FrankBjarne Skrevet 2. desember 2011 Del Skrevet 2. desember 2011 Irriterer meg at folk klager over alt som er nytt. Facebook har bytta chat, bufuckingshu. Youtube har bytta og det er ville stander. Hva er galt med at de prøver å gjøre siden bedre? Om en uke eller to syns alle dette er det beste som har skjedd hele verden. Så kommer det noe nytt igjen som er ræva og det som var før var sååå mye bedre. 1 Lenke til kommentar
Articzz Skrevet 2. desember 2011 Del Skrevet 2. desember 2011 "holdt jeg på og si", verdens verste settning. 1 Lenke til kommentar
CFM Skrevet 2. desember 2011 Del Skrevet 2. desember 2011 At vi nå er inne i en årstid full av kulde, snømåking, salt og dritt. Jeg flytter til Gran Canaria og jobber som tekniker der i stedet. 1 Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 2. desember 2011 Del Skrevet 2. desember 2011 (endret) Fordi den ikke var perfekt. Den var stusselig som faen, og nå er den relativt greit. Er du for ting som andre er imot, og imot ting som andre er for, bare for å være det? Endret 2. desember 2011 av Leo_Khenir Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 2. desember 2011 Del Skrevet 2. desember 2011 Fordi den ikke var perfekt. Den var stusselig som faen, og nå er den relativt greit. Er du for ting som andre er imot, og imot ting som andre er for, bare for å være det? Er du en av de som konstant skal klage på endringer i ting? F.eks. facebook layout og nå Youtube sin layout? Har lagt merke til at det er de samme folkene hele tiden. De ender som oftest opp med og si at "jeg har alltid likt det nye designet" når alle andre liker det. Lenke til kommentar
""" Skrevet 2. desember 2011 Del Skrevet 2. desember 2011 Er du for ting som andre er imot, og imot ting som andre er for, bare for å være det? "Ja". Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 2. desember 2011 Del Skrevet 2. desember 2011 "holdt jeg på og si", verdens verste settning. Haha, ja. Holdt på å si? Vedkommede sa jo det! Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 2. desember 2011 Del Skrevet 2. desember 2011 Betalte (alt for mye) for parkering, så er Skatteetaten stengt. Fuck a medium sized duck. Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 2. desember 2011 Del Skrevet 2. desember 2011 "holdt jeg på og si", verdens verste settning. Haha, ja. Holdt på å si? Vedkommede sa jo det! Nei, vedkommende sa det nesten eller tenkte på å si det, og forklarer deretter at han holdt på å si det. Dersom vedkommende faktisk sa det, og så forklarte at han holdt på å si det, så ser jeg poenget. 2 Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 2. desember 2011 Del Skrevet 2. desember 2011 Fordi den ikke var perfekt. Den var stusselig som faen, og nå er den relativt greit. Er du for ting som andre er imot, og imot ting som andre er for, bare for å være det? Er du en av de som konstant skal klage på endringer i ting? F.eks. facebook layout og nå Youtube sin layout? Har lagt merke til at det er de samme folkene hele tiden. De ender som oftest opp med og si at "jeg har alltid likt det nye designet" når alle andre liker det. Nei, jeg er ikke det, men jeg forbeholder meg retten til å si at nye YouTube suger esel-lem i motvind. Er du for ting som andre er imot, og imot ting som andre er for, bare for å være det? "Ja". Koselig. Skal vi være kjærester? Lenke til kommentar
""" Skrevet 2. desember 2011 Del Skrevet 2. desember 2011 Koselig. Skal vi være kjærester? Mhm, høres bra ut. Men det kommer ann på om du er seme eller uke. Lenke til kommentar
Occi Skrevet 2. desember 2011 Del Skrevet 2. desember 2011 Forsiden og channels i nye YouTube-designet var rotete. Lenke til kommentar
Hestejente99 Skrevet 2. desember 2011 Del Skrevet 2. desember 2011 Eg må få lov til å innrømme at eg likar det. Kan jo forsøke å sende feedback med kva du meinar burde vere gjort betre istadenfor å sutre på diskusjon då. Lenke til kommentar
Occi Skrevet 2. desember 2011 Del Skrevet 2. desember 2011 Det er jeg for lat til. Tror jeg heller fortsetter å sutre jeg Lenke til kommentar
Atald Skrevet 2. desember 2011 Del Skrevet 2. desember 2011 Jeg er fornøyd med byttet. Jeg er derimot irritert over at det fortsatt ikke er et større vindu. Jeg vil se 720p-videoer i et vindu som er 720p, ikke 480p eller full screen. Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 2. desember 2011 Del Skrevet 2. desember 2011 Jeg er fornøyd med byttet. Jeg er derimot irritert over at det fortsatt ikke er et større vindu. Jeg vil se 720p-videoer i et vindu som er 720p, ikke 480p eller full screen. Word. Jævlig irriterende at Skyrim kræsjer hele tiden etter updaten. 1 Lenke til kommentar
jaricho Skrevet 2. desember 2011 Del Skrevet 2. desember 2011 campaignen til black ops Lenke til kommentar
jaricho Skrevet 2. desember 2011 Del Skrevet 2. desember 2011 (endret) Nye youtube... Endret 2. desember 2011 av jaricho Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 2. desember 2011 Del Skrevet 2. desember 2011 Mannfolk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå