Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Med nerder mener du vel datanerder? Sist jeg sjekket var nerder et begrep for folk som bruker alt for mye tid på et tema. Man trenger ikke være mye nerd for å skjønne at ting er feil. Generell datakunnskap er det som skal til.

SNOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOORDK

Duskjøntegodthvahanmenente!

Lenke til kommentar

Med nerder mener du vel datanerder? Sist jeg sjekket var nerder et begrep for folk som bruker alt for mye tid på et tema. Man trenger ikke være mye nerd for å skjønne at ting er feil. Generell datakunnskap er det som skal til.

SNOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOORDK

Duskjøntegodthvahanmenente!

Nei, jeg ser ikke hvordan en bil-nerd skulle skjønne filmen?

Endret av Refsa
Lenke til kommentar

Akkurat slik har jeg det og. Som regel MGP, Discovery eller lignende. "Uff, nei, han røyker. Nei, fytti f... for en ekkel type! HVA!? Lar de det lurvetrynet der opptre på TV?! Nei, gud så flaut!"

:p

Yup. Det er noen som skal kommentere så mye på tv eller film, mens man ser på det.

Lenke til kommentar

Mens dere snakker om nerder...

Jeg blir irritert over nerder som prøver å overkompensere for at de er nerd. Typisk sånn, "ikke alle nerder er av den typiske nerde typen! Jeg trener hver dag og har hatt sex....med 200 jenter."

Ja, eller hva med alle de hipsterne eller "sosseguttene" som liksom er SÅ nerd da!? Bah.

• Liker 5
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...