Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Irriterer meg at folk klager over alt som er nytt. Facebook har bytta chat, bufuckingshu. Youtube har bytta og det er ville stander. Hva er galt med at de prøver å gjøre siden bedre? Om en uke eller to syns alle dette er det beste som har skjedd hele verden. Så kommer det noe nytt igjen som er ræva og det som var før var sååå mye bedre.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fordi den ikke var perfekt. Den var stusselig som faen, og nå er den relativt greit.

Er du for ting som andre er imot, og imot ting som andre er for, bare for å være det?

Er du en av de som konstant skal klage på endringer i ting? F.eks. facebook layout og nå Youtube sin layout? Har lagt merke til at det er de samme folkene hele tiden. De ender som oftest opp med og si at "jeg har alltid likt det nye designet" når alle andre liker det.

Lenke til kommentar

"holdt jeg på og si", verdens verste settning.

Haha, ja. Holdt på å si? Vedkommede sa jo det!

Nei, vedkommende sa det nesten eller tenkte på å si det, og forklarer deretter at han holdt på å si det. Dersom vedkommende faktisk sa det, og så forklarte at han holdt på å si det, så ser jeg poenget.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Fordi den ikke var perfekt. Den var stusselig som faen, og nå er den relativt greit.

Er du for ting som andre er imot, og imot ting som andre er for, bare for å være det?

Er du en av de som konstant skal klage på endringer i ting? F.eks. facebook layout og nå Youtube sin layout? Har lagt merke til at det er de samme folkene hele tiden. De ender som oftest opp med og si at "jeg har alltid likt det nye designet" når alle andre liker det.

Nei, jeg er ikke det, men jeg forbeholder meg retten til å si at nye YouTube suger esel-lem i motvind.

"Ja".

Koselig. Skal vi være kjærester?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...