eller hva med alle de hipsterne eller "sosseguttene" som liksom er SÅ nerd da!? Bah. 5 Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 3. desember 2011 Del Skrevet 3. desember 2011 "Jeg er skikkelig gamer! Jeg har spilt masse Tetris da jeg var liten!" 2 Lenke til kommentar
Occi Skrevet 3. desember 2011 Del Skrevet 3. desember 2011 Eller CoD/BF. "Spilt CoD hele dagen ass, sykt nerd!1!!". 4 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå